Добре дошъл,
Имобилайзер имаш ли?
проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
penipa написа:Проблема се састои вав това че когато мина през локва колата огасва и трябва да мине малко време зада запали пак. И друго което прави пак при дъжд килметража се губи цифрите за исвестно време и после пак се показват а през това време когато ги няма колата прекасва. Ако някои ми помогне ще съм много благодарна. Мерси предварително
Вземи една латексова ръкавица.Отрежи съвсем малки отвори във връхчетата на пръстите.Почисти и напъхай кабелите в отворите.Ако ти се стори хлабаво изолирай със скоч.Следтова присъедини кабелите към дистр. капачка и обвий съшата с ръкавицата.Желателно е да направищ някаква изолация между рък. и дистр.(например вата дунапрен,може и някакъв парцал,за да не прави конденз в капачката).Стегни с нешо(свинска опащка,тел,скоч...)долния край на ръкавицата към дистр.капачка и мисля че проблема ти ше се рещи.
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
един мой приятел имаше същия проблем
оказа се се че бобината му е пкната и от там се окасява смени я и се оправи
пукнатото почти не се виждашпе като я свалихме и я огледахме добре го забелязохме
оказа се се че бобината му е пкната и от там се окасява смени я и се оправи
пукнатото почти не се виждашпе като я свалихме и я огледахме добре го забелязохме
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 02 мар 2010 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
колеги и аз имам същия проблем когато вали както си карам и гасне интересно е 4е като върта ключа акумулатора върти си няма проблеми но не пали а 4ак като пусна клю4а се осешта леко разтрисане все едно ще запали ама неще и преди ми го е правело и сега пак само при дъжд.Някаква помощ.
Последна промяна от Snejoky на Вто 02 мар 2010 11:26, променено общо 1 път.
Причина: 4 е цифра, а не буква!
Причина: 4 е цифра, а не буква!
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
Barboukov написа:Добре дошъл,
Имобилайзер имаш ли?
Не, без имобилайзер съм.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
абе и при мен при SR-ката е така при влажно или дъждовно време.Номера си го прави само по един път ама е дразнещо
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
така имам досущ същия проблем с колата 1:1 също 1.6 101 коня мина през локва даже и леко да мина пръсне ли кам двигателя гасне, стане ли лигаво времето върти и неще да запали пали чак от 3-4 път и тръгва един такъв на 3 цилиндара притреперва и са оправя после. Преди няколко дни смених бубината но не зашото ми пръска а защото кат си карах спря да върви и аз го задърпах с един колега случайно спрял от форума и ми помогна оставих го пред дома и на др ден виках един приятел идва тои бубината е вика и аз му казвам че съм я провервал там че хвърга и тои вика тя за момента кат си проверил е било да фърли и спира и така си беше наистина сложихме др бобина запали колата обачееееееееее не съм сигурен че гасне от бубината т.к тои ми каза или си сложи една кора отдолу под двигателя или др вариант който препоръчвам на момичето да го пробва преди да купува кора е следният едно шише от кока кола пластмасово режеш на половина правиш дупки за кабелите само и го слагащ на дистрибуторната капачка и се засилваш през локвите . УТре ми е свободен и аз ще го направя и ще пробвам също до сега не го направих че нямам застраховка и ме мързеше но с тази тема ме накарахте просто и още нещо т.к. не съм карал мн колата от както сменихме бубината преди да пробвам със шишето първо ще я покарам малко из локви да видя да не би пак верно да е било от бубината но не вярвам моя приятел майстора вика от капачката е слагаш едно шише или кора утре ще пиша пак
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
Такам.. значи днес бях на майстор, направихме компютърна диагностика и всичко беше наред, но той беше добре запознат с проблема и свали едно от релетата /това за запалването/ и една от студените спойки на платката беше спукана и ми каза, че това ми прави проблем и друг път е имало подобни случаи и сега ще карам така и се надявам да не прави ядове повече. Ще пиша след дни да кажа дали има ефект
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
колеги и аз не спазих обешанието си но трябваше да изкарам без актове до четвъртък за да мога да си възстановя точките и не ми се рискуваше а нямах застраховка онзи ден в събота си направих сменил бях бубината както ви казах и сега си карам през локви никви проблеми от нея е било 100% или ако не е от нея по принцип съветвам да си гледате капачките да не са пробити и палците
и в крайна сметка колега имаш ли проблеми не каза
и в крайна сметка колега имаш ли проблеми не каза
- AlExAnDeRsOn
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 18:29
- Автомобил: Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
Пич имам същия проблем.Вали ли дъжд...няма палене.Дистрибуторната капачка ми е 4исто нова и си го има пак този проблем.Следва смяна на кабели и свещи.Дано да се оправи.
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
Колеги в в повечето случаи проблема идва от БОБИНАТА. И при мен беше така с влагата,мъглата и дъжда.
Ако отидете на майстор
- ВАГкома не го хваща този проблем
-специализирани уреди/осцилоскоп/ също./а би трябвало/. Поне бях на диагностика в такъв сервиз.
та започнахме със смяната на свещите,и аз казах достатъчно.Не ми се даваха излишни пари.
1. Първо се сетих,че на работа имам МЕГЕР/уред мерещ изолационно съпротивление към земя.
С него се мерят КАБЕЛИТЕ към маса.Откачаш от делкото и мериш спрямо маса. Моите се оказаха перфекни.
Не мерете с него обаче бобината. Да не стане грешка и да изгорите някоя електроника.
2. С обикновен цифров мултицет/от тия дето са по 10-12лв/ замерих съпротивлението на
централния електрод на БОБИНАТА спрямо маса. Оказа се 5килоома .Направо ужас. При влага искрата си прескача,
ама кой да предположи.
Бобината се оказа оригинална от 95г и явно време за смяна вече беше настъпило.
Кофтито,че цели 3 години я карам с този проблем,като последната година се задълбочи.
3 Купих си нова бобина .Съпротивлението на центр.електрод спрямо маса е 2-1,8 Мегаома.
Поставих я и си свиркам.
Та така, помолете някой електричар да ви замери бобината с мултицете,или вие самите го направете.
За добра или пълна изолация се приема стойност по-голяма от 2 мегаома . Ама и около 2М ома,ще ви свърши работа.
Дано да съм бил полезен с методиката.
А тук споделих от къде съм си купил бобина:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=196577
Ако отидете на майстор
- ВАГкома не го хваща този проблем
-специализирани уреди/осцилоскоп/ също./а би трябвало/. Поне бях на диагностика в такъв сервиз.
та започнахме със смяната на свещите,и аз казах достатъчно.Не ми се даваха излишни пари.
1. Първо се сетих,че на работа имам МЕГЕР/уред мерещ изолационно съпротивление към земя.
С него се мерят КАБЕЛИТЕ към маса.Откачаш от делкото и мериш спрямо маса. Моите се оказаха перфекни.
Не мерете с него обаче бобината. Да не стане грешка и да изгорите някоя електроника.
2. С обикновен цифров мултицет/от тия дето са по 10-12лв/ замерих съпротивлението на
централния електрод на БОБИНАТА спрямо маса. Оказа се 5килоома .Направо ужас. При влага искрата си прескача,
ама кой да предположи.
Бобината се оказа оригинална от 95г и явно време за смяна вече беше настъпило.
Кофтито,че цели 3 години я карам с този проблем,като последната година се задълбочи.
3 Купих си нова бобина .Съпротивлението на центр.електрод спрямо маса е 2-1,8 Мегаома.
Поставих я и си свиркам.
Та така, помолете някой електричар да ви замери бобината с мултицете,или вие самите го направете.
За добра или пълна изолация се приема стойност по-голяма от 2 мегаома . Ама и около 2М ома,ще ви свърши работа.
Дано да съм бил полезен с методиката.
А тук споделих от къде съм си купил бобина:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=196577
Re: проблем при дъжд при голф 3 1.6i 101кс.
Браво volf!
Но и при мен го прави, а бобина и капачка са сменени, буквално в секундата на плисване, не може да е само от влагата, защото и преди локвата си е влажно. Няма нищо лошо да се постави кора според мен, стига да е плътна с подкалници и всичко, за да не задържа сняг.
Но и при мен го прави, а бобина и капачка са сменени, буквално в секундата на плисване, не може да е само от влагата, защото и преди локвата си е влажно. Няма нищо лошо да се постави кора според мен, стига да е плътна с подкалници и всичко, за да не задържа сняг.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта