Здравейте! Имам от месец VW Golf 1.9 TDI модел 1996. От 3 дни ключалката на шофьорската врата не искаше да отключва и да заключва, а въртеше свободно наляво и надясно. Приятели ми казаха, че е от студа, така, че при вчерашните 20 градуса реших да опитам дали ще отключи оттам. Опитът беше безуспешен, а изваждайки ключа, ключалката си остана на него А иначе нямам проблеми с отключването/заключването от дясната врата и централното си работи. Пропуснах да отбележа, че Голфа е с 4 врати.
Въпросът ми е мога ли по някакъв начин да го оправя това сам и направо да я карам на майстор?
--------
И друг въпрос да не правя нова тема - колата я взех без помпа на интерколера, защото имало някакъв проблем със старата и е свалена. За какви пари г/д мога да си намеря помпа втора ръка?
Ключалката на вратата остана на ключa
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
По първия въпрос-необходима ти е нова ос на ключалката и някой който да ти я смени.
По втория въпрос: интеркулера е радиатор-каква помпа има(и за какво му е?)?
По втория въпрос: интеркулера е радиатор-каква помпа има(и за какво му е?)?
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Колега аз имам същия Голф и около интеркулера освен тръби друго няма. Кой ти каза, че там има помпа и за какво служи?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Като го купувах така ми казаха - не разбирам много, но нямало някаква помпа
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
the_tupan написа:Колега аз имам същия Голф и около интеркулера освен тръби друго няма. Кой ти каза, че там има помпа и за какво служи?
Изглежда съм се объркал за помпата, не знам защо съм останал с такова впечатление, че помпа ми липсвала ..
Колега, ти като имаш същия Голф, кажи усещаш ли вибрации при запалването, имам впредвид като го запаля и не е работил скоро около 30-40 секунди двигателя трака малко странно, а един майстор ми каза, че било нормално за тези двигатели, но на мен не ми се струва, че е така
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Ако става въпрос за вибрации(тресене на мотора) не е нормално и се получава от некоректно работещи подгревни свещи, дюзи, некачествено гориво, задръстен горивен филтър, неправилна центровка на помпата и други...не е болка за умиране, но е дразнещо. При първо палене отзад има ли пушеци, с какъв цвят са?Мирише ли на автогара(това сериозно)? Тракането идва от повдигачите(и от студената печка разбира се ). Нормално е да почукват при първо паплене, особено ако си с гъсто масло.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Сигурен ли си че някой не се е опитвал да ти разбие ключалката?
Ако централното ти е вързано за алармата, на твое място директно бих сложил дръжка без ключалка на вратата.
Иначе ключалки се продават, но трябва да ходиш на ключар да ти я нареди за твоя ключ.
Ако централното ти е вързано за алармата, на твое място директно бих сложил дръжка без ключалка на вратата.
Иначе ключалки се продават, но трябва да ходиш на ключар да ти я нареди за твоя ключ.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
the_tupan написа:Ако става въпрос за вибрации(тресене на мотора) не е нормално и се получава от некоректно работещи подгревни свещи, дюзи, некачествено гориво, задръстен горивен филтър, неправилна центровка на помпата и други...не е болка за умиране, но е дразнещо. При първо палене отзад има ли пушеци, с какъв цвят са?Мирише ли на автогара(това сериозно)? Тракането идва от повдигачите(и от студената печка разбира се ). Нормално е да почукват при първо паплене, особено ако си с гъсто масло.
Мерси за изчерпателното мнение, ще проверя всички тия части ква е работата при тях.
А на другия колега - съвсем не съм сигурен но на 30 декември отключваше, а на 31 - не. Колата не е била в гараж в тоя период, така, че - възможно е
- ZZ_TOP
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
а сега откючвали колата или не ? ако е не сваляш кората на вратата и дръжката и си слагаш патрона на място в дръжката , а като свалиш кората порърси във вратата палеца които отлюучва и заключва .
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
На патрона на ключалката има една дупчица в която влиза нещо като кукичка за да бута централното едно от 2те ти се е счупило щом излиза ключалката или дупчицата или кукичката - имах същият проблем, в студа напънах повечко и се счупи, разглабящ кората и бравата виж кое ти е счупено и го смени - елементарно е
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Не заблуждавайте колегата за патрона не се сваля кората а само дръжката. Развива се болтчето отстрани на вратата, дръжката се избутва напред и излиза. Гледа се кое от двете е счупено - куката на патрона или куката на лостчето. Която и кука да е обикновенно лостчето остава забито вътре в машинката и се налага след изваждане на дръжката внимателно да се извади и лостчето. После счупеното се заменя с ново (лостче или патрон). Най-важното е при изваждането на патрона да се помни че не бива да се изважда ключа от него защото ще изпадат ламаринките. Ако проблема е в патрона се купува нов и внимателно се изважда ключа от патрона като се внимава да не изпадат ламаринките, после внимателно се изваждат една по една ламаринките с пружинките и се поставят на същите места на новия патрон. Трябва при събран патрон и вкарване на ключа всички ламаринки да потъват. После събиране по обратния ред и отключване и заключване с един ключ
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Може и така да е... аз лично свалях кората и мисля че ще е по лесно
- petyo_k
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Имам въпрос към колегата the_tupan -колега,моята сутрин пуши синкаво и намирисва на автогара,това на какво се дължи и мога ли да съсипя нещо?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
На номер 21 от горната скица се е счупило ушенцето което се закача във патрона
Re: Ключалката на вратата остана на ключa
Колега аз имам същия голф и той е с 4 врати и централно.Днес се сдобих със съшия проблем,
счупи ми се ушето накрая на патрона,
сега трябва да купувам нов патрон или дръжка без дупка за патрона.
Някой знае ли кое колко струва
патрона и дръжката,че да знам какво да правя
счупи ми се ушето накрая на патрона,
сега трябва да купувам нов патрон или дръжка без дупка за патрона.
Някой знае ли кое колко струва
патрона и дръжката,че да знам какво да правя
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта