Golf MK5 1.4 ТSI 122hp ... първите 100 000 км

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Golf MK5 1.4 ТSI 122hp ... първите 100 000 км

Мнениеот doubledTSI » Чет 22 юли 2010 21:08


Здравейте на всички! Току що се регистрирах. Имам новичък голф 5 1.4 TSI 122 коня. Какво да очаквам от тази кола? Досега не съм бил собственик на VW и нямам идея какво притежавам. :?

Последна промяна от doubledTSI на Пет 22 ное 2013 20:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот Теодор » Чет 22 юли 2010 21:43




Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот doubledTSI » Чет 22 юли 2010 21:46


Благодаря, но искам да ми пишат и колеги с личен опит :beer


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот Dead man » Пет 23 юли 2010 12:39


Колегата kimif2008 кара Голф 5 1.4TFSI... :deal

memberlist.php?mode=viewprofile&u=131936


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот doubledTSI » Пон 26 юли 2010 23:16


колиги, мн малко теми има за TSI-ките. или аз не намирам. пратете ми линк ако знаете. и сьщо за чипосването на TSI. намерих само 1 и тя заключена. благодаря


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот doubledTSI » Нед 02 яну 2011 23:09


да добавя малко инфо от опит. вече 28 000 км без проблем. Обслужване 320 лв в НААС масло, филтри, работа... Маслото е с променлив интервал на смяна. т.е. колата ще си каже кога но при всички положения над 20 000 км. маслото е Кастрол EDGE 5W-30. Събира 3.5 литра. При пълен резервоар (55л.) минавам 800 км. без да гоня икономии. От 1500 оборота започва да си дърпа добре. Зимата при минусови температури загрява бавно, а при ниско натоварване на мотора и включено парно на мах леко изстива. Това е нормално и не се отразява на отоплението на купето. Не съм забелязал повишен разход на гориво през зимата.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот mania » Пон 03 яну 2011 0:00


Щом леко изстива термостатът ти е напът. Не би трябвало да изстива дори леко, при никакви обстоятелства.


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот doubledTSI » Пон 03 яну 2011 10:10


Колега нормално е! Ето малко инфо преведено с ГООГЛЕ


Ultra постно горят режим се използва за леки товари условия на движение, при постоянна скорост или намаляване път, когато не се изисква ускорение. Горивото не се инжектира на входа удар, но по-скоро в по-късните стадии на компресия инсулт, така че малко количество гориво-въздушната смес е оптимално разположена в близост до свещите. Това стратифицирани такса е заобиколен предимно от въздуха, което да задържа гориво и пламъкът далеч от стените на цилиндрите за най-ниски емисии и топлинните загуби. Изгарянето се извършва в тороидални (с формата на поничка) кухина на повърхността на буталото на. Кухината е изместена от едната страна на буталото, страната, която е на гориво инжектор. Тази техника позволява използването на ултра-постно смеси, които би било невъзможно с карбуратор или конвенционално впръскване на горивото.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот VWGT » Пон 03 яну 2011 17:34


тоя "превод" има нужда от превод. Бензинова кола зимата би трябвало да загрява една идея по-бавно отколкото лятото, температурата не трябва да пада в движение и на място.


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот mitakathvp » Пон 03 яну 2011 22:45


Това се обеснява с високото КПД на TSI-ките.Т.Е. има малки топлинни загуби,вие направо го пратихте човека да сменя термостат на чисто нова кола :screwy mhihi


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот VWGT » Вто 04 яну 2011 11:03


не да си го сменя, а да си го провери дали отваря нормално най-малкото. Все си мисля, че дизела има по-голямо КПД от бензина, бил той и ТСИ, (ако бъркам поправяйте :)). Та ако дизела не изстива по време на движение, защо бензина би го правил ако всичко му е наред ?


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот mitakathvp » Вто 04 яну 2011 11:18


Няколко колеги с такива мотори са писали за такова изтиване,така че може би е нормално. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот mania » Вто 04 яну 2011 11:20


ТСИ не беше ли бензин???

Както и да е, щом на моята 15 годишна не й мърда стрелката от 89, никой не може да ме обеди, че на новата е нормално. Освен това не се знае термостатът, макар и нов, колко е качествен. Още повече, моторът е предвиден да работи на температура от 90 градуса, всички метални части, маркучи и други съединения също. При температура, несъответстваща на тази всичко вътре се амортизира много по-бързо. Според ваз марка като ФВ дали ще си позволи такава неточност ;)


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот mitakathvp » Вто 04 яну 2011 11:31


Вижте какво са писали колегите с тия мотори в тяхната тема,големи философи сме българите няма що :screwy :banghead:


deko2211
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 04 яну 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 1.4 ТSI 122 коня

Мнениеот deko2211 » Вто 04 яну 2011 12:43


Имам Голф 6 с такъв мотор и при мен загряването е бавно,дори ми се струва че има проблем с термостата,трябват и 10-15 мин за достигане на нормална темп. в купето!За темп. на двигателя-достигане на темп 90 гр в зимни условия до към -5 гр времето е към 10-12 мин,имал съм други нови автом. но голфа загрява най-бавно,мисля вече че има някакъв проблем , мисля да я вкарам в VW за диагностика!А относно колата уж е с климатроник ама явно компресора и е малък и зимно време не помага,на 30000 смениха турбото по гаранция!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], plamen7667, S.Stefanov и 78 госта