Евентуален проблем с бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Boshev.Corp
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 08 апр 2009 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот Boshev.Corp » Пон 06 дек 2010 18:23


Проблемът е следния. Колата не иска да пали след престой от няколко часа. Само върти стартера и може евентуално да запали след по-дълго въртене. Като я запаля върви на бензин без проблем. Проблемът предполагам се изразява в това, че не държи налягане. Предполагам, че клапаните на помпата изтърват?
Някакви предложения от какво друго може да е? Бензинът е нов. Евентуално може ли самата помпа да се ремонтира или се сменя?
Колата е Голф 3 1.6 АЕК 95г.




Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот vanko88 » Пон 06 дек 2010 18:55


1.Пробив във вакуумната система
2.Горивен филтър за смяна
3.Неработещ регулатор налягането на бензина
..
...
...
130.Бензинова помпа
Колега, причини много. Започва се от най-евтиното, не от най-скъпото. Първите три са най-евтини и прости за оправяне.


Boshev.Corp
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 08 апр 2009 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот Boshev.Corp » Сря 08 дек 2010 18:36


При пробив във вакуумната система ще прави проблеми постоянно с паленето, а аз съм пропуснал да кажа, че след като е карана, дори да не е загряла все още, при гасене и ново палене няма проблем.

Запушен филтър също ще прави проблеми постоянно, спад на мощността, трудно форсиране, а тези неща ги няма. Иначе съм купил нов и като остане време ще го сменя. Върви си напълно нормално на бензин. Неработещ регулатор ще означава, лоша работа на мотора на всякакви обороти и режими, а тези неща ги няма.

Колата се кара основно на метан, но се пали на бензин. Мислех за зацапани дюзи, но онзи ден я покарах яко на бензин и нямаше проблеми. Нормално вървене, нормално ускорение, нормални обороти всичко нормално на пръв поглед. Освен това от вчера има и нов симптом ако въобще има нещо общо. При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот my heart iS iCe » Сря 08 дек 2010 18:53


Boshev.Corp написа: При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?

Или тя, или дроселовата клапа! Но погледни за всеки случай стъпковото моторче!
А относно 1-вият ти въпрос, според мен провери свещите или д.Капачка!


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот bobocamaro » Сря 08 дек 2010 19:10


Boshev.Corp написа: на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?

На студен мотор тя не се "следи", нито е готова за работа- в друг сензор е проблема на студено да не държи пр. ход. За трудното палене, помпата не задържа бензина в шланга.


Потребителски аватар
deanov
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот deanov » Пет 10 дек 2010 22:25


Колега имам същия проблем като теб.....1:1, оказа се, че не държи налягане...


Потребителски аватар
deanov
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот deanov » Пет 10 дек 2010 22:46


Днес ми казаха още една идея,която още не съм пробвал. Когато стартираш и не запали, пробвай 2-3 пъти да дадеш на контакт, но без да стартираш. Тогава помпата би следвало да подкачи гориво, след което въртиш и палиш......запалили-бензинова помпа за смяна :roll: .


Потребителски аватар
deanov
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот deanov » Пет 10 дек 2010 22:55


Ето и моят проблем.........Колеги имам Голф 3 1,6 101 к.с., но от няколко месеца не го карам редовно, в същност доста рядко, за разлика от преди, когато в годината не е имало ден, в който да не се кара. Та скоро възникна следния проблем: когато не съм го карал няколко дни, после много трудно пали, на 5-6,....10 път, а след това преди да загрее добре придърпва и дори леко прекъсва...след това се оправя. Ако я карам всеки ден, проблемът го няма.Мой приятел днес я гледа. Според него проблемат е в клапан на бензиновата помпа, който при загасен двигател трябва да задържа гориво в системата, като налягането би следвало да бъде около 3 бара, а при моя двигател е 2 бара, а след като се загаси двигателя, то продължва да пада...явно поради това, че въпросният клапан е сдал багажа.Някой имал ли е същият проблем? Ако е необходимо да се сменя помпата, каква е по-добре да се вземе, нова, вероятно китайска , или добре работеща втора употреба, но оригинална. Какви са ориентировъчно цените?


