голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
За кое какво мисля и какъв професор съм
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
eeeх, как им липсва на 4-ките 1.8 ABS мотора от голф3, най-коравия мотор правен някога, ако имаше 4ка с такъв матор, да съм си зел 2 броя
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Ето малко характеристики на 1.8 мотора (за съжаление няма за 2.0 ).Има и графика на въртящия момент(синьо)и мощността (червено).
Ето и същите неща за 1.8Т
Графиката ясно показва (за който я разбира) защо не трябва да си копуваме кола без турбо
Ето и същите неща за 1.8Т
Графиката ясно показва (за който я разбира) защо не трябва да си копуваме кола без турбо
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 21 юли 2010 13:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Ами според мен графиката показва въртящият момент и мощноста на двигателя, а това дали трябва или не трябва да си купуваме коли с турбо или без - всеки сам си решава според потребностите
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
здравейте,
Лично аз имам и Бора с 115 конъовия 2.0 8 клапана и Пасат 5.5 с 1.8Т. Моето лично мнение за двата двигатела е, че от 2.0та не става нищо ако го сравняваме с 1.8Т. Бората ми е на 52000км до преди 1 година е все била обслужвана в дилъра, ама - пълен боклук. Това е моята най-голяма грешка, която някога съм допускал - да си взема този двигател. Е, па толкова много проблеми с електрониката (и всичките по горивната система) не бях виждал. Имам един милион натрупани грешки. Едната от ламбда сондите е за смяна, преди нея смеях датчик за температурата на водата и сензор на скоростта. Сега имам клапан на вентилацията на резервоара за смяна и още грешки свързани с инжекторите. Харччи ми 12/100 в града. Съдбата й е ясна, поне за мен.
Що се отнася за 1.8Т - на 160 000км е и досега съм правил само поддръжка - ремъци - всички са сменяни веднъж,масло и филтри. Пък това, че били напомпани и щели, нали, да се спукат едва ли не - пълни смешки. 1.8Т го има под 125, 150, 170(моя мотор) 190(Ауди А4) и 210(пак на Ауди)коня. И досега нито веднъж не ми се е случвало да прочета за някоя от колите с тези двигатели да им са правени сериозни ремонти. За 160 000км на моя - нищо не е правено и си върви перфектно. за 12 000км ми похарчва около 300мL масло, което е напълно нормално за кола с турбина.
Ще се отнася до бензина - нека направя едно сравнение. При един и същи начин на каране - средно натоварено - Бората ми смуче числото по-горе, а пасата ми дърпа 9.5-10/100 градско. Под средно натоварено аз разбирам моменти в които колата се движи с педала до метала и моменти в които почти не докосвам газта.
Лично за мен 1.8Т е много доказан мотор, който е видял много и с нищо не е бил изненадан. 2.0i също става, ако му е наред електрониката, но изобщо не може да се сравнява с 1.8Т. Да не говорим, че във Вортекса като чета, мнението на хората е, че тая 2.0ка като стане на над 200к може да почне да смуче до 2литра масло на 8000км. Моя още е млад и разхода не е такъв, но бях неприятно впечатлен като видях, че за 3000км ми беще дръпнало около 200мл масло. Все пак няма турбо и не е на 100 000км.
От мен това. Всеки сам си преценява и решава.
Лично аз имам и Бора с 115 конъовия 2.0 8 клапана и Пасат 5.5 с 1.8Т. Моето лично мнение за двата двигатела е, че от 2.0та не става нищо ако го сравняваме с 1.8Т. Бората ми е на 52000км до преди 1 година е все била обслужвана в дилъра, ама - пълен боклук. Това е моята най-голяма грешка, която някога съм допускал - да си взема този двигател. Е, па толкова много проблеми с електрониката (и всичките по горивната система) не бях виждал. Имам един милион натрупани грешки. Едната от ламбда сондите е за смяна, преди нея смеях датчик за температурата на водата и сензор на скоростта. Сега имам клапан на вентилацията на резервоара за смяна и още грешки свързани с инжекторите. Харччи ми 12/100 в града. Съдбата й е ясна, поне за мен.
Що се отнася за 1.8Т - на 160 000км е и досега съм правил само поддръжка - ремъци - всички са сменяни веднъж,масло и филтри. Пък това, че били напомпани и щели, нали, да се спукат едва ли не - пълни смешки. 1.8Т го има под 125, 150, 170(моя мотор) 190(Ауди А4) и 210(пак на Ауди)коня. И досега нито веднъж не ми се е случвало да прочета за някоя от колите с тези двигатели да им са правени сериозни ремонти. За 160 000км на моя - нищо не е правено и си върви перфектно. за 12 000км ми похарчва около 300мL масло, което е напълно нормално за кола с турбина.
Ще се отнася до бензина - нека направя едно сравнение. При един и същи начин на каране - средно натоварено - Бората ми смуче числото по-горе, а пасата ми дърпа 9.5-10/100 градско. Под средно натоварено аз разбирам моменти в които колата се движи с педала до метала и моменти в които почти не докосвам газта.
Лично за мен 1.8Т е много доказан мотор, който е видял много и с нищо не е бил изненадан. 2.0i също става, ако му е наред електрониката, но изобщо не може да се сравнява с 1.8Т. Да не говорим, че във Вортекса като чета, мнението на хората е, че тая 2.0ка като стане на над 200к може да почне да смуче до 2литра масло на 8000км. Моя още е млад и разхода не е такъв, но бях неприятно впечатлен като видях, че за 3000км ми беще дръпнало около 200мл масло. Все пак няма турбо и не е на 100 000км.
От мен това. Всеки сам си преценява и решава.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
- Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
- Двигател: BGB
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Хора...засрамете се...направихте най-безполезната тема правена някога...нито давате полезна информация нито помагате за откриване + и - на 2-та мотора! Ударихте го на 'мойта п*шка е по голяма'! Всеки си знае неговото и всеки се мисли за най-знаешия и най-можещия! Като малките деца сте засрамете се!
Относно темата: Набележи си поне 2 двигателя (тези които можеш да поддържаш разбирас е) за да ти помага автомобила, а не да ти изтичат финансите по него. Като тръгнеш вече да търсиш с пачката в ръка гледай възможно най-много автомобила и избираш най-запазения! Успех!
Относно темата: Набележи си поне 2 двигателя (тези които можеш да поддържаш разбирас е) за да ти помага автомобила, а не да ти изтичат финансите по него. Като тръгнеш вече да търсиш с пачката в ръка гледай възможно най-много автомобила и избираш най-запазения! Успех!
- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Може и да не е по темата ама искам да попитам каква е разлиакта в купетата при Голф 4 1.8 и 1.8Т има ли разлика. Аз до колкото знам ГТИ купетата при МК 2 и МК 3 са по шумоизолирани и по здрави от обикновенните, така ли е и при Голф МК 4 ?? Ако някой ми отговори, ще съм мн благодарен !
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Пичове от скоро си намерих точно такова голфче 2.0 115 коня само че е 4motion смятам да му купя един газов инжекцион,
прочетох темата и разбрах че е добър за газифициране само че се колебая с какво с метан или газ. Аз да си призная го взех защото
цялата кола е стегната не съм го търсил специално.
прочетох темата и разбрах че е добър за газифициране само че се колебая с какво с метан или газ. Аз да си призная го взех защото
цялата кола е стегната не съм го търсил специално.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Благодатя til и аз на теб, случайно да ти се намира някой менуал за този двигател !
За другите има ,но за 2.0 115 4 мотион не мога да намеря
За другите има ,но за 2.0 115 4 мотион не мога да намеря
Последна промяна от calidad на Вто 10 апр 2012 21:01, променено общо 1 път.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Да извадя темата от прахта
време е да сменям возилото и съм се спрял на Audi A3 1.8-125 коня което е еднаквко с Golf 41.8-125 коня и затова питам и аз че темата е 6 страници изчетох ги но не разбрах почти нищо,срещат се какви ли не мнения намесват се Хонди,мерцове баварци,дизелови и прочие коли
Въпросите ми са следните в крайна сметка за 1.8-125hp
Защо е с две бобини
Защо първоначалното обслужване е по скъпо
Има ли уязвими и податливи части като дебитомер,дросел и тн.
