Евентуален проблем с бензинова помпа
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Евентуален проблем с бензинова помпа
Проблемът е следния. Колата не иска да пали след престой от няколко часа. Само върти стартера и може евентуално да запали след по-дълго въртене. Като я запаля върви на бензин без проблем. Проблемът предполагам се изразява в това, че не държи налягане. Предполагам, че клапаните на помпата изтърват?
Някакви предложения от какво друго може да е? Бензинът е нов. Евентуално може ли самата помпа да се ремонтира или се сменя?
Колата е Голф 3 1.6 АЕК 95г.
Някакви предложения от какво друго може да е? Бензинът е нов. Евентуално може ли самата помпа да се ремонтира или се сменя?
Колата е Голф 3 1.6 АЕК 95г.
- vanko88
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEK 1.6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
1.Пробив във вакуумната система
2.Горивен филтър за смяна
3.Неработещ регулатор налягането на бензина
..
...
...
130.Бензинова помпа
Колега, причини много. Започва се от най-евтиното, не от най-скъпото. Първите три са най-евтини и прости за оправяне.
2.Горивен филтър за смяна
3.Неработещ регулатор налягането на бензина
..
...
...
130.Бензинова помпа
Колега, причини много. Започва се от най-евтиното, не от най-скъпото. Първите три са най-евтини и прости за оправяне.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
При пробив във вакуумната система ще прави проблеми постоянно с паленето, а аз съм пропуснал да кажа, че след като е карана, дори да не е загряла все още, при гасене и ново палене няма проблем.
Запушен филтър също ще прави проблеми постоянно, спад на мощността, трудно форсиране, а тези неща ги няма. Иначе съм купил нов и като остане време ще го сменя. Върви си напълно нормално на бензин. Неработещ регулатор ще означава, лоша работа на мотора на всякакви обороти и режими, а тези неща ги няма.
Колата се кара основно на метан, но се пали на бензин. Мислех за зацапани дюзи, но онзи ден я покарах яко на бензин и нямаше проблеми. Нормално вървене, нормално ускорение, нормални обороти всичко нормално на пръв поглед. Освен това от вчера има и нов симптом ако въобще има нещо общо. При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?
Запушен филтър също ще прави проблеми постоянно, спад на мощността, трудно форсиране, а тези неща ги няма. Иначе съм купил нов и като остане време ще го сменя. Върви си напълно нормално на бензин. Неработещ регулатор ще означава, лоша работа на мотора на всякакви обороти и режими, а тези неща ги няма.
Колата се кара основно на метан, но се пали на бензин. Мислех за зацапани дюзи, но онзи ден я покарах яко на бензин и нямаше проблеми. Нормално вървене, нормално ускорение, нормални обороти всичко нормално на пръв поглед. Освен това от вчера има и нов симптом ако въобще има нещо общо. При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Boshev.Corp написа: При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?
Или тя, или дроселовата клапа! Но погледни за всеки случай стъпковото моторче!
А относно 1-вият ти въпрос, според мен провери свещите или д.Капачка!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Boshev.Corp написа: на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?
На студен мотор тя не се "следи", нито е готова за работа- в друг сензор е проблема на студено да не държи пр. ход. За трудното палене, помпата не задържа бензина в шланга.
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Колега имам същия проблем като теб.....1:1, оказа се, че не държи налягане...
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Днес ми казаха още една идея,която още не съм пробвал. Когато стартираш и не запали, пробвай 2-3 пъти да дадеш на контакт, но без да стартираш. Тогава помпата би следвало да подкачи гориво, след което въртиш и палиш......запалили-бензинова помпа за смяна .
