хехе странно нещо, като гледам за коли след 96-та проблема в стъклото е първо нагоре после надолу ... при по-старите пък насича и спира
mod edit: vaskoto1
насичане на ел.стъкла на голф3
- tekion
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
- Автомобил: Meriva
- Двигател: 2006
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
Вече съвсем спря да се движи(и добре че спря в крайно горно положение). Махнах кората, но не мога да извадя механизма- има 4 болта държащи релсите и един- механизма, но след развиване само се размърдаха
Един "майстор" ми каза че се вадел механизма с рязане на жилата, и аз го отсвирих
Та въпроса ми е как точно се вади- прегледах всички подобни теми- всеки казва- вадиш механизма и го разглобяваш, внимавай със стъклото и.т.н. но как се вади- мъгла
Един "майстор" ми каза че се вадел механизма с рязане на жилата, и аз го отсвирих
Та въпроса ми е как точно се вади- прегледах всички подобни теми- всеки казва- вадиш механизма и го разглобяваш, внимавай със стъклото и.т.н. но как се вади- мъгла
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Та значи предната релса на машинката има в долната си част 1 "палсмаса" плъзгач (незнам как да го кажа) та като ги извадиш жилото малко ще се отпусне. Освен с вимателно дърпане на плъзгача да може да се измъкне от стъклото друг начин не знам.
Проблема е че е завряно и е голям зор.
ПП Темата е от преди 1 ГОДИНА
Проблема е че е завряно и е голям зор.
ПП Темата е от преди 1 ГОДИНА
Последна промяна от Mapoka на Нед 15 юли 2007 15:40, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Skruji написа:Развиваш четирите болта на шейните, развиваш болта на моторчето и след това идва трудното, понеже твоя прозорец е в горно положение ще трябва някакси да го свалиш малко и да развиеш двата болта които държат прозореца за механиката. След това вдигаш прозореца, завърташ шейните и готово
Успех
Дърпаш шините надолу,стъклото се стяга с метални скоби,които обаче са уплътнени с гума.Ще излязат,но трябва да се действа внимателно.
И аз имам такъв проблем с десния прозорец. Понякога доста често когато свалям/вдигам джама насича, а понякога не. Жичкаджиите ми казаха че имам проблем в машинката смених я и пак така. Пробвах старата мащинка да я сложа на друг Голф и там си работеше. Вече се чудя къде може да има прекъсната жичка или да не прави хубаво контакт. Възможно ли е да е някъде в купа със жици долу във вратата. Дето са в нещо като тръба.
Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
toshev написа:Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !
Колега най вероятно не е от реле. При наште машинки има "датчик на хол" (условно наречено). Т.е. транзистор на интегралната схема и магнит на остта на двигателя. Вариантите са магнита да се е изместил от нормалното си положение (да не на 1 линия и транзистора и от там интеграла не получава сигнал дали двигателя се върти). Другия вариант е самия транзистор да е разпоен от схемата(презапоява се като дори не е нужно да разкапсоловаш платката).
За да придобиеш визуална представа виж тук
- eatenevil
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Mapoka написа:toshev написа:Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !
Колега най вероятно не е от реле. При наште машинки има "датчик на хол" (условно наречено). Т.е. транзистор на интегралната схема и магнит на остта на двигателя. Вариантите са магнита да се е изместил от нормалното си положение (да не на 1 линия и транзистора и от там интеграла не получава сигнал дали двигателя се върти). Другия вариант е самия транзистор да е разпоен от схемата(презапоява се като дори не е нужно да разкапсоловаш платката).
За да придобиеш визуална представа виж тук
И моите се движат на интержали обаче само понякога или ту едно ту другото пражи проблем или и двете работят нормално. В тоя магнит ли е проблема ???? Или ж някжа електроника или компа е откачил????
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Освен в магнита проблема най вероятно идва от транзистора който отчита движението на магнита. При "размърдана" спойка се получава както казваш. Иначе за компа знам че може да се убочава мисля че беше като за момент се свържат 7 и 11 краче (не съм на 100% сигурен) по този начен с еднократно натискане се качват и слизат (преди това е нужно да е изправен "датчика на хол") Иначе съмнява ме проблема да е софтуерен по скоро нещо се е разпоило щото тоя механизъм е подложен на множество вибрации. За спойката на транзистора платката се надига от към транзистора и внимателно се запоява, преди това обаче трябва да се махне лака с разредител (кореселин)
ПП при мене се бяха разпоили дори и крачетата на интегралнана схема .
ПП при мене се бяха разпоили дори и крачетата на интегралнана схема .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 258 госта