Golf MK5 1.4 ТSI 122hp ... първите 100 000 км
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Golf MK5 1.4 ТSI 122hp ... първите 100 000 км
Здравейте на всички! Току що се регистрирах. Имам новичък голф 5 1.4 TSI 122 коня. Какво да очаквам от тази кола? Досега не съм бил собственик на VW и нямам идея какво притежавам.
Последна промяна от doubledTSI на Пет 22 ное 2013 20:01, променено общо 1 път.
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Благодаря, но искам да ми пишат и колеги с личен опит
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: 1.4 ТSI 122 коня
колиги, мн малко теми има за TSI-ките. или аз не намирам. пратете ми линк ако знаете. и сьщо за чипосването на TSI. намерих само 1 и тя заключена. благодаря
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: 1.4 ТSI 122 коня
да добавя малко инфо от опит. вече 28 000 км без проблем. Обслужване 320 лв в НААС масло, филтри, работа... Маслото е с променлив интервал на смяна. т.е. колата ще си каже кога но при всички положения над 20 000 км. маслото е Кастрол EDGE 5W-30. Събира 3.5 литра. При пълен резервоар (55л.) минавам 800 км. без да гоня икономии. От 1500 оборота започва да си дърпа добре. Зимата при минусови температури загрява бавно, а при ниско натоварване на мотора и включено парно на мах леко изстива. Това е нормално и не се отразява на отоплението на купето. Не съм забелязал повишен разход на гориво през зимата.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Щом леко изстива термостатът ти е напът. Не би трябвало да изстива дори леко, при никакви обстоятелства.
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Колега нормално е! Ето малко инфо преведено с ГООГЛЕ
Ultra постно горят режим се използва за леки товари условия на движение, при постоянна скорост или намаляване път, когато не се изисква ускорение. Горивото не се инжектира на входа удар, но по-скоро в по-късните стадии на компресия инсулт, така че малко количество гориво-въздушната смес е оптимално разположена в близост до свещите. Това стратифицирани такса е заобиколен предимно от въздуха, което да задържа гориво и пламъкът далеч от стените на цилиндрите за най-ниски емисии и топлинните загуби. Изгарянето се извършва в тороидални (с формата на поничка) кухина на повърхността на буталото на. Кухината е изместена от едната страна на буталото, страната, която е на гориво инжектор. Тази техника позволява използването на ултра-постно смеси, които би било невъзможно с карбуратор или конвенционално впръскване на горивото.
Ultra постно горят режим се използва за леки товари условия на движение, при постоянна скорост или намаляване път, когато не се изисква ускорение. Горивото не се инжектира на входа удар, но по-скоро в по-късните стадии на компресия инсулт, така че малко количество гориво-въздушната смес е оптимално разположена в близост до свещите. Това стратифицирани такса е заобиколен предимно от въздуха, което да задържа гориво и пламъкът далеч от стените на цилиндрите за най-ниски емисии и топлинните загуби. Изгарянето се извършва в тороидални (с формата на поничка) кухина на повърхността на буталото на. Кухината е изместена от едната страна на буталото, страната, която е на гориво инжектор. Тази техника позволява използването на ултра-постно смеси, които би било невъзможно с карбуратор или конвенционално впръскване на горивото.
Re: 1.4 ТSI 122 коня
тоя "превод" има нужда от превод. Бензинова кола зимата би трябвало да загрява една идея по-бавно отколкото лятото, температурата не трябва да пада в движение и на място.
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Това се обеснява с високото КПД на TSI-ките.Т.Е. има малки топлинни загуби,вие направо го пратихте човека да сменя термостат на чисто нова кола
Re: 1.4 ТSI 122 коня
не да си го сменя, а да си го провери дали отваря нормално най-малкото. Все си мисля, че дизела има по-голямо КПД от бензина, бил той и ТСИ, (ако бъркам поправяйте ). Та ако дизела не изстива по време на движение, защо бензина би го правил ако всичко му е наред ?
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Няколко колеги с такива мотори са писали за такова изтиване,така че може би е нормално.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.4 ТSI 122 коня
ТСИ не беше ли бензин???
Както и да е, щом на моята 15 годишна не й мърда стрелката от 89, никой не може да ме обеди, че на новата е нормално. Освен това не се знае термостатът, макар и нов, колко е качествен. Още повече, моторът е предвиден да работи на температура от 90 градуса, всички метални части, маркучи и други съединения също. При температура, несъответстваща на тази всичко вътре се амортизира много по-бързо. Според ваз марка като ФВ дали ще си позволи такава неточност
Както и да е, щом на моята 15 годишна не й мърда стрелката от 89, никой не може да ме обеди, че на новата е нормално. Освен това не се знае термостатът, макар и нов, колко е качествен. Още повече, моторът е предвиден да работи на температура от 90 градуса, всички метални части, маркучи и други съединения също. При температура, несъответстваща на тази всичко вътре се амортизира много по-бързо. Според ваз марка като ФВ дали ще си позволи такава неточност
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Вижте какво са писали колегите с тия мотори в тяхната тема,големи философи сме българите няма що
Re: 1.4 ТSI 122 коня
Имам Голф 6 с такъв мотор и при мен загряването е бавно,дори ми се струва че има проблем с термостата,трябват и 10-15 мин за достигане на нормална темп. в купето!За темп. на двигателя-достигане на темп 90 гр в зимни условия до към -5 гр времето е към 10-12 мин,имал съм други нови автом. но голфа загрява най-бавно,мисля вече че има някакъв проблем , мисля да я вкарам в VW за диагностика!А относно колата уж е с климатроник ама явно компресора и е малък и зимно време не помага,на 30000 смениха турбото по гаранция!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], plamen7667, S.Stefanov и 78 госта