насичане на ел.стъкла на голф3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6155
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Вто 25 юли 2006 15:54


хехе странно нещо, като гледам за коли след 96-та проблема в стъклото е първо нагоре после надолу ... при по-старите пък насича и спира
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Вто 25 юли 2006 23:43


На по-новите коли има защита от хващане на някои човешки израстъци. Като се затормози стъклото преди да е стигнало до края, то спира и се връща назад за да ти отпусне крайника :twisted:


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6155
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Сря 26 юли 2006 8:45


значи проблема може да е един и същ, при затруднения да спира (при едните) и да връща малко (при другите)

някой знае ли кой точно датчик или механизъм отговаря за това, първо него да проверя, защото стъклото се движи свободно като че ли


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Чет 05 юли 2007 8:41


Вече съвсем спря да се движи(и добре че спря в крайно горно положение). Махнах кората, но не мога да извадя механизма- има 4 болта държащи релсите и един- механизма, но след развиване само се размърдаха :evil:
Изображение
Изображение
Един "майстор" ми каза че се вадел механизма с рязане на жилата, и аз го отсвирих :smackbum :smackbum :smackbum
Та въпроса ми е как точно се вади- прегледах всички подобни теми- всеки казва- вадиш механизма и го разглобяваш, внимавай със стъклото и.т.н. но как се вади- мъгла :(


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Чет 05 юли 2007 11:37


Та значи предната релса на машинката има в долната си част 1 "палсмаса" плъзгач (незнам как да го кажа) та като ги извадиш жилото малко ще се отпусне. Освен с вимателно дърпане на плъзгача да може да се измъкне от стъклото друг начин не знам.
Проблема е че е завряно и е голям зор.



ПП Темата е от преди 1 ГОДИНА

Последна промяна от Mapoka на Нед 15 юли 2007 15:40, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 05 юли 2007 11:39


Неудобно е само първия път.Оттам насетне влизат и излизат по вода :D .Защото знаеш как :wink: .


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Чет 05 юли 2007 11:58


Така е!
Пък и като гледам колко теми има за ел.прозорци за всеки голф и вентарджия такива умения няма да са му излишни :)


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Чет 05 юли 2007 13:17


Развиваш четирите болта на шейните, развиваш болта на моторчето и след това идва трудното, понеже твоя прозорец е в горно положение ще трябва някакси да го свалиш малко и да развиеш двата болта които държат прозореца за механиката. След това вдигаш прозореца, завърташ шейните и готово :)
Успех


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 05 юли 2007 14:48


Skruji написа:Развиваш четирите болта на шейните, развиваш болта на моторчето и след това идва трудното, понеже твоя прозорец е в горно положение ще трябва някакси да го свалиш малко и да развиеш двата болта които държат прозореца за механиката. След това вдигаш прозореца, завърташ шейните и готово :)
Успех

Дърпаш шините надолу,стъклото се стяга с метални скоби,които обаче са уплътнени с гума.Ще излязат,но трябва да се действа внимателно.


Потребителски аватар
jivotarae
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jivotarae » Пет 06 юли 2007 10:21


На мен ми се скъса въжето на дясната врата,ама утре мисля да го сменявам.Трябва ли да се вади всичката карантия от вратата или може и "мързеливата"да се смени


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Нед 08 юли 2007 9:04


И аз имам такъв проблем с десния прозорец. Понякога доста често когато свалям/вдигам джама насича, а понякога не. Жичкаджиите ми казаха че имам проблем в машинката смених я и пак така. Пробвах старата мащинка да я сложа на друг Голф и там си работеше. Вече се чудя къде може да има прекъсната жичка или да не прави хубаво контакт. Възможно ли е да е някъде в купа със жици долу във вратата. Дето са в нещо като тръба.


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Нед 08 юли 2007 17:40


Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Нед 08 юли 2007 22:36


toshev написа:Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !

Колега най вероятно не е от реле. При наште машинки има "датчик на хол" (условно наречено). Т.е. транзистор на интегралната схема и магнит на остта на двигателя. Вариантите са магнита да се е изместил от нормалното си положение (да не на 1 линия и транзистора и от там интеграла не получава сигнал дали двигателя се върти). Другия вариант е самия транзистор да е разпоен от схемата(презапоява се като дори не е нужно да разкапсоловаш платката).
За да придобиеш визуална представа виж тук


Потребителски аватар
eatenevil
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот eatenevil » Вто 10 юли 2007 21:00


Mapoka написа:
toshev написа:Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !

Колега най вероятно не е от реле. При наште машинки има "датчик на хол" (условно наречено). Т.е. транзистор на интегралната схема и магнит на остта на двигателя. Вариантите са магнита да се е изместил от нормалното си положение (да не на 1 линия и транзистора и от там интеграла не получава сигнал дали двигателя се върти). Другия вариант е самия транзистор да е разпоен от схемата(презапоява се като дори не е нужно да разкапсоловаш платката).
За да придобиеш визуална представа виж тук

И моите се движат на интержали обаче само понякога или ту едно ту другото пражи проблем или и двете работят нормално. В тоя магнит ли е проблема ???? Или ж някжа електроника или компа е откачил????


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Сря 11 юли 2007 18:32


Освен в магнита проблема най вероятно идва от транзистора който отчита движението на магнита. При "размърдана" спойка се получава както казваш. Иначе за компа знам че може да се убочава мисля че беше като за момент се свържат 7 и 11 краче (не съм на 100% сигурен) по този начен с еднократно натискане се качват и слизат (преди това е нужно да е изправен "датчика на хол") Иначе съмнява ме проблема да е софтуерен по скоро нещо се е разпоило щото тоя механизъм е подложен на множество вибрации. За спойката на транзистора платката се надига от към транзистора и внимателно се запоява, преди това обаче трябва да се махне лака с разредител (кореселин)

ПП при мене се бяха разпоили дори и крачетата на интегралнана схема .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 258 госта