Здравейте,
ще съм благодарен ако ми помогнете с полезна информация във връзка със следния проблем:
Колата ми е Голф 4, 1.4, 16 клапана. След каране по надолнище започва да пуши /бял пушек/.
По пътя на логиката предполагам, че флошките за заминали и влиза масло в цилиндъра и гори /следствие от наклона/. През останалото време (равен път) няма пушене. Възможно е да са заминали и сегменти, но тогава защо ще ми пуши само след наклон?
Ще помоля колеги, които са наясно с подобни проблеми да пишат.
Колко ще ми струва ремонта?
Благодаря ви.
Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- dangi_
- Мнения: 326
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
Колега пръво добре дошъл и второ
причините са по важност следните:
гумички
сегменти
Ремонта може да ти струва от порядъка на 400-500 лв за части +200-300 лв труд в най-лошият случаи.
причините са по важност следните:
гумички
сегменти
Ремонта може да ти струва от порядъка на 400-500 лв за части +200-300 лв труд в най-лошият случаи.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
При спускане на ППХ дюзите не подават гориво(почти) в цилиндъра няма горене, маслото което преминава през сегментите се затъпква по челото на буталото и камерата.Стои там до първото подаване на газ, тогава се запалва и виждаш гадния мръсен пушек отзад .В нормален режим кълбата дим отзад са малки, на всяко превключване, и не ги виждаш.Така че аз клоня към сегменти.Колата е на много хиляди, или е прегрявана?
P.S.Всичко това при положение че маслото наистина чезне по пръчка.Проблема няма връзка с крена на колата.
P.S.Всичко това при положение че маслото наистина чезне по пръчка.Проблема няма връзка с крена на колата.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
при тези симптоми нещата отиват на зле.Когато дросела е затворен в цилиндъра се получава вакуум и в следствие на износените сегменти се засмуква масло ,което както е казал клегата над мен при подаването на газ излиза под формата на синкав ,смърдящ дим.
От опит ще кажа ,че в много малко от случаите нещата се оправят или подобряват с подмяната на гумички на клапаните.
От опит ще кажа ,че в много малко от случаите нещата се оправят или подобряват с подмяната на гумички на клапаните.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
И от гумички става този филм.
Не скачайте на сегменти веднага.
Пробвано е
Не скачайте на сегменти веднага.
Пробвано е
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
Аз съм с VW BORA 1.6AKL 101к.с и минах по подобен път. Отначало ми гореше около 0.5л на 1000 и смених гумички. РЕзултат нямаше.В последствие като карах забелязах как изпушва на моменти. Стигнах до извода че се случва когато карам по дълго на сравнително високи обороти(3500-4000).Понеже маслото което ми изчезва не го е горяла а е изхвърляла и се е събирало в катализатора и когато го позагрея повечко пропушваше доста сериозно(бял облак през който не се вижда нищо ) . След като махнах катализатора(беше заминал като се разклати се чува как питите са на парчета) продължи да губи масло но не ми пушеше. След това работата при мен стана сериозна и е за друга тема. Сменях сигменти и стигнах до първи ремонт бутала и сигменти.
Така че неискам да те отчайвам но се насочи както казват колегите към вложки и ако проблема продължи трябва да си прецениш какво ще правиш - основен ремонт свързан с много кинти или можеш да пробваш с някакво масло+добавка и да закърпиш положението до продажба.
Успех и ни дръж в течение.
Така че неискам да те отчайвам но се насочи както казват колегите към вложки и ако проблема продължи трябва да си прецениш какво ще правиш - основен ремонт свързан с много кинти или можеш да пробваш с някакво масло+добавка и да закърпиш положението до продажба.
Успех и ни дръж в течение.
Последна промяна от Arshicage на Сря 10 ное 2010 12:38, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
Тука случая е при спускане, последващо подаване на газ и син облак.
Има шанс и гумички да са.
При даване на газ и горене на масло - тагва са сегменти съгласен съм.
Има шанс и гумички да са.
При даване на газ и горене на масло - тагва са сегменти съгласен съм.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
lrlmodo написа:И от гумички става този филм.
Не скачайте на сегменти веднага.
Пробвано е
.....ако се разровите във форума ще видите,че за този двг сегментите за често срещан проблем....и най-честа причина за горене на масло....
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
Това и на мен ми е познато, и аз карам 1.4 16V и като изгорят гумичките на клапаните става така
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
Благодаря за мненията дотук по темата.Все още не съм предприемал мерки. Изчаквах вашите предположения. Забравих да кажа, че използвам масло Мобил супер 2000 10-40, вкл. и за доливане. Изводите, които си направих са следните:
Възможности, които са по-изгодни за мен от финансова гледна точка:
1. смяна на влошки
2. демонтиране на катализатор
При липса на резултат:
1. Основен ремонт (за жалост и аз съм чел за слабите страни на този мотор - бързо износване на сегменти и т.н.).
Все още се надявам да мина тънко, но не мога да намеря свестен сервиз(с подобни майстори) на достъпни цени във моя град - Варна:), в който да ми направят едно замерване на компресията и други, които ще помогнат за диагностиката. Ако можете да помогнете в това отношение.
Поздрави!
Възможности, които са по-изгодни за мен от финансова гледна точка:
1. смяна на влошки
2. демонтиране на катализатор
При липса на резултат:
1. Основен ремонт (за жалост и аз съм чел за слабите страни на този мотор - бързо износване на сегменти и т.н.).
Все още се надявам да мина тънко, но не мога да намеря свестен сервиз(с подобни майстори) на достъпни цени във моя град - Варна:), в който да ми направят едно замерване на компресията и други, които ще помогнат за диагностиката. Ако можете да помогнете в това отношение.
Поздрави!
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
От опит казвам - сегменти,биелни лагери ,шлайф глава... За майстори препоръчвам Ники и Мишо от сервиза в Герман. Имат опит с този мотор.
- moreg
- Мнения: 467
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
alexantino написа:Здравейте,
ще съм благодарен ако ми помогнете с полезна информация във връзка със следния проблем:
Колата ми е Голф 4, 1.4, 16 клапана. След каране по надолнище започва да пуши /бял пушек/.
По пътя на логиката предполагам, че флошките за заминали и влиза масло в цилиндъра и гори /следствие от наклона/. През останалото време (равен път) няма пушене. Възможно е да са заминали и сегменти, но тогава защо ще ми пуши само след наклон?
Ще помоля колеги, които са наясно с подобни проблеми да пишат.
Колко ще ми струва ремонта?
Благодаря ви.
Колега по колко масло ти гори на 1000 км приемерно? това си пропуснал да напишеш?
От сега можеш да си сигурен освен ако нямаш течове, че ако ти гори повече от 400 грама на 1000 км отиваш на сегменти, а там работата като пари става дебела!
Колегата bobocamaro ти го е написал най-вероятно става въпрос за сериозната повреда ПРЕГРЯВАНЕ От много хиляди километри неможе да се получи харч на масло, двигателите на VW са качествени и освен ако не го прегрееш няма от какво друго да ти харчи маслото!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
Когато я купих беше на около 127 хил.км., наистина запазена, но аз не съм наивник да повярвам на километража, защото освен всичко друго е и внос от Италия.... Не знам дали е била прегрявана преди мен. Откакто я карам, освен пропушването и горенето на масло си върви добре, даже съм изненадан как с този двигател се държи адекватно, особено на дълъг път. Общо взето съм доволен, защото съм над 30 г. улегнал шофьор и колата ми трябва за да се добера от А до Б и си я карам внимателно, не я юркам. Не съм засичал колко масло ми гори, но винаги имам в багажника 1 л. и като се наложи доливам. От смяна до смяна на масло (8хил.км.)доливам доста. Още нещо за инфо: гори ми масло предимно когато тръгна на по-продължително извънградско. В града почти нямам загуба на масло. Няма течове, но маслото е тъмно по щеката.
Питал съм няколко монтьора (гаражни) и отговорите стигаха до : катализатор за смяна или смяна на влошки. В един сервиз питах също (без колата) и там естествено отидоха на вариант сегменти, според мен заради по-голямата им кирия.
В момента отделям пари и след нова година трябва да влизам в бокса, няма накъде.Един литър Мобил супер е 17 лв. тук във Варна. След всяка интервенция по колата ще ви информирам за резултата задължително.
Поздрави!
Питал съм няколко монтьора (гаражни) и отговорите стигаха до : катализатор за смяна или смяна на влошки. В един сервиз питах също (без колата) и там естествено отидоха на вариант сегменти, според мен заради по-голямата им кирия.
В момента отделям пари и след нова година трябва да влизам в бокса, няма накъде.Един литър Мобил супер е 17 лв. тук във Варна. След всяка интервенция по колата ще ви информирам за резултата задължително.
Поздрави!
- moreg
- Мнения: 467
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
alexantino написа:Когато я купих беше на около 127 хил.км., наистина запазена, но аз не съм наивник да повярвам на километража, защото освен всичко друго е и внос от Италия.... Не знам дали е била прегрявана преди мен. Откакто я карам, освен пропушването и горенето на масло си върви добре, даже съм изненадан как с този двигател се държи адекватно, особено на дълъг път. Общо взето съм доволен, защото съм над 30 г. улегнал шофьор и колата ми трябва за да се добера от А до Б и си я карам внимателно, не я юркам. Не съм засичал колко масло ми гори, но винаги имам в багажника 1 л. и като се наложи доливам. От смяна до смяна на масло (8хил.км.)доливам доста. Още нещо за инфо: гори ми масло предимно когато тръгна на по-продължително извънградско. В града почти нямам загуба на масло. Няма течове, но маслото е тъмно по щеката.
Питал съм няколко монтьора (гаражни) и отговорите стигаха до : катализатор за смяна или смяна на влошки. В един сервиз питах също (без колата) и там естествено отидоха на вариант сегменти, според мен заради по-голямата им кирия.
В момента отделям пари и след нова година трябва да влизам в бокса, няма накъде.Един литър Мобил супер е 17 лв. тук във Варна. След всяка интервенция по колата ще ви информирам за резултата задължително.
Поздрави!
Ами засечи я колко харчи, какво значи това не съм засичал само доливам
щом не я засичаш и доливаш малко, няма смисъл да сменяш нищо тя нехарчи тогава!
Щом на 8 хиляди даливаш от шише от 1 литър това нищо не е, колата си е добре карай си я
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Golf 4 1.4 16 v Горене на масло, възможни причини?
що не пробваш да смениш маслото от тоя "мобил"(турския) моного хора около мен почнаха да горят по 1-1.5л между смените.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: arte, Google [Bot] и 228 госта