насичане на ел.стъкла на голф3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Сря 11 юли 2007 19:46


И аз имам подобен проблем със ляво предно стъкло.
Веднъж като го дигах и като стигна в крайно горно положение и се чу едно "щтрак" и после като го свалям насичаше.
Предполагам че е нещо по ролки, жила...
Та да питам как се сваля най безболезнено кората на вратата?
Че ме е страх ако я понапъна малко да не счупя нещо.
Има ли някаде болтове нещо?




Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Сря 11 юли 2007 19:51


Болтове има само в дръжката, където ти е копчето за джама. Иначе с една права отверка минаваш от единя край на врата до другия, като на всяка щипка леко понадигаш. Много лесно се сваля. Успех


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 11 юли 2007 20:23


Благодаря момчета (Марока е бая изчерпателен)!
Дано не ме домързи да я отварям тази врата.... Но пък ме човърка мнооого гадно пустиняка.....


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 юли 2007 20:26


toshev написа:Благодаря момчета (Марока е бая изчерпателен)!
Дано не ме домързи да я отварям тази врата.... Но пък ме човърка мнооого гадно пустиняка.....

Скоро жилото ше се скъса.БИЛИЙВ ИН МИ,въпреки,че съм на 2 бири :lol: .


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Чет 12 юли 2007 21:05


Тая вечер свалих кората и дунапрена под нея и установих че жилото от към предната релса е много отпуснато.
Там където то влиза в машинката и има една пружина с една пластмасова втулка при вдигане и сваляне на стъклото, тая пласмасовата втулка се движи нагоре -надоло с 10-15мм.- та затова ми се струва че стъклото насича - чак колата се разтриса от него....
Другото което ми напрвави впечатление е че като стигне до доло стъклото много яко се блъска в долни я край на релсите - не трябва ли да има там нещо дето да умекотява удара?
Не стигнах до разглобяване на целия механизъм че ми се видя бая играчка и ме достраша че ше трява да търся гараш за през ноща.
Та в събота съм заплюл деня да я разкостя цялата пък да видим ко ще излезне.... :?


Потребителски аватар
jivotarae
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jivotarae » Пет 13 юли 2007 9:01


Аз миналата седмица смених жилото.Всичко става за около 30мин.Вече няма никакъв проблем с джама :D .Не насича и работи доста безшумно-много съм доволен.Сега чакам да се скъса жилото и на другия прозорец :twisted: -вече му е време.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пет 13 юли 2007 14:33


Mapoka написа:
toshev написа:Моят проблем е откакто я купи преди 2+ години! Задното ми дясно стъкло слиза и се качва на насичания, като трябва ръчно да "помпам" на бутончето. Прави го при сякакви положения на вратата и се чудя възможно ли е някое реле да се е..ва?
Иначе стъклата слизат до долу сдамо с едно натискане (повторно за да ги спреш в желаната позиция, или просто държиш ръчно) !

Колега най вероятно не е от реле. При наште машинки има "датчик на хол" (условно наречено). Т.е. транзистор на интегралната схема и магнит на остта на двигателя. Вариантите са магнита да се е изместил от нормалното си положение (да не на 1 линия и транзистора и от там интеграла не получава сигнал дали двигателя се върти). Другия вариант е самия транзистор да е разпоен от схемата(презапоява се като дори не е нужно да разкапсоловаш платката).
За да придобиеш визуална представа виж тук


Колега оправих си джама по начина който си описал. Има един феритен пръстен който се беше отместил по оста на моторчето в посока зъбното колело. Наместих го на мястото му и му капнах малко лепило ( LOCTITE ), зачистих транзистора и пръстена от мърсотията и работата заспа. Подозирам че на повечето хора на които им насичат прозорците това е проблема.
Ако го отварям друг път ще направя и снимки :)


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: насичане на ел.стъкла на голф3

Мнениеот ivostefanov » Нед 24 юни 2012 14:26




TE4O_VT
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 01 юни 2014 21:17
Автомобил:
Двигател:

Re: насичане на ел.стъкла на голф3

Мнениеот TE4O_VT » Съб 28 мар 2015 19:24


Здравейте колеги! Пиша в тази тема защото мисля, че моят проблем е подобен. Предно дясно стъкло на моето Венто работи няколко цикъла безпроблемно и изведнъж спира независимо в какво положение е стъклото. Интересното в случая е, че проблемът изчезва когато запаля двигателя ако е спряло при изгасен двигател и обратно-трябва да изгася двиг. когато е спряло при запален двигател.И така до момента в който смъкнах кората за да монтирам новите си тонколони чух едно постоянно цъкане от моторчето за стъклата, което беше много загряло. От там направих връзка с това, че като сменях акумулатора човека дето ми го замерва каза, че имам голяма консумация на ток при покой на автомобила.Откачих буксата на стъклата и така карах цяла зима.Днес смъкнах механизма и на пръв поглед всичко си е ОК, феритния диск беше леко изместен, но не мисля, че е от това.Не съм разкачвал мотора, но ролките и жилата са перфектни......Моля ако някой има идея къде може да се крие това "цъкане" ще му бъда благодарен!


TE4O_VT
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 01 юни 2014 21:17
Автомобил:
Двигател:

Re: насичане на ел.стъкла на голф3

Мнениеот TE4O_VT » Пон 06 апр 2015 23:09


Хайде колеги, няма ли кой да помогне....Искам да разбера за какво е релето на посочено със стрелката и дали ще е проблем ако го шунтирам? Феритния диск си беше на мястото,няма затегнали ролки или закъсано жило, по платката няма видимо стопен лак, двете релета работят нормално и остана единствено въпросното реле дето е в мотора......Не остана май друго!!!
Прикачени файлове
DSC_0644 modified.jpg
DSC_0643 modified.jpg
DSC_0642 modified.jpg
DSC_0641 modified.jpg
DSC_0640 modified.jpg



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikname и 192 госта