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Ето и моят проблем.........Колеги имам Голф 3 1,6 101 к.с., но от няколко месеца не го карам редовно, в същност доста рядко, за разлика от преди, когато в годината не е имало ден, в който да не се кара. Та скоро възникна следния проблем: когато не съм го карал няколко дни, после много трудно пали, на 5-6,....10 път, а след това преди да загрее добре придърпва и дори леко прекъсва...след това се оправя. Ако я карам всеки ден, проблемът го няма.Мой приятел днес я гледа. Според него проблемат е в клапан на бензиновата помпа, който при загасен двигател трябва да задържа гориво в системата, като налягането би следвало да бъде около 3 бара, а при моя двигател е 2 бара, а след като се загаси двигателя, то продължва да пада...явно поради това, че въпросният клапан е сдал багажа.Някой имал ли е същият проблем? Ако е необходимо да се сменя помпата, каква е по-добре да се вземе, нова, вероятно китайска , или добре работеща втора употреба, но оригинална. Какви са ориентировъчно цените?
- vanko88
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEK 1.6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Boshev.Corp написа:При пробив във вакуумната система ще прави проблеми постоянно с паленето, а аз съм пропуснал да кажа, че след като е карана, дори да не е загряла все още, при гасене и ново палене няма проблем.
В грешка си колега. А имах проблем с гумено уплътнение, което на студен мотор дърпа въздух и в резултат колата не пали( нарушава се съотношение гориво - кислород )Съответно като загрее колата гуменото уплънение се разширява и дупчицата се затваря, в резултат на което не дърпа въздух и колата си пали. При мен за смяна беше малка гумичка на всмукателния колектор - 7лв с доставка от Германия
Boshev.Corp написа:Неработещ регулатор ще означава, лоша работа на мотора на всякакви обороти и режими, а тези неща ги няма.
Пак не съм съгласен. Основните функции на регулатора на налягането на горивото са: задържане на налягането в системата при загасен мотор ( тоест е затворен напълно - все пак е клапан) и връщане на гориво в резервоара при запален мотор ( тоест напълно отворен ). Това е една проста клапа, която е или напълно отворена или напълно затворена, която се управлява от вакуум. Цената на нов е около 40-50лв. Аз си купих тази година бразилски за 40лв и нямам грижи.
Boshev.Corp написа:Колата се кара основно на метан, но се пали на бензин. Мислех за зацапани дюзи, но онзи ден я покарах яко на бензин и нямаше проблеми. Нормално вървене, нормално ускорение, нормални обороти всичко нормално на пръв поглед. Освен това от вчера има и нов симптом ако въобще има нещо общо. При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?
Провери си цялата вакуумна система, ако не знаеш къде има вакуум питай, никой няма да ти се смее. Смени си бензиновия филтър. Провери дали ти работи регулатора - взеха ми 2 лева за диагностика и си сложи добавка в бензина - хубава. Така си оправих моя проблем. Верно, че преди това чистих дросела и стъпковото моторче, но след последните колата ми е като нова.
А и още нещо, това което е писал колегата за контакта и ако пали бензинова помпа е симптом на заминал регулатор на налягането - той си е слабо място на АЕК и АФТ.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
колега какво стана с проблема , че и аз маи съм със същия...
- golf3gtivr6
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 424
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
а пробва ли да откачиш маркуча отпред от към двигателя и да въртиш да видиш колко гориво хвърля ?
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Здравейте колеги.Да споделя и аз моя проблем. Мислех че бензиновата помпа е изгоряла и затова я свалихме за смяна.Момчето от сервиза обаче я пробва свалена-работи.Сложихме я пак и целия ден нямаше проблем.Вечерта обаче,пак не пали.Обадих се на монтиора и той ми каза да удрям с един чук резервоара от долу.Почуках няколко пъти и...запали. И така 2-3 денаа.Чукам-пали. Но днес чукам чукам,не ше.Някакви идеи или съвет??
- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
viewtopic.php?f=5&t=127761 .ето колега .при мен беше абсолютно същия проблем.кофти но помпата ти си е отишла.това са признаците.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
Колега моята обаче когато я свалим и я пробваме-работиpeachbaby написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=127761 .ето колега .при мен беше абсолютно същия проблем.кофти но помпата ти си е отишла.това са признаците.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Евентуален проблем с бензинова помпа
дори и да е паднало налягането като по4не6 да върти6 не и трябва много време на помпата да го вдигне пак.Наи добре закачи един манометър като е стояла повече време и виш като почнеш да върти6 има ли налягане няма ли.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта