Мнениеот Liminat » Пон 05 ное 2018 15:13
Малко е отлежала темата, но да споделя и моя опит/случай :)
Четох тази тема, четох други, за същото, даже се барнах с ключ за ъглошлайф, че и ключ 15 ми останал във Варна... А накладки задни започнаха да стържат в София. Първо мислех да сменя само стържещата, че си имам комплект задни във Варна, а като се прибера, да ги сменя, че надушвах яката заигравка със скоби и т.н. които ги нямах, а ключа за ъглошлайф ми даде увереност да си губя времето по морги в търсене на накладки. След някоя и друга заключени в понеделник сутринта в 10, и една, в която някакво подобие на човек ме отсвири, че нямал за голф 4, макар че голфа си ръждясваше кротко отвън, си викам май ще сменя с нови. Ония във Варна ще ги сложа след още 50-60К км :)
И почва чуденето къде ще сменя... При все по-строгите изисквания на сервизи, форумни и не толкова, че съм и нагъл, искам веднага :)
Със смесени чувства изминах пътя от околовръстния до Люлин (дотам бях стигнал, тръгвайки от Манастирски) с идея да взема някъде от около Ботевградско шосе, като спрях да видя адреса им обаче, цените от вчера бяха се променили, което ме сети, че като ида до там може още да се промени ситуацията, че и да няма, и със съвсем паднал гард стигнах Горубляне, вече твърдо решил, че не знам какво да правя... И гледам магазин авточасти от ляво на пътя, спирам в една уличка и отивам за накладки. Направиха ми хубава цена, взех накладките, и нали имам ключ за флекс... Тръгвам да обръщам и... гледам 3-4 голфа и пасати, викам си я да видя дали няма да ме насочи някой какво точно да правя, та питах момчетата дали сменят накладки. С други думи, налетях без да искам на най-свестните момчета, които могат да ти пипнат голфа, щото ключ за флекс ли... Едното бутало така беше запекло, и измъкнато докрай, че и явно някой интелигент в миналото го мъчил да го върти с водопроводен ключ, та повърхността наранена... Момчетата (казвам момчетата, разбирай двама едри, яки мъже) огънаха въртока на стягата на скобата от зор, трябваше и удължител за повече сила (за сравнение другото бутало се прибра без никакво усилие) и в началото изобщо не тръгва, та след доста напън и усилия тръгна да се прибира и явно, ще сменям скоро заден ляв апарат спирачен, дано не изпуска спирачна течност от нараненото, макар че е ясно, че ако контактува с уплътнението нещата са ясни, и в кратки срокове.
Накратко, за мен ремонтите в София е ясно при кого - ангренажи, ламарини, ходова. Което е съвсем различно от това, да не знаеш какво да правиш и къде да идеш. На добра цена, която не се промени от двойно загубеното време, че и устройството за избутване буталца за ремонт...