HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 22 яну 2011 0:18


PabloEscobar написа:Някой знае ли как стои въпроса с апарати от Ауди А8 ? Отново двубутални?

не стават, там вече е друга играта, същите се монтират и на ауди S6, имах и такива, но това са много специфични апарати и от към захват (мисля, че беше 145мм) и от към дискове(324мм)
Изображение
Изображение
Изображение

след направената бърза сметка излиза по удачно да минеш на 4бутално брембо, отколкото тези от А8/S8 :wink:




golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот golfmk1 » Съб 22 яну 2011 0:21


Мой колега сложи от А6 на голф мк3 ABF с диск 312мм директно на тройкения шенкел като го изхвърли леко с подложки :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 22 яну 2011 1:26


golfmk1 написа:Мой колега сложи от А6 на голф мк3 ABF с диск 312мм директно на тройкения шенкел като го изхвърли леко с подложки :wink:

апарат от А6 АТЕ 54-57 става на шенкела без проблем :wink:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот golfmk1 » Съб 22 яну 2011 10:14


Спира зверски.Все едно се удряш в стена mhihi Все пак колата беше в Х3 :wink:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот pe6kata » Съб 22 яну 2011 13:24


golfmk1 написа:Спира зверски.Все едно се удряш в стена mhihi Все пак колата беше в Х3 :wink:


говориш за двубуталния на А8, нали, Мисля че оригинално е 330х30диска, но не съм сигурен. Последно какво е преправянето? Иначе като погледнеш каква кола спира, както и размера на апарата и наклаките, става ясно че на голф ще те размазва на джама mhihi


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 22 яну 2011 15:21


pe6kata написа:
golfmk1 написа:Спира зверски.Все едно се удряш в стена mhihi Все пак колата беше в Х3 :wink:


говориш за двубуталния на А8, нали, Мисля че оригинално е 330х30диска, но не съм сигурен. Последно какво е преправянето? Иначе като погледнеш каква кола спира, както и размера на апарата и наклаките, става ясно че на голф ще те размазва на джама mhihi

той говори за а6 , с апарати ате и 312мм дискове, а а8 с двубуталните е с 323или 324 мм дискове, но захвата е много различен и трябват адаптори,а и апарата си тежи стабилно, още повече дискове с такъв диаметър и с подходящо ет, от къде ще намериш, оригиналните ще станат с фланци мисля около 20мм което лично за мен е много... меко казано прекалено много работа с неясни резултати


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Сря 09 фев 2011 18:22


Някой има ли представа колко струва една спирачна помпа от ЛТ35 - 25,4 мм ? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот mk1gti » Сря 09 фев 2011 22:46


Само да вметна в темата. В кои коли датира Гирлинг 60

Audi Coupe (quattro) 2.0 20v NM
Audi Coupe (quattro) 2.3 20v 7A
Audi 90 (quattro) 2.3 20v 7A
Audi S2 Coupe/Saloon/Avant 3B/ABY за това съм 98% сиг.
Audi 200 2.2 turbo (quattro) 1B/2B/3B/KG/MC
Audi (100) S4 2.2 20v turbo AAN

Инак дисковете за тези спирачки са 276мм не 280.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот PabloEscobar » Сря 09 фев 2011 23:07


Монтират се и при 2.8 v6, а дискове 4х100 / 5х100 280 мм пасват при тези апарати :) Просто остават 4 мм, където няма триене.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 09 фев 2011 23:38


2,8, само че куатро :wink:


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот Nio4ak » Чет 10 фев 2011 21:26


PabloEscobar написа:
Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"


Изображение Изображение Изображение

а ето и разликата в накладките

Изображение

и съпортите

Изображение

Ако говорим за големина не мога да се съглася с теб :)

колеги или аз не схващам нещо или нещата не са точно така.
как тези от аудито са по големи от тези на моя голф като диска е280мм , мойте са 280мм и накладката си хваща почти целия диск без някакви милиметри а ако тези накладки от аудито са по големи би трябвало да изкачат над диска или ???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот vaskoto1 » Чет 10 фев 2011 22:06


никъде досега не видях някой да се е преборил с "пропадането" на накладката под ръба на диска...
това при мене водеше до едно скърцане най нечовешко след като вкопах 1.5мм. от накладката, а от задната страна трие под линията и създава напрежение в диска... имах едно хъхрене при по екстремно спиране...
ядосах се и попипах флекса, издишах половин задна накладка, ама успях да отнема материала който пропада под ръбчето на диска.
спирането няма разлика, но хъхренето изчезна, както и много голяма порция от свиренето...
някой ще обади ли чалъм? защото аз не виждам такъв... :banghead:
като гледам и немци и всичко го има тоя проблем... дори на 276 оригиналния диск пак така идват... :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот bai_ILIA » Чет 10 фев 2011 22:11


аз карах доста с S2 апарати на Ибиза и никакви шумове не са се чували. накладките си пропаднаха на ръба на диска както му е реда, но нищо повече...


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот mk1gti » Чет 10 фев 2011 22:14


vaskoto1 написа:никъде досега не видях някой да се е преборил с "пропадането" на накладката под ръба на диска...
това при мене водеше до едно скърцане най нечовешко след като вкопах 1.5мм. от накладката, а от задната страна трие под линията и създава напрежение в диска... имах едно хъхрене при по екстремно спиране...
ядосах се и попипах флекса, издишах половин задна накладка, ама успях да отнема материала който пропада под ръбчето на диска.
спирането няма разлика, но хъхренето изчезна, както и много голяма порция от свиренето...
някой ще обади ли чалъм? защото аз не виждам такъв... :banghead:
като гледам и немци и всичко го има тоя проблем... дори на 276 оригиналния диск пак така идват... :banghead: :banghead:


Трудно е да ти се даде съвет на написаното... но... зареди подсигуряващи пластинки/пружинки ми се е случвало тая гадост скърцане много силно, и от време на време по слабо спиране.


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/

Мнениеот kolbasara » Нед 10 апр 2011 12:53


Колеги да попитам тия дни ще слагам на голфа Гирлинг 60 обаче имам малък проблем опиране на ръба на диска в супорта и другия проблем е с накладката и мислиме малко да се изпилиме супорта и накладката за да пасне всичко някои имал ли е този проблем със супорта аз си мислих да не би да е от диска че по ръба ми има корозия и ако се изчисти с телена четка дали няма да се оправи?Апаратите са от ауди б4 2.6 куатро ако има значение.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта