Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
Проблема е следния колата пали без проблем варви си също без проблем обаче по някои път когато си иска на празенход започва да тресе и иска да гасне в този момент изгасям и паля веднага и проблема изчезва и се появява пак когато започна да карам по дълго време слет това спирам примерно на някои светофар и всичко се повтаря,когато колата е студена проблема го няма
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
На диагностиката се вижда че като почне да го прави този проблем напрежението на ламда сондата забива на нула,даите мнение СОНДАТА Е НА ЕДНА ГОДИНА НЕ Е ОРИГИНАЛНА А УНИВЕРСАЛЕН БОШ ВЪЗМОЖНО ЛИ ДА Е ОТ НЕЯ
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
така като чета ми се струва,че имаме един и същ проблем.аз се колебая между ламбда и бензирегулатор.имам пусната тема с моя проблем и ми казаха,че от температурен датчик-да ама не!смених го и все същото ето моята тема:
viewtopic.php?f=5&t=184361
viewtopic.php?f=5&t=184361
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
MITKOGOLF написа:...напрежението на ламда сондата забива на нула,...
На няколко пъти вече хващам моята сонда да не работи коректно.
Да, ама се оказва, че не е от сондата, а от куплунга й
Явно се окислява, защото като го изкарам и вкарам - тръгва да си отчита
Уж го търках, със спрейове го пръсках - пак същия!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
горивна помпа.
сори.
сори.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
възможно ли е да е от бензиновия реголатор ако му извадя вакума какво ще стане само за проба,колко бара трябва да прави помпата
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
Тя помпата трябва да си прави 5 бара, нея не я бърка регулатора.
Ама извадиш ли вакуума - ще трябва да седи на 3 бара налягането в рейката през цялото време.
Ама извадиш ли вакуума - ще трябва да седи на 3 бара налягането в рейката през цялото време.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
radotom написа:Тя помпата трябва да си прави 5 бара, нея не я бърка регулатора.
Ама извадиш ли вакуума - ще трябва да седи на 3 бара налягането в рейката през цялото време.
демек,ако тогава,когато почнат да ми играят оборотите на празен ход(при мен става след 80 градуса винаги)извадя вакуума,поради предположението,че е нисък дебита трябва да изчезне проблема,тък като ще стане 3 бара налягането-така ли да разбирам,ако все пак проблема е в регулатора де?!
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
MITKOGOLF написа:На диагностиката се вижда че като почне да го прави този проблем напрежението на ламда сондата забива на нула,даите мнение СОНДАТА Е НА ЕДНА ГОДИНА НЕ Е ОРИГИНАЛНА А УНИВЕРСАЛЕН БОШ ВЪЗМОЖНО ЛИ ДА Е ОТ НЕЯ
как е правена диагностиката? на място или в ход? топла /загряла /ли е била колата или я изчаквахте да загрее?
загасва ли , или само падат оборотите и се възстановяват отново?
много въпроси!
а относно налягането на помпата ,то се измерва :
-преди филтъра
-след филтъра
-след рейката
-при работещ двигател
-при изключен двигател
-със вакуум
-без вакуум
и т.н. все измервания да се установи налягането в различните режими на работа и на различни елементи от горивната уредба.изисква се търпение и умение ! успех в търсенето!и пиши!
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
Lifeguard написа:така като чета ми се струва,че имаме един и същ проблем.аз се колебая между ламбда и бензирегулатор.имам пусната тема с моя проблем и ми казаха,че от температурен датчик-да ама не!смених го и все същото ето моята тема:
viewtopic.php?f=5&t=184361
регулатор не, по-скоро сонда или компютър, вижте масите на компютъра.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
Колегата по-горе има право. На предишната ми кола, Форд, това се случваше - кара, кара и спре. Проблемът беше, че прекъсваше ел.подаването към бензиновата помпа. Безболезнен ремонт, но докъто майсторите разберат какво и е...
- cecg
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rakitovo
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
откачи ламдата от клемата и пробваи аз в момента карам без ламда иначе като давам газ колата почва да тресе и забива яко
- bat_vane
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 17:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белово/Пловдив
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
И аз имам някакъв подобен проблем , незнам обаче дали е за тази тема ? И при мен оборотите на празен ход ту падат ту се вдигат и незнам от какво може да е ? А също така като подам рязко газ и има едно забиване за секунда и тогава си потегля без проблем на скорост обаче ! Същият мотор съм 2Е .
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Странен проблем голф3 гти 115 кс 2е мотор
И аз карам Голф3 с мотор 2Е.Този проблем с гаснене на мотора на празен ход го изтърпях няколко дни и отидох на диагностика - оказа се спукан маркуч на някъкъв вакуум. Смениха го и от тогава не ми е гаснала на пх.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта