Проблем с голф3 2е пали и гасне PEШЕНО!!
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
Проблем с голф3 2е пали и гасне PEШЕНО!!
здравейте колеги появи ми се странен проблем от онзи ден както си карах колата после я паркирах след 10 мин тръгнах да паля и не иска задърпах си я до нас оставих я и на сутринта си запали закарах я на диагностика и показа start engine imobilaiser изчистихме грешката но колата снощи пак ми изгасна и след 10 мин въртене запали сега се появи и друг проблем колата не държи обороти като е студена като загрее са ниски отзад мирише мн гадно от ауспуха ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил нека да пише колате е голф3 2е 1994.
Последна промяна от iskam_da_te на Сря 05 май 2010 13:02, променено общо 1 път.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
Това че си изчистил грешката не значи че имбилайзера не се е*ава, а за оборотите си провери стъпковия мотор,темп датчика, и тоя на коляновия вал, макар че на диагностиката трябва да ги хване ако е от тях
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
колега колата ми е с оригинална аларма с модул а и аз незнам дали има имобилаизер знам че ключа е с чип.
- cenko1971
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
гасненето е 90% от имобилайзера
като дадеш на контакт изчаквай 6-8 секунди и тогава пали
при мен така се оправя
като дадеш на контакт изчаквай 6-8 секунди и тогава пали
при мен така се оправя
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
при мен не се оправя и колата нещо няма мощност бях сменявал бензиновата помпа днес си сложих старата и същата работа незнам дали и новата не се е преебала.
- Peshkata
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
здравейте колеги аз сам с ADY и при мен има такъв проблем когато е студена колата запалва без никакъв проблем като загрее и като я изгася не винаги само понякога не иска да запали запалва вдига до около 2000 оборота и изгасва все едно не и стига гориво и така след около 6/7 пъти и запалва незная от какво може да е това извинявам се на колегата ако поста ми не е за тук , но ще сам ви благодарен ако ме насочите към проблема и дали може да е от имобилайзера поздрави
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
ако не намериш решение в имобилайзери и темподобни, и ако бубината ти е от тези квадратните, дето са бубина и комутатор в едно, намери една такава за проба, защото това което си писал са признаци за заминаваща бубина, казвам го от опит , понеже и на мен ми се е случвало колата да не иска да пали или като запали с доста въртене да не иска да държи обороти, даже и ми гърмеше във филтъра, а иначе като изкарам свеща искра имаше,и бубината беше последното нещо в което се съмнявах, но се оказа тя ,беше сцепена на няколко места и след като я смених проблема изчезна.
- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
Катализатор имаш ли, колега? Ако имаш - отивай по-скоро да ти го махат! Имах сходен проблем и излезе, че е задръстен. Аз си го обяснявам с това, че катализатора при студен мотор не оказва голям ефект на отработилите газове, а като си е в "работна" температура прави голямо съпротивление и нататък знаеш... ламбдата се държи нестабилно и подава инфо на компа. Предполагам е за по-бедна смес и командира разпорежда разпукване на дюзите от бензин, а от там и лошата миризма на неизгоряло гориво.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
Днеска ходих на диагностика всичко вече е наред с мощноста на колата изчистихме дроселовата клапа направихме и настройка изчистихме и дебитомера и колата вече варви перфектно а това че гасне е от ключа трябва да си правя нов защото бил износен и вече не може да го разпознава компютъра каде мога да си направя нов ключ и каква е цената ??? a може ли на стария само да ми сложат чип и да ми излезне по евтино или пък същия чип да се обучи пак.
- shveda_
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
Аз мисля че това за ключа не е много вярно.Имобилаизера чете чипа който е вътре в ключа.И аз имах същия проблем с него.Реших го по следния начин:Свалих самия имобилаизер(една платка е,някаде над бушониерата се намира)в нея до колкото си спомням влизаха 2 кабела.Напраскъхме буксите и местата в които влизат те с контактен спреи и близо 6 месеца не съм имал проблем.Опитай това преди да правиш нов ключ.Ако не се оправи проблема в един руски сайт имаше тема как може да се елиминира имобилаизера.
Дано съм бил полезен
Дано съм бил полезен
- didobahurcheto
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 17:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
колега виж делкото много проблеми прави то центровката отида до някои сервиз само да ти е завъртат малко и си готов
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с голф3 2е пали и гасне
Майстора ми провери и ми каза на 100% че е ключа тои го провери с някакво устроиство не е от делкото направи диагностика на всичко и ми каза че всичко си е наред само ключа е са сменяване ще пробвам да почистя тая платка ако не се оправи ще си правя нов ключ ако и тогава не се оправи ще му мисля.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта