Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Чет 23 Окт 2014 8:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 12:28 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.08.2007
Мнения: 479
Местожителство: София
До колкото разбрах това е Дроселовата клапа Изображение

Някой били ми обясни как да я сваля че май няма да е толкова лесно колкото си мислех.Виждам че жилото на газта минава през нея.
Търсих из форума снимков матерял но никъде не намерих

Целта на цялата идея е да я почисти


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 12:38 
Offline
Аватар

Регистриран на: 20.06.2009
Мнения: 1759
Местожителство: гоце делчев
Skype: zdravko4405
откчаш скобата за създуховода,после имаш 2лимбуса или шестограма са и една буксичка,жилото се откач елементарно предполагам знаеш как избутваш черната пластмаса се едно си подал газ и освобождаваш жилото. успех


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 12:49 
Offline
Аватар

Регистриран на: 21.03.2007
Мнения: 936
Местожителство: мадан/Пловдив
zdravko_jett написа:
откчаш скобата за създуховода,после имаш 2лимбуса или шестограма са и една буксичка,жилото се откач елементарно предполагам знаеш как избутваш черната пластмаса се едно си подал газ и освобождаваш жилото. успех


Само ,че не са 2 шестограма а са 4.Два отгоре и 2 отдолу.Жилото се откача както е казал колегата.Отдоло има една букса която трябвя да е изключиш за TPC или нещо от сорта беше :) Не е сложно.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 13:10 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.08.2007
Мнения: 479
Местожителство: София
Общо взето лесно се сваля :) А опасно ли е дали може да и стане нещо ако я почистя


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 14:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 13.10.2008
Мнения: 255
Местожителство: Добрич/Пловдив/...
Мисля, че става с коресилин. Само да не я метнеш с нещо да я надраскаш :012:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 14:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.08.2007
Мнения: 479
Местожителство: София
ок ще внимавам да не я надраскам

Дано като я почистя да се оправи Голфа


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 15:40 
Offline
Аватар

Регистриран на: 21.03.2007
Мнения: 936
Местожителство: мадан/Пловдив
Аз нямах ниски обороти свалих е почистих пооправи се.Като загрее работи добре ,ама студена ли е пак държи ниски обороти.При теб какъв е проблема ,и дано се оправи :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 03 Юни 2010 23:18 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.08.2007
Мнения: 479
Местожителство: София
При мен са няколко проблемите който си мисля че може да се пооправят след почистване.
Примерно разхода и това че в движение понякога ми гасне колата в момент на едновременно завиване и изключване от скорост.Даже ми се е случвало да спирам на светофар и в момента в който изключа от скорост да ми премигне ламппичката на акумулатора.

Решил съм да смениям и дебитомера та да използвам момента ако знаете как вървят цените.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Пет 06 Авг 2010 18:17 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06.02.2010
Мнения: 84
Местожителство: Пловдив / България
Skype: NAGO_pehlivanov
Малко от друга тема да се преместя. И аз имам подобен проблем без решение до момента. Писал съм по въпроса тук.
Та Проблема ми е следния колата тресе и в последно време започна да изгасва случва ми се вече за втори път. Имам приятел жичкаджия по колите. Каза ми да издърпам кабела от масметъра който се намира след въздушния филтър и вървенето и оборотите се оправиха. Обясни ми че колата така работи в авариен режим като подава някъкви стандартни данни и за това така ще ми работи горе доло нормално но няма мощност много много. Като закача отново масметъра проблема пак се появява. Нов масметър за моя модел има от 250 до 650 лв. Дроселова клапа още не съм погледнал като цена как върви но обиколих по моргите в Пловдив и още не съм намерил. Жичкаджията ми вика че проблема може да е и в двете но повероятно било да е дроселова клапа.

Въпроса ми е следния някой почиствал ли е подобна клапа и как точно става? Мислите ли че си струва? Че съм се засилил да се пробвам.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Пет 06 Авг 2010 19:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.09.2008
Мнения: 3664
Skype: todorov88
Автомобил: Passat B5.5 Variant
Двигател: 1.8T AWT 150hp+
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=210453 :deal :търсачкаа :beat_butt2

И да струва си! След като играе четката, парцала и корусилина си струва! И моята гаснеше и тресеше, оборотите играеха 600-900, доста пъти гаснеше особенно ако е изфорсирам го към 1500 оборота и нагоре и пусна педала...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Пет 06 Авг 2010 20:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06.02.2010
Мнения: 84
Местожителство: Пловдив / България
Skype: NAGO_pehlivanov
Да ползвам търсачката. Така и намерих темата в последствие намерих и другите теми които също прочетох колега и се реших да зема да си почостя и аз Клапата. Много готина тема в руския форум за почистването на клапата може да разгледате тук.

Изображение
Та почистих я и си е като нова.

Чудя се дали има нужда от адаптация сега защото като че ли преди имаше повече мощност. Има ли смисъл да дам 30 кинта за адаптация или да пробвам и аз номера с акомулатора?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Съб 07 Авг 2010 4:00 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.09.2008
Мнения: 3664
Skype: todorov88
Автомобил: Passat B5.5 Variant
Двигател: 1.8T AWT 150hp+
Ми пробвай първо номера с акомулатора и после е пални да поработи 5 6 мин на оборот за да се обучи компа. Ако няма подобрение тогава давай 20-30лв :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Съб 07 Авг 2010 9:56 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.01.2008
Мнения: 108
Местожителство: Добрич
viewtopic.php?f=7&t=62348 тук има доста по въпроса.До колкото с акомулатора и разкачването стигнах до извода ,че докато не обучих с ВАГ-КОМА не стана и държеше високи обороти след почистване.И за мощноста не мисля , че ще има някаква разлика от почистването и обучението.Доколкото знам обучението се състои в това дроселовата клапа да хване стойностите при отворено и затворено положение с цел да контролира адекватно стъпковият мотор и клапата за да подържа оборотите.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Чет 05 Юли 2012 0:06 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06.02.2010
Мнения: 84
Местожителство: Пловдив / България
Skype: NAGO_pehlivanov
TiL: Не помага при мен това което предлагаш. Предполагам че има някакво нормално износване на което се дължи.
Изображение
Това което предполагам...

veekoo: Това с оборотите и при мен беше така но разликата беше минимална преди и след обучението.

Зацапването на дроселовата клапа е проблем който се опитвам да разбера. Оказа се че тук на стрелката.
Изображение
Имало някаква цедка метална която се запушвала и от предизвиквала теча на масло. Уплътненията също е нормално да се сменят. Но като цяло при мен маслото се качва чак горе до клапата и я цапа. Моя майстор ми казва че това е така защото много я цеда което си е така от време на време.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Дроселова клапа Публикувано на: Пет 11 Окт 2013 22:53 
Offline

Регистриран на: 11.10.2013
Мнения: 4
Здр, колеги и аз имам проблем с дросела, държеше ниски обороти и като утидох на майстор каза, че моторчето на клапата не работи, след като я разглобихме внезапно се пооправи, но понякога държи ниски обороти. След 2дена ходих при друг майстор, където се опитахме да и направим теста, но "дросела" въобще не реагираше? Какво да правя, да търся оторизиран сервиз на WV или да я сменям?


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: andreidoch, Bing [Bot], CeT_KoeH, danidokt, dilara, gadniqt, ivooo11, maloumnik, voodoo1101, Yahoo [Bot] и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design