Произведените през 1999 и 2000 година с какъв съединител
С какво трябва да внимавам при оглед на кола с такъв двигател
За сега това се сещам
П.П:Интересувам се конкретно от този двигател
време е да сменям возилото и съм се спрял на Audi A3 1.8-125 коня което е еднаквко с Golf 41.8-125 коня и затова питам и аз че темата е 6 страници изчетох ги но не разбрах почти нищо,срещат се какви ли не мнения намесват се Хонди,мерцове баварци,дизелови и прочие коли
Въпросите ми са следните в крайна сметка за 1.8-125hp
Защо е с две бобини
Защо първоначалното обслужване е по скъпо
Има ли уязвими и податливи части като дебитомер,дросел и тн.
Произведените през 1999 и 2000 година с какъв съединител
С какво трябва да внимавам при оглед на кола с такъв двигател
За сега това се сещам
П.П:Интересувам се конкретно от този двигател
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13417
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Speedy86 написа:Да извадя темата от прахта
време е да сменям возилото и съм се спрял на Audi A3 1.8-125 коня
3 поколения са двигателите според годините.
Първо поколение мотор:
http://www.vsemotory.ru/medium/m/c2c98af236cb7ef47fc397b7f546eab7/dvigatel_audi_a4_vw_passat_b5_18_adr_otlichnoe_sostoyanie_0.jpg
Електроника : Сименс
Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е метален,бърз регулатор и най-куция мотор уж
Второ поколение мотор:
http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mAMkpgn6zskbpiyEsvnRpgA.jpg
Електроника : БОШ
Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е пластмасов,бавен регулатор и средна хубост мотор с променливо газоразпределение на всмукателните валове(като Ви-Тек) посредством механичен клапан,задействан от налягането на маслото.
Трето поколение мотор:
http://www.autosparesworld.org.uk/image/cache/data/engines/audi%20a6%20adr-800x800.jpg
Електроника: БОШ
Разлика: изцяло пластмасов колектор с екология и покрит по-горен ЕУРО стандарт.1:1 със старият си мотор с разликата ,че тук механичният клапан е заменен с електрически и колата тръгва от 1500 оборота,а не над 2000.
Тази информация я имам от колегата "mupk0" Питай го за по-подробна информация,освен това е и с Ауди
- Защо е с две бобини - няма делко
Защо първоначалното обслужване е по скъпо - не е.Зависи къде ще го обслужиш.Смени и водната помпа.Има,които правят обслужването без да се сваля всичко по предницата. За обслужване -смяна на ремъци,ролки,масла филтри,водна помпа,свещи, десен долен носач на Б5 на сина ми ми взеха 80 лв.Само за труда.
-Има ли уязвими и податливи части като дебитомер,дросел и тн зависи на каков ще попаднеш. Оптегачите са консуматив,мехачиния е евтин, електрическия се върти около 1200 лв.
Лично на мен не ми харесва като двигател - иска обороти,макс.въртящ момент е на 4000 об/мин., в ниските е муден.
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Едно тъпо питане! Някой беше писал за 5 клапана на цилиндър, нещо обаче ми се струва, че разпределителния вал трябва бая гърбици да има. Та мисълта ми е, да не би да става въпрос за 5 цилиндъра, с по 4 клапана на цилиндър. Мисля това го пишеше за 2-литровия мотор.
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
...ако няма място на вала за 20 гърбици май слагат допълнително валове !?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13417
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
petar_a написа:...ако няма място на вала за 20 гърбици май слагат допълнително валове !?
с 2 разпред. вала е и оптегач на веригата на 2 та вала.