Golf MK2 1.3 NZ и други - Проблем с датчик за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Golf MK2 1.3 NZ и други - Проблем с датчик за маслото

Мнениеот IvailoOo » Сря 10 ное 2010 16:30


Здравейте...Значи преди няколко дена забелязах че от датчика за маслото на главата капе масло... таа..смених го..и сега лапичката на таблото за маслото постоянно мига. Взех друг датчик понеже може би онзи е бил дефектен,но пак продължава да мига,а старият датчик го загубих :) . Въпросът ми е следният: Какъв може да е проблема? Някакви идеи?
П.П. става дума за 1.3 NZ мотор :wink:




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот pas1.8mi » Сря 10 ное 2010 18:00


Върху датчиците има набита щампа с налягането на което сигнализират!На тези,които си сложил какво пише?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот IvailoOo » Сря 10 ное 2010 18:26


1.2-1.6 bar-a ...


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот pas1.8mi » Сря 10 ное 2010 19:03


Обикновено датчиците са 1,8-2,0 бар единия,а другия е около 0,4 бар!Само Лампата ли премигва или и зумера се включва?Като подадеш газ над 2000 об индикацията изключва ли се?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот IvailoOo » Сря 10 ное 2010 19:11


Само лампата мига на каквито и да е обороти.
П.п. за този датчик става дума,не знам другият същия ли е.
Прикачени файлове
016525190.jpg


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот pas1.8mi » Сря 10 ное 2010 19:40


Датчика с каква на цвят пластмаса е?Я погледни и този в ляво от него с какъв цвят е!Да не се окаже ,че сега си два еднакви по вид датчика(трябва да са различни)!


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот IvailoOo » Сря 10 ное 2010 22:16


И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот pas1.8mi » Чет 11 ное 2010 7:55


IvailoOo написа:И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.


Да разбираме,че "Новия" датчик е купен от авто-морга!Така ли?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот lrlmodo » Чет 11 ное 2010 12:46


Трябва единия да е за ниско налягане - 0.30 бара
И един за високо - 1.6-2.0 бара
Ако сложиш на ниското налягане такъв за високо - ще мига естествено


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 467
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот moreg » Чет 11 ное 2010 13:06


IvailoOo написа:И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.

Недей взима от автоморга датчик, това се взима само ново! колегите са ти написали датчиците за наляагне на маслото са два! обикновенно единия е син или черен, другия е бял! белия е за високо налягане 1.6/2.0 bar синия или черния е за ниско 0.4/0.6 bar.
Възможно е да си сложил еднакви датчици и затова лампата ти да мига :roll:този който си оградил на снимката с синьо черния кабел е за ниско налягане!


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот IvailoOo » Чет 11 ное 2010 18:25


moreg написа:
IvailoOo написа:И двата са с черни пластмаси, но и старият си беше със черна.На външен вид разлика нямат, а другият не мога да го извадя да го видя.Трябва да махам и едни планки.Утре на светло ще го извадя.Даже утре сигурно ще отида до моргата да видя какъв е датчика,понеже имаше един голф със същия мотор.

Недей взима от автоморга датчик, това се взима само ново! колегите са ти написали датчиците за наляагне на маслото са два! обикновенно единия е син или черен, другия е бял! белия е за високо налягане 1.6/2.0 bar синия или черния е за ниско 0.4/0.6 bar.
Възможно е да си сложил еднакви датчици и затова лампата ти да мига :roll:този който си оградил на снимката с синьо черния кабел е за ниско налягане!


Ако наистина е така... то значи ми трябва друг датчик,понеже този който сложих е на 1.2-1.6 бара...


Да разбираме,че "Новия" датчик е купен от авто-морга!Така ли?

Мне... "Новият" датчик си е съвсем нов.Купен е от магазина за авточасти :D .

А относно ходеното до автоморгата...щеше да е само за да видя какъв е датчика,понеже моят го загубих :banghead:


Потребителски аватар
vaskata_kz
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 16 юли 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот vaskata_kz » Чет 11 ное 2010 19:52


Колеги и аз имам същия проблем,но при мен и зумера пищи.Значи преди около 2 седмици колата беше при майстор за ремонт на двигателя като му казах и за тази лампа.Става въпрос за Г3 двигател 1.8 моно,човека е сменил датчика който се намира точно над масления филтър,новия е със синя пластмаса.Обясни ми че като го е палил чакал е да загрее да види дали ще се разпищи пак,не се е разпищял но като го покарах известно време пак започна да пищи и като вдигна обороти спира като и преди беше така.От каде може да е проблема щото вече откачам мнооо ме дразни :evil:

Мерси предварително :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот joker » Чет 11 ное 2010 20:49


pas1.8mi написа:Обикновено датчиците са 1,8-2,0 бар единия,а другия е около 0,4 бар!Само Лампата ли премигва или и зумера се включва?Като подадеш газ над 2000 об индикацията изключва ли се?

Това е отговора !!!Оставете цветовете!!!!Просто това е налягането,което трябва да мерят!
Има писано много ....Вижте в темата за често задавани въпроси!


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Проблем с датчик за маслото

Мнениеот kaiser666 » Съб 26 юли 2014 14:10


Да допълня и обобщя, че тия дни ми се наложи да се занимава, но да се надяваме, че се разминах само с малкия дявол. И двата датчика се намират при пасат 1,8 моно АБС върху масления филтър. Единия е за ниското налягане, той задейства лампата да мига, когато е на контакт и я гаси, когато мотора запали и налягането е в нормата(датчика е черен или син). Втория датчик мери налягането на маслото, когато оборотите се вдиганат над 2000rpm за няколко секунди и ако налягането не е в норма се задейства звуков сигнал и лампата мига, при мен се случваше точно това. Миналата седмица ми светна сутринта 2-3 мин след като беше запалена и потеглих, при 2000 оборота се включi. Изключих мотора, видях нивото на маслото и беше ОК, от тогава не се задейства повече. Но днес сутринта, на загрял мотор при тръгване се включи пак, изгасих, но след това се задейства пак и над 2500 се изключваше. Купих си нов датчик и за момента не го прави, той е бял и не е никак скъп, така че в подобни случаи може да се тръгне от него. Оригиналните датчици имат надпис под тях при какво налягане сработват, този който купих нов, нямаше нямаше такива надписи, на кутийката му пишеше само "бял".



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 85 госта