Дроселова клапа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Дроселова клапа

Мнениеот aiptek » Чет 03 юни 2010 12:28


До колкото разбрах това е Дроселовата клапа Изображение

Някой били ми обясни как да я сваля че май няма да е толкова лесно колкото си мислех.Виждам че жилото на газта минава през нея.
Търсих из форума снимков матерял но никъде не намерих

Целта на цялата идея е да я почисти




zdravko_jett
Мнения: 1870
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот zdravko_jett » Чет 03 юни 2010 12:38


откчаш скобата за създуховода,после имаш 2лимбуса или шестограма са и една буксичка,жилото се откач елементарно предполагам знаеш как избутваш черната пластмаса се едно си подал газ и освобождаваш жилото. успех


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот ChronoS » Чет 03 юни 2010 12:49


zdravko_jett написа:откчаш скобата за създуховода,после имаш 2лимбуса или шестограма са и една буксичка,жилото се откач елементарно предполагам знаеш как избутваш черната пластмаса се едно си подал газ и освобождаваш жилото. успех


Само ,че не са 2 шестограма а са 4.Два отгоре и 2 отдолу.Жилото се откача както е казал колегата.Отдоло има една букса която трябвя да е изключиш за TPC или нещо от сорта беше :) Не е сложно.


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот aiptek » Чет 03 юни 2010 13:10


Общо взето лесно се сваля :) А опасно ли е дали може да и стане нещо ако я почистя


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: Дроселова клапа

Мнениеот qNkOo » Чет 03 юни 2010 14:34


Мисля, че става с коресилин. Само да не я метнеш с нещо да я надраскаш :012:


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот aiptek » Чет 03 юни 2010 14:59


ок ще внимавам да не я надраскам

Дано като я почистя да се оправи Голфа


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот ChronoS » Чет 03 юни 2010 15:40


Аз нямах ниски обороти свалих е почистих пооправи се.Като загрее работи добре ,ама студена ли е пак държи ниски обороти.При теб какъв е проблема ,и дано се оправи :wink:


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот aiptek » Чет 03 юни 2010 23:18


При мен са няколко проблемите който си мисля че може да се пооправят след почистване.
Примерно разхода и това че в движение понякога ми гасне колата в момент на едновременно завиване и изключване от скорост.Даже ми се е случвало да спирам на светофар и в момента в който изключа от скорост да ми премигне ламппичката на акумулатора.

Решил съм да смениям и дебитомера та да използвам момента ако знаете как вървят цените.


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот sonaris » Пет 06 авг 2010 18:17


Малко от друга тема да се преместя. И аз имам подобен проблем без решение до момента. Писал съм по въпроса тук.
Та Проблема ми е следния колата тресе и в последно време започна да изгасва случва ми се вече за втори път. Имам приятел жичкаджия по колите. Каза ми да издърпам кабела от масметъра който се намира след въздушния филтър и вървенето и оборотите се оправиха. Обясни ми че колата така работи в авариен режим като подава някъкви стандартни данни и за това така ще ми работи горе доло нормално но няма мощност много много. Като закача отново масметъра проблема пак се появява. Нов масметър за моя модел има от 250 до 650 лв. Дроселова клапа още не съм погледнал като цена как върви но обиколих по моргите в Пловдив и още не съм намерил. Жичкаджията ми вика че проблема може да е и в двете но повероятно било да е дроселова клапа.

Въпроса ми е следния някой почиствал ли е подобна клапа и как точно става? Мислите ли че си струва? Че съм се засилил да се пробвам.


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот sonaris » Пет 06 авг 2010 20:54


Да ползвам търсачката. Така и намерих темата в последствие намерих и другите теми които също прочетох колега и се реших да зема да си почостя и аз Клапата. Много готина тема в руския форум за почистването на клапата може да разгледате тук.

Изображение
Та почистих я и си е като нова.

Чудя се дали има нужда от адаптация сега защото като че ли преди имаше повече мощност. Има ли смисъл да дам 30 кинта за адаптация или да пробвам и аз номера с акомулатора?


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Дроселова клапа

Мнениеот veekoo » Съб 07 авг 2010 9:56


viewtopic.php?f=7&t=62348 тук има доста по въпроса.До колкото с акомулатора и разкачването стигнах до извода ,че докато не обучих с ВАГ-КОМА не стана и държеше високи обороти след почистване.И за мощноста не мисля , че ще има някаква разлика от почистването и обучението.Доколкото знам обучението се състои в това дроселовата клапа да хване стойностите при отворено и затворено положение с цел да контролира адекватно стъпковият мотор и клапата за да подържа оборотите.


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот sonaris » Чет 05 юли 2012 0:06


TiL: Не помага при мен това което предлагаш. Предполагам че има някакво нормално износване на което се дължи.
Изображение
Това което предполагам...

veekoo: Това с оборотите и при мен беше така но разликата беше минимална преди и след обучението.

Зацапването на дроселовата клапа е проблем който се опитвам да разбера. Оказа се че тук на стрелката.
Изображение
Имало някаква цедка метална която се запушвала и от предизвиквала теча на масло. Уплътненията също е нормално да се сменят. Но като цяло при мен маслото се качва чак горе до клапата и я цапа. Моя майстор ми казва че това е така защото много я цеда което си е така от време на време.


Ivan_Gr
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 11 окт 2013 22:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот Ivan_Gr » Пет 11 окт 2013 22:53


Здр, колеги и аз имам проблем с дросела, държеше ниски обороти и като утидох на майстор каза, че моторчето на клапата не работи, след като я разглобихме внезапно се пооправи, но понякога държи ниски обороти. След 2дена ходих при друг майстор, където се опитахме да и направим теста, но "дросела" въобще не реагираше? Какво да правя, да търся оторизиран сервиз на WV или да я сменям?


dor4eto4
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 14 окт 2013 11:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Дроселова клапа

Мнениеот dor4eto4 » Пон 14 окт 2013 12:11


Здравейте,
Аз също имам проблем с сменянето на оборотите. Изчистихме дросовата клапа след което обучихме колата, но резултат нямаше кой знае какъв. Един майстор ми каза, че дросовата клапа си е отишла напълно и трябва да я сменя с нова която струва 350- 400 лв. ( поне той така каза), но аз намерих втора употреба и я сложихме но ефекта пак беше нулев. Някой имали някакви предложения какво може да е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта