Привет, колеги!
Гледам, че не сте писали дали е решен проблема. Ще се опитам да ви помогна с малко опит и патено от този датчик.
1-во
vasko__2 написа:Датчик на Хол става от лада самара(за делкото)= 8лв. Слагал съм на 2.0 APK, работи без проблем.
Голф 4 нямат делко! (или поне 1.6 АКЛ)
2-ро
Проблемите които този датчик прави е, че спъва колата. Компютъра получава сигнали от датчиците на коляновия и разпределителния вал (и от много други датчици). Синхронизира ги и така двигателя работи коректно. Когато има проблем в датчика на разпределителния вал информацията се подава грешно (дори може и да не подава) и се губи синхронизацията на колата т.е. все едно не е зацепен правилно ангренажния ремък (но може и заради незацепен ремък да дава проблеми - проверете центровката). Датчика се тества по няколко начина: 1-вия е с мултицет, но трябва да погледна на кои крачета какви стойности трябва да има. 2-рия, който е по лесен е с диод и резистор. Датчика има 3 крачета (пинчета) на две от тях се свързва резистора с диода и ако премигва значи работи коректно, но ако свети или не свети (постоянно) значи е дал фира. 2-рия начин е опростен ако нямате осцилоскоп.
Смяната на датчика става в сервиз. От ауто+ беше към 150 лв с 1 година гаранция на БОШ. Във ФВ беше около 250 лв + 50 за смяната + 40 за диагностиката = 2 години гаранция. До сега не е мръднал.
Как забелязах, че прави проблем: Изфорсирате колата на място (или в движение) и не стигаше повече от 5000 -5500, като постоянно играеше, а педала беше до долу. След диагностика и триене на грешката всичко работи докато изгася двигателя и след това записва грешката и на ново.
Ако наистина проблемът е в датчика и ви пречи че не работи - сменяйте го , но само с оригинален - китайските не вършат работа (пробвано!).
Успех и пишете какво е станало, за да няма по няколко теми за един и същи проблем и да ви насочват към търсачката! (има писано по темата)