HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот pe6kata » Вто 18 яну 2011 22:02


е да де, под двубуталните имам предвид гирлиг 60.
по някакъв смътен спомен един апарат тежи м/у 8 и 9кг, един ате54 за 288мм е точно 4.700кг




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот mupk0 » Вто 18 яну 2011 22:07


pe6kata написа:е да де, под двубуталните имам предвид гирлиг 60.
по някакъв смътен спомен един апарат тежи м/у 8 и 9кг, един ате54 за 288мм е точно 4.700кг

Добре,приемема тежест от 5кг за стандарт->4х5=20кг.При другите апарати 4х9=36кг.Еми за мене разлика от 16кг не е голяма,ако колата не е за спортни цели.Нали все пак целта е спиране :} Какво да кажем за хора,който монтират газови настроения :D


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот pe6kata » Вто 18 яну 2011 22:11


само да ти напомня че това е на самото колело, а не тежест в багажника!


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот mupk0 » Вто 18 яну 2011 22:16


pe6kata написа:само да ти напомня че това е на самото колело, а не тежест в багажника!

ДОри и да е на самото колело апарата стои неподвижен.За да се засили колата едва ли има значение дали багажа е на носача или в багажника.Вече за завъртането на по-големият диск съм съгласен..


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 18 яну 2011 22:30


не съм видял темата по рано, апаратите стават 1:1 на 280мм дискове.
колегите казаха недостатъка, окаченото тегло става много голямо.
П.П колега къде са пружините на накладките?
Изображение


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот pe6kata » Вто 18 яну 2011 22:35


теглото на апаратите в случая няма отношение към спирането и ускоряването! Към едно друго нещо има обаче...
И теглото не е върху носача, а върху шенкела, и на шенкела се хващат бая работи... окачено тегло му викат...


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Сря 19 яну 2011 11:37


Така... аз отново имам въпрос. Както стана ясно има разлика в апаратите т.е. има два модела. Има ли разлика в съпортите и може ли да какъв да е съпорт от гирлинг 60 да се монтира на този апарат.

Има и ауди б4 с 2,6 мотори които са с големия супорт, а се слага малкия апарат/гирлинг 45/ с малката накладка и пак си на 280 мм диск. Ще пасне ли съпорта от този апарат на Гирлинг 60


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 19 яну 2011 12:55


чакай, чакай гирлинг 45 няма, диколкото знам :roll: , сигурно питаш за 54 и съпортите са различни на 54 и 60, няма да станат :wink:

П.П а каква е целта?


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Сря 19 яну 2011 13:05


Намерил съм си апарати/гирлинг 60, но не знам от кой модел са/, които са БЕЗ съпорти. Ще пасне ли всеки съпорт от гирлинг 60 на тях. Дано сте ме разбрали :lol:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Vento » Сря 19 яну 2011 13:12


ДА! Съпортите са само един вид с номер 447 615 125. Нали ти дадох линк вчера на какво се слагат.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Сря 19 яну 2011 13:16


:oops:

Това номера на съпорта ли било :oops: Май открих топлата вода :lol: Ясно :lol: Мислех си че щом апаратите са два модела, то и съпортите ще бъдат два модела и няма да са взаимозаменяеми :012:


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот yoan4o » Сря 19 яну 2011 13:20


PabloEscobar написа::oops:

Това номера на съпорта ли било :oops: Май открих топлата вода :lol: Ясно :lol: Мислех си че щом апаратите са два модела, то и съпортите ще бъдат два модела и няма да са взаимозаменяеми :012:


Е в това не виждам много логика, имайки в предвид минималните различия, и еднаквите размери....


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Namesata » Сря 19 яну 2011 16:56


Vento написа:
Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.

Абсолютно НЕвярно! Триещата повърхност на накладките е почти двойна, теоретично и триенето е почти 2 пъти по-голямо. Това е от голямо значение за първите няколко секунди на спирането от висока скорост.


ОК.
Грешката е моя може би съм се запознавал с други апарати mhihi


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 19 яну 2011 21:40


Namesata написа:
Vento написа:
Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.

Абсолютно НЕвярно! Триещата повърхност на накладките е почти двойна, теоретично и триенето е почти 2 пъти по-голямо. Това е от голямо значение за първите няколко секунди на спирането от висока скорост.


ОК.
Грешката е моя може би съм се запознавал с други апарати mhihi

Изображение

приликата общо взето е само че са на Гирлинг и че отвора е 100мм захвата, от тук на сетне всичко е различно, накладки бутала, супорти


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Пет 21 яну 2011 23:56


Някой знае ли как стои въпроса с апарати от Ауди А8 ? Отново двубутални?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 258 госта