HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Пон 17 яну 2011 10:54


Здравейте,

от скоро си мисля за преминаване към 280 мм. Интересува ме някой има ли опит с въпросните двубутални апарати Гирлинг 60. Какво трябва да направя за да ги монтирам. Трябва ли да имам съпорт от Ауди или съпорт от г60 ще ми свърши работа? Променя ли се ЕТ, както е при голф 4? :oops:

Поздрави!

Последна промяна от PabloEscobar на Вто 18 яну 2011 17:22, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: Преминаване от 256 към 280 мм спирачки - Girling 60

Мнениеот PabloEscobar » Пон 17 яну 2011 12:07


Всичко си пасва 1:1. Вземат се апарати гирлинг 60 + съпортите им и се монтират. Маркучите се напасват. Използва се диск 280 мм или 276 мм. Накладките струват 120 лв Textar и 200 лв ATE. Мисля, че ЕТ-то НЕ СЕ променя, но не съм 100% сигурен из немските форуми никъде не намерих информация за това.
:lock:

Последна промяна от PabloEscobar на Пон 17 яну 2011 13:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Преминаване от 256 към 280 мм спирачки - Girling 60 /решено/

Мнениеот radi_nrj » Пон 17 яну 2011 12:42




Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: Преминаване от 256 към 280 мм спирачки - Girling 60 /решено/

Мнениеот PabloEscobar » Вто 18 яну 2011 17:21


Интересни факти. Има два модела апарати Гирлинг 60

При S2/80 връзките са долу на апарата, а при Ауди 100/200 са горе. По-лесни за изпълнение са тези от Ауди 100/200. За накладки се използват нормалните накладки за ауди, а дискове 280x22 мм. Лошото е че се получава разлика от 4 мм /стандартни ауди са 276x25 мм/ За връзки може да се използват нормални стоманени гъвкави връзки. (май така се наричаха :oops:)

Ето и още нещо интересно от България
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 526#p13526

И една много добре описана тема на немски
http://www.motor-talk.de/forum/s2-brems ... 18988.html

Стъпка по стъпка: упътване не немски /със снимки/
http://www.speedyshare.com/files/263354 ... en_de_.pdf

Всичко това позволява да карате 15" и да спира добре mhihi
Може да ме допълните/поправите ако съм сгрешил нещо. :да:


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Вто 18 яну 2011 17:36


Доколкото четох шенкелите от г60 си пасват на тези апарати без проблеми. А преминаването от 256 към 280 мм при голф 3 си е единствено чрез смяна на съпорта /при апарати с делящ съпорт/ В този ред на мисли смятам, че няма да има проблеми със съпортите. :bishop


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот yoan4o » Вто 18 яну 2011 17:45


Понеже колата ти е със същите спирачки като тези, с които беше моята....., заповядай Георги...
viewtopic.php?f=5&t=180639&hilit=+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Вто 18 яну 2011 17:58


yoan4o допълни пъзела :bowdown В такъв случай се надявам на пролет да пиша отново тук, но този път с прикачен снимков материал и монтирани двубутални апарати :lol:


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот yoan4o » Вто 18 яну 2011 18:01


PabloEscobar написа:yoan4o допълни пъзела :bowdown В такъв случай се надявам на пролет да пиша отново тук, но този път с прикачен снимков материал и монтирани двубутални апарати :lol:


Успех, но имай в предвид, че за да са напълно ефективни двубуталните не е зле по-нататък да смениш помпата с 25,2мм. от ЛТ.

Когато ъпгрейдвах моите също можех да взема Гирлинг60, но не ми се занимаваше със смяна на помпата и го реших по- безболезнено.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Namesata » Вто 18 яну 2011 18:08


До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Вто 18 яну 2011 18:16


Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"


Изображение Изображение Изображение

а ето и разликата в накладките

Изображение

и съпортите

Изображение

Ако говорим за големина не мога да се съглася с теб :)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Namesata » Вто 18 яну 2011 18:39


Габарит ОК.
Говоря за ефекта в спирането 54 не може да завлачи 15 или 16 гума :? даже мисля че и 15" слик влачи


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот chakazulu » Вто 18 яну 2011 19:28


Ако ефекта е "същият", щяха ли да ги слагат на S2 се питам аз... или по-скоро на S2 54ка?! :bishop


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Vento » Вто 18 яну 2011 21:12


Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.

Абсолютно НЕвярно! Триещата повърхност на накладките е почти двойна, теоретично и триенето е почти 2 пъти по-голямо. Това е от голямо значение за първите няколко секунди на спирането от висока скорост.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот pe6kata » Вто 18 яну 2011 21:52


само като се видят накладките и мисля че става ясно има ли смисъл или няма.
доколкото знам недостатък на двубуталните е огромното тегло. Лично за мен най-оптималния вариант за стокови спирачки (макар че гирлинг 60... :lol: ) са 288-ците..

п.п виждам някакво лъскаво вайтече :mrgreen:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Vento » Вто 18 яну 2011 21:54


Само Гирлинг 60 са отвратително тежки, повечето други многобутални апарати са алуминиеви или от други леки сплави и не тежат толкова.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта