Имам VW Jetta 1984г. Постоянно ми нагаря чукчето и искрата е много слаба.Реших да сложа контактно електронно запалване,което се оправлява от чукчето за да не ми прави пъпка. Пък и съм чел много добри неща за електронните.След няколко неуспешни опита със самоделки си купих оригинално руско ТК-102.Връзвам го, но нищо.Когато въртя със стартера вадя кабела на бобината и виждам ,че дава искра.Откачих кондензатора, изчистих чукчето, но пак не иска.Интересува ме дали може високото напрежение да ми смущава сигнала от чукчето и каде мойе да е проблема да не работи тая кола с електронно.
Благодаря предварително!
Проблем с VW jetta 2
Re: Проблем с VW jetta 2
Не трябва ли да се махне кондензатора ,когато се слага подобно нещо и правилно ли го монтираш?
Иначе чукче нагаря от калпав кондензатор.
Иначе чукче нагаря от калпав кондензатор.
- steli
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
- Автомобил: Голф2
- Двигател: ЕZ 1989
- Местоположение: Pleven
Re: Проблем с VW jetta 2
Може да нагаря от презареждане на релето.
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с VW jetta 2
ако бобината е за електронно запалване на чукчето ще му се разгонва фамилийката
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта