Ако имах такава дилема пред себе си бих зацепил ремъка на оригиналните белязки.
Относно грешката - не я дава напразно. Провери, дали датчика ти работи коректно. Ако не знаеш как провери из форума. Ако не откриеш как пиши ми и ще потърся как го проверявах. Ако датчика ти работи коректно - търси проблема другаде. Ако не работи - сменяй. Ако го сменяш задължително с оригинален! Китайските си идват развалени по дефолт. (или поне при мен така се получи) Може да се опиташ и да го модифицираш, но там нямам опит.
Симптомите при мен бяха спъване на колата над определени обороти (около 5000) и на свободна не можеше да се изфорсира до прекъсвач. Като задържиш газта оборотите играеха между 5000- 5500 (или подобен интервал) и не стига до прекъсвач.
Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
- PsyClone
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 12 окт 2014 18:11
- Автомобил: VW Golf4
- Двигател: 1.6 AKL
- Местоположение: Плевен
Re: Датчик за голф 4 1.6 AKL SR , който не го знам какъв е??
Нека и аз да възкреся темата малко. При мен проблема беше следния, не можеше да вдигне повече от 5000-500 оборота, както на празен ход така и в движение, просто неможе да се изфорсира до прекъсвач. Смених свещите и О-пръстените на колектора, колата видимо се подобри, започна да пълни оборотомера и стана доста пъргава. Изникна нов проблем, пали перфектно на суден мотор, но след около 4-5 км. каране я изгасям, след като се опитам да я запаля, сякаш няма никакъв признак да запали, върти-върти, но никакви признаци след 3-ти 4-ти опит с припомпване на газта запалва адски тегаво, след което колата става адски бавна и мудна сякаш не е тя, след като изгася двигателя и пак я запаля от раз този път, пак започва да върви добре. Имате ли някакви идей от къде да започна, дали не е този датчик който се коментира в темата, според вас проблема има ли нещо общо с този датчик.
- van_kris
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.6 AVU
- Местоположение: Smolyan
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
След смяната на датчика, с оригинален на Бош - 146 лв. - проблема е решен, колата е с една идея по пъргава, много по стъбилна в ниските обороти, генералният проблем с оборотите изчезна, вече се изфорсирва до прекъсвач!
Доста лутане беше, като се има предвид, че в класни пловдивски сервизи ме насочваха, че е от неправилно зацепен ангренажен ремък, при положение, че всичко си беше на оригиналните белязки...
Доста лутане беше, като се има предвид, че в класни пловдивски сервизи ме насочваха, че е от неправилно зацепен ангренажен ремък, при положение, че всичко си беше на оригиналните белязки...
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
van_kris написа:След смяната на датчика, с оригинален на Бош - 146 лв. - проблема е решен, колата е с една идея по пъргава, много по стъбилна в ниските обороти, генералният проблем с оборотите изчезна, вече се изфорсирва до прекъсвач!
Доста лутане беше, като се има предвид, че в класни пловдивски сервизи ме насочваха, че е от неправилно зацепен ангренажен ремък, при положение, че всичко си беше на оригиналните белязки...
Компютъра на колата получава информация от датчиците на коляновия и разпределителния вал. В случая, когато датчика на разпределителния вал е повреден информацията към компютъра е грешна и колата започва да се държи като незацепена. Т.е. все едно ремъка ти е прескочил с 2 зъба(примерно). Това ми обясниха от VW Бургас преди да ми сменят моя. Затова е нормално, ако не са правили диагностика на колата да те насочат към презацепване на ремъка. Предполагам, че от неправилно зацепване може и да набива грешка за въпросния датчик. Все пак по-евтиното е да се проверят ремъците, вместо да се смени датчика и затова са те насочили натам.
Едит: Опитай се да си наблюдаваш температурния датчик (този на тройника). След смяната му усетих подобрение в колата.
- van_kris
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.6 AVU
- Местоположение: Smolyan
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Колега на Ваг-кома ми излиза тази грешка:
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
Интересното е, че при мен не е тройник, а е цяла "гайда" с два температурни датчика, явно заради климатроника, която съм я сменял миналата година с чисто нова на Behr!
Аз си мисля да не става въпрос за някакъв датчик, който се намира на радиатора, знам ли?
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
Интересното е, че при мен не е тройник, а е цяла "гайда" с два температурни датчика, явно заради климатроника, която съм я сменял миналата година с чисто нова на Behr!
Аз си мисля да не става въпрос за някакъв датчик, който се намира на радиатора, знам ли?
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Здр. колеги колата е МК4 1.6 АКЛ 98 год. и от 1 месец ми излиза следната грешка
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
27–10–Implausible Signal –Intermittent
Датчика /зад зъбното колело на ангренажа/ е сменен преди 1 год. с датчик на Делфи сменен е и датчик колянов вал тогава и колата си работеше без проблем,но от 1 месец от както излезе грешката колата стана мудна и повече от 5500 оборота на място не може да се форсира.Интересното е ,че като я изтрия колата си заработва добре и грешката може да не се появи 2–3 дни ,но понякога се появява след няколко запалвания на двигателя и пак започва да работи мудо. Иначе с грешка или не си пали от раз и студена и топла.Замерих кабелите на буксата при датчика на работещ двигател и стойностите бяха на двата 5 волта а на сигналния 2волта.Не знам дали стойностите са добри защото не мога да ги намеря за този модел. Въпроса ми е ако датчика е повреден възможно ли е понякога да работи ,а по някога да не работи?С извадена букса на датчика колата трябва ли да пали защото при мен не може?Ако някой може да ме ориентира къде да търся проблема ще съм много благодарен.
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
27–10–Implausible Signal –Intermittent
Датчика /зад зъбното колело на ангренажа/ е сменен преди 1 год. с датчик на Делфи сменен е и датчик колянов вал тогава и колата си работеше без проблем,но от 1 месец от както излезе грешката колата стана мудна и повече от 5500 оборота на място не може да се форсира.Интересното е ,че като я изтрия колата си заработва добре и грешката може да не се появи 2–3 дни ,но понякога се появява след няколко запалвания на двигателя и пак започва да работи мудо. Иначе с грешка или не си пали от раз и студена и топла.Замерих кабелите на буксата при датчика на работещ двигател и стойностите бяха на двата 5 волта а на сигналния 2волта.Не знам дали стойностите са добри защото не мога да ги намеря за този модел. Въпроса ми е ако датчика е повреден възможно ли е понякога да работи ,а по някога да не работи?С извадена букса на датчика колата трябва ли да пали защото при мен не може?Ако някой може да ме ориентира къде да търся проблема ще съм много благодарен.
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00515
Грешката, според ross-tech, си е за датчик разпределителен вал. Пише да се провери кабела до датчика, или да се смени датчика. Възможни симптоми -
загуба на мощност,емисиите не са ОК, висока консумация на гориво. С моя английски това мога да помогна.
Грешката, според ross-tech, си е за датчик разпределителен вал. Пише да се провери кабела до датчика, или да се смени датчика. Възможни симптоми -
загуба на мощност,емисиите не са ОК, висока консумация на гориво. С моя английски това мога да помогна.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Мерси колега .Аз грешката я зная какво значи ,но въпроса ми е ако датчика е повреден възможно ли е понякога да работи ,а по някога да не работи?И другия въпрос ми беше кабелите на буксата при датчика на работещ двигател бяха на двете крайни 5 волта ,а на сигналния 2волта. В норма ли са тези стойности?
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Не знам за волтовете, но защо не го свалиш да го видиш, може да има някакви боклуци по него, все пак работи на магнитен принцип.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Ами сменян е преди 1 год. Всяко сваляне е 50 кинта.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Никой ли не може да помогне?
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL SR Датчик,който не го знам какъв е???
Нека макар и късно да обясня за края на сагата с този датчик хол.След смяната му с оригинален (БОШ) всичко вече е супер.Извода е че датчика на делфи макар и нов или е менте или така си излизат (проблемни).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 99 госта