Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL)
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL)
novpirat написа:Какъв е проблеча че ще я сваляш?
проблема е, че тече от някъде...губи течност в големи количества...
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL)
Така...проблема е локализиран...рейката си плаче за смяна....
Въпрос: Има ли разлика в рейките ? Може ли да сложа на 1.6 рейка от 1.8 ?
Въпрос: Има ли разлика в рейките ? Може ли да сложа на 1.6 рейка от 1.8 ?
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
Да повдигна темата отново със същия въпрос ? Искам сам да си сваля рейката и да е сменя с друга - с "майстори" не ми се занимава. Разполагам и с канал и с подемник. Какви трудности мога да срещна и има ли някакви тънкости при свалянето и качването? Моля някой който е правил такава операция да сподели информация ?? Благодаря на всички които се включат.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
Гориво ли ти тече от рейката? Как го установи?
Питам те, понеже съм със същия двигател, не карам много на бензин, а често зареждам .. :(
Питам те, понеже съм със същия двигател, не карам много на бензин, а често зареждам .. :(
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
plamski3 написа:Гориво ли ти тече от рейката? Как го установи?
Питам те, понеже съм със същия двигател, не карам много на бензин, а често зареждам .. :(
Кормилната рейка няма нищо общо с горивото,колегата е имал предвид теч на хидравлична течност ,а не на бензин
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
maerto написа:plamski3 написа:Гориво ли ти тече от рейката? Как го установи?
Питам те, понеже съм със същия двигател, не карам много на бензин, а често зареждам .. :(
Кормилната рейка няма нищо общо с горивото,колегата е имал предвид теч на хидравлична течност ,а не на бензин
Благодаря, че написа за коя рейка става въпрос.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
Айде и моята текна кормилната. Тези до Техническия Увиверситет някой да е ходил скоро при тях, които рециклират ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
Аз,160лв,преди 9 месеца.
40000км.
40000км.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
Под колата:
Разкачаш шарнирире, махаш долния тампон на скоростната кутия, равиваш 4-те болта които държат рейката за магарето, развиваш биалетките на стаб. шанга, магарето се държи на 4-ри болта за купето(желателно е да се развият с гайковерт, много са стегнати), сваляш магарето. Рейката виси на карето за корм. прът и маркучите.
В купето:
Махаш всички пластмаси, които са в краката на шофьора, докато стигнеш до болта който държи карето на кормилния прът. !Заключи си волана за да не скъсаш лентовия кабел!, Слез под колата и издърпай рейката от карето, развий маркучите и след това по обратния път.
Моторите при Г4 се държат за роговете и няма проблем да махнеш магарето!
Успех!
Разкачаш шарнирире, махаш долния тампон на скоростната кутия, равиваш 4-те болта които държат рейката за магарето, развиваш биалетките на стаб. шанга, магарето се държи на 4-ри болта за купето(желателно е да се развият с гайковерт, много са стегнати), сваляш магарето. Рейката виси на карето за корм. прът и маркучите.
В купето:
Махаш всички пластмаси, които са в краката на шофьора, докато стигнеш до болта който държи карето на кормилния прът. !Заключи си волана за да не скъсаш лентовия кабел!, Слез под колата и издърпай рейката от карето, развий маркучите и след това по обратния път.
Моторите при Г4 се държат за роговете и няма проблем да махнеш магарето!
Успех!
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се сваля рейка-та на Голф 4 (мотор 1600 cm3, код AKL
Благодаря много !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта