teopopa написа:Здравеите пичове,запърви път пиша в този раздел,аз го имам същиия проблем и до ден днешен откакто сам купил колата лампата си свети.В началото ходих в фолксваген и от там ми казаха че дроселната клапа била за смяна. Добре,но като разбрах цената лошо ми стана затова се разрових и оспях да я намеря на по ниска цена.Смених я,но за съжаление проблема си остана.Сега грешката може да се изтрие многократно и отново да се появи след каране на един два километра.Омразна ми да я трия и отново да се появява.Пак ходих до Фолксваген ,отново диагностика,отново пари и накрая нищо. Казаха ми че това не било клапата която е за моята кола.Вече имам съмнение че правяат някакъв номер за да можеш само при тях да си купиш часта и тогава да ти изтрият грешката за постоянно както явно само те си знаят.Моля ако ниакои има идея как да стане това без да се ходи в Фолксваген и да се изсипват луди пари,нека сподели.Благодаря предварително.Става въпрос за Голф 5 1,9 тди 2004 година.
Колега, аз заради тази клапа ходих до 2 сервиза. Този, който си ползвам и след това във този на Фолксваген. Заради цената във втория се разтърсих и аз, и намерих такава с цена, която е по-ниска/с отстъпка я взех/ и пак си ми я смениха във Фолксваген за 30-40 лв някъде. Твоята каква марка е и можеш ли да ми кажеш какъв е номера и обозначението върху частта? Сега съм в Бургас, но в понеделник ще ходя до Варна и мога да проверя дали твоят дросел си пасва. Изпрати ми VIN номера и кода на двигатела и ще проверя.За съжаление няма какво да се направи, за да се напасне тази твоя, ако не е за този автомобил. Ако си я взел на старо е много вероятно да е прецакана. Няма никакъв начин да се провери клапата дали работи без да се монтира. Моята стара също след като изчистеха грешката си вървеше известно време без да светва лампата. Един съвет: Изтръгни кабела, който влиза в клапата, провери дали нямаш изгорял бушон, защото тя и вентилаторите са ти към един и така карай. По този начин тя не дава инфо към компютъра, не гори бушона и няма да ти спре охлаждането. Можеш да разбереш дали е изгорял бушона, ако незнаеш кой е като пуснеш климатика и видиш дали перките се въртят.
Със сигурност няма да се оттървеш без да вземеш нова клапа.