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот vanko88 » Съб 11 дек 2010 16:32


Boshev.Corp написа:При пробив във вакуумната система ще прави проблеми постоянно с паленето, а аз съм пропуснал да кажа, че след като е карана, дори да не е загряла все още, при гасене и ново палене няма проблем.

В грешка си колега. А имах проблем с гумено уплътнение, което на студен мотор дърпа въздух и в резултат колата не пали( нарушава се съотношение гориво - кислород )Съответно като загрее колата гуменото уплънение се разширява и дупчицата се затваря, в резултат на което не дърпа въздух и колата си пали. При мен за смяна беше малка гумичка на всмукателния колектор - 7лв с доставка от Германия

Boshev.Corp написа:Неработещ регулатор ще означава, лоша работа на мотора на всякакви обороти и режими, а тези неща ги няма.

Пак не съм съгласен. Основните функции на регулатора на налягането на горивото са: задържане на налягането в системата при загасен мотор ( тоест е затворен напълно - все пак е клапан) и връщане на гориво в резервоара при запален мотор ( тоест напълно отворен ). Това е една проста клапа, която е или напълно отворена или напълно затворена, която се управлява от вакуум. Цената на нов е около 40-50лв. Аз си купих тази година бразилски за 40лв и нямам грижи.

Boshev.Corp написа:Колата се кара основно на метан, но се пали на бензин. Мислех за зацапани дюзи, но онзи ден я покарах яко на бензин и нямаше проблеми. Нормално вървене, нормално ускорение, нормални обороти всичко нормално на пръв поглед. Освен това от вчера има и нов симптом ако въобще има нещо общо. При каране на студен мотор като се изключи от скорост трудно задържа обороти и 1-2 пъти загасна. Като се стопли няма проблем. Проблем с ламбдата?

Провери си цялата вакуумна система, ако не знаеш къде има вакуум питай, никой няма да ти се смее. Смени си бензиновия филтър. Провери дали ти работи регулатора - взеха ми 2 лева за диагностика и си сложи добавка в бензина - хубава. Така си оправих моя проблем. Верно, че преди това чистих дросела и стъпковото моторче, но след последните колата ми е като нова.

А и още нещо, това което е писал колегата за контакта и ако пали бензинова помпа е симптом на заминал регулатор на налягането - той си е слабо място на АЕК и АФТ.


Jivko86
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот Jivko86 » Чет 27 яну 2011 0:56


колега какво стана с проблема , че и аз маи съм със същия...


Потребителски аватар
golf3gtivr6
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 424
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот golf3gtivr6 » Чет 27 яну 2011 11:53


а пробва ли да откачиш маркуча отпред от към двигателя и да въртиш да видиш колко гориво хвърля ?


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот tubleron » Нед 20 фев 2011 22:47


Здравейте колеги.Да споделя и аз моя проблем. Мислех че бензиновата помпа е изгоряла и затова я свалихме за смяна.Момчето от сервиза обаче я пробва свалена-работи.Сложихме я пак и целия ден нямаше проблем.Вечерта обаче,пак не пали.Обадих се на монтиора и той ми каза да удрям с един чук резервоара от долу.Почуках няколко пъти и...запали. И така 2-3 денаа.Чукам-пали. Но днес чукам чукам,не ше.Някакви идеи или съвет??


Потребителски аватар
peachbaby
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот peachbaby » Пон 21 фев 2011 9:21


viewtopic.php?f=5&t=127761 .ето колега .при мен беше абсолютно същия проблем.кофти но помпата ти си е отишла.това са признаците.


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот tubleron » Пон 21 фев 2011 20:18


peachbaby написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=127761 .ето колега .при мен беше абсолютно същия проблем.кофти но помпата ти си е отишла.това са признаците.
Колега моята обаче когато я свалим и я пробваме-работи scare


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Евентуален проблем с бензинова помпа

Мнениеот golf_III_2e » Пон 21 фев 2011 21:54


дори и да е паднало налягането като по4не6 да върти6 не и трябва много време на помпата да го вдигне пак.Наи добре закачи един манометър като е стояла повече време и виш като почнеш да върти6 има ли налягане няма ли.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта