HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
е да де, под двубуталните имам предвид гирлиг 60.
по някакъв смътен спомен един апарат тежи м/у 8 и 9кг, един ате54 за 288мм е точно 4.700кг
по някакъв смътен спомен един апарат тежи м/у 8 и 9кг, един ате54 за 288мм е точно 4.700кг
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
pe6kata написа:е да де, под двубуталните имам предвид гирлиг 60.
по някакъв смътен спомен един апарат тежи м/у 8 и 9кг, един ате54 за 288мм е точно 4.700кг
Добре,приемема тежест от 5кг за стандарт->4х5=20кг.При другите апарати 4х9=36кг.Еми за мене разлика от 16кг не е голяма,ако колата не е за спортни цели.Нали все пак целта е спиране :} Какво да кажем за хора,който монтират газови настроения
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
само да ти напомня че това е на самото колело, а не тежест в багажника!
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
pe6kata написа:само да ти напомня че това е на самото колело, а не тежест в багажника!
ДОри и да е на самото колело апарата стои неподвижен.За да се засили колата едва ли има значение дали багажа е на носача или в багажника.Вече за завъртането на по-големият диск съм съгласен..
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
не съм видял темата по рано, апаратите стават 1:1 на 280мм дискове.
колегите казаха недостатъка, окаченото тегло става много голямо.
П.П колега къде са пружините на накладките?
колегите казаха недостатъка, окаченото тегло става много голямо.
П.П колега къде са пружините на накладките?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
теглото на апаратите в случая няма отношение към спирането и ускоряването! Към едно друго нещо има обаче...
И теглото не е върху носача, а върху шенкела, и на шенкела се хващат бая работи... окачено тегло му викат...
И теглото не е върху носача, а върху шенкела, и на шенкела се хващат бая работи... окачено тегло му викат...
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Така... аз отново имам въпрос. Както стана ясно има разлика в апаратите т.е. има два модела. Има ли разлика в съпортите и може ли да какъв да е съпорт от гирлинг 60 да се монтира на този апарат.
Има и ауди б4 с 2,6 мотори които са с големия супорт, а се слага малкия апарат/гирлинг 45/ с малката накладка и пак си на 280 мм диск. Ще пасне ли съпорта от този апарат на Гирлинг 60
Има и ауди б4 с 2,6 мотори които са с големия супорт, а се слага малкия апарат/гирлинг 45/ с малката накладка и пак си на 280 мм диск. Ще пасне ли съпорта от този апарат на Гирлинг 60
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
чакай, чакай гирлинг 45 няма, диколкото знам , сигурно питаш за 54 и съпортите са различни на 54 и 60, няма да станат
П.П а каква е целта?
П.П а каква е целта?
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Намерил съм си апарати/гирлинг 60, но не знам от кой модел са/, които са БЕЗ съпорти. Ще пасне ли всеки съпорт от гирлинг 60 на тях. Дано сте ме разбрали
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
ДА! Съпортите са само един вид с номер 447 615 125. Нали ти дадох линк вчера на какво се слагат.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Това номера на съпорта ли било Май открих топлата вода Ясно Мислех си че щом апаратите са два модела, то и съпортите ще бъдат два модела и няма да са взаимозаменяеми
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
PabloEscobar написа::oops:
Това номера на съпорта ли било Май открих топлата вода Ясно Мислех си че щом апаратите са два модела, то и съпортите ще бъдат два модела и няма да са взаимозаменяеми
Е в това не виждам много логика, имайки в предвид минималните различия, и еднаквите размери....
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Vento написа:Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.
Абсолютно НЕвярно! Триещата повърхност на накладките е почти двойна, теоретично и триенето е почти 2 пъти по-голямо. Това е от голямо значение за първите няколко секунди на спирането от висока скорост.
ОК.
Грешката е моя може би съм се запознавал с други апарати
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Namesata написа:Vento написа:Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.
Абсолютно НЕвярно! Триещата повърхност на накладките е почти двойна, теоретично и триенето е почти 2 пъти по-голямо. Това е от голямо значение за първите няколко секунди на спирането от висока скорост.
ОК.
Грешката е моя може би съм се запознавал с други апарати
приликата общо взето е само че са на Гирлинг и че отвора е 100мм захвата, от тук на сетне всичко е различно, накладки бутала, супорти
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Някой знае ли как стои въпроса с апарати от Ауди А8 ? Отново двубутални?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 258 госта