голф vr6!!!!
голф vr6!!!!
Здравеите на всички,първо се извинявам ако не съм пуснал темата кадето дрябва но за първи път пиша във форома!Бих искал съвет за колата легенда (според мен де)голф 3 vr6!От давна си мечтая за такава кола и сега ми се отвори шанс!!!Ходихме да гледаме голфарата и имам няколко въпроса!какво трябва да гледаме нещо по специфично?какво ще ме посъветвате за мотора?за разхода,подръжката,колата има газов инжекцион!като я гледахме и я покарах докато е стъдена се чуваше един лек шум от към мотора се едно............нещо като стържещо?!?!?!?!?пича каза че било оптигача или веригата!и имаше още нещо оборотите лекинко варираха,нито прекъсваше в високите нито като оскоряваше плавно!ще съм доволен на мнениятави и савети!благодаря предварително
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: голф vr6!!!!
paco87GT написа:Здравеите на всички,първо се извинявам ако не съм пуснал темата кадето дрябва но за първи път пиша във форома!Бих искал съвет за колата легенда (според мен де)голф 3 vr6!От давна си мечтая за такава кола и сега ми се отвори шанс!!!Ходихме да гледаме голфарата и имам няколко въпроса!какво трябва да гледаме нещо по специфично?какво ще ме посъветвате за мотора?за разхода,подръжката,колата има газов инжекцион!като я гледахме и я покарах докато е стъдена се чуваше един лек шум от към мотора се едно............нещо като стържещо?!?!?!?!?пича каза че било оптигача или веригата!и имаше още нещо оборотите лекинко варираха,нито прекъсваше в високите нито като оскоряваше плавно!ще съм доволен на мнениятави и савети!благодаря предварително
Ако твърдо си решил да взимаш кола с такъв мотор първото нещо което трябва да знаеш е че не е икономичка откъм разход на гориво, т.е. едно 15л на 100км си лапка. Имаше тема как да изберем автомобил втора ръка пробвай с търсачката. Нека колегите притежатели на този мотор да споделят от опит за какво става въпрос ^^
- Disturbed
- Мнения: 94
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: голф vr6!!!!
Все пак тва е ВР6 според мен се разбери с продавача да я покараш малко повече докато загрее виж тогава как ще се държи, най добре поискай да я огледа майстор да я видят и на компютър. Все пак ти си купувача гледай си интереса за да си доволен
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: голф vr6!!!!
Ами въпросния шум твърде вероятно идва от веригата, което значи че обслужването й ще се падне на теб - не е евтино. Също аз лично не бих взел кола за удоволствие с ГИ. Или я караш на бензин или взимаш 1,8 моно на газ
- zdrash
- Мнения: 644
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Audi A6 4F AQ
- Двигател: ASB
- Местоположение: RED village
Re: голф vr6!!!!
hooligan_sk написа:..... Също аз лично не бих взел кола за удоволствие с ГИ. Или я караш на бензин или взимаш 1,8 моно на газ
Тука категорично не мога да се съглася с теб - ABF-а си пере яко на газ (след малко компетентна намеса удря 7000 об./мин с доста добра скорост), и Е39 520 шестак карам от време на време - и то навървява прилично на газ - не виждам защо ВР6 да не върви добре,
а в сравнение с 1.8 моно - ВР-а и на въглища ще върви по добре.
Успех
Re: голф vr6!!!!
благодаря ви колеги че се отзовахте!а тая смяна на веригата някои ималиси представа колко струва?а играенето на оборотите?тя 100 процента ще иде на сервиз ама искам от вас да имам някаква представа!а доколкото гаста и аз с1м с1гласен с колегата нали уж е ГИ?впръсква деректно и с диози под налягане точно изчислено а не кът обикновенното АГУ ти да определяш колко газ да влиза пък и гаста е с по голямо октаново число!
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф vr6!!!!
- двете вериги- около 200лв. Смяната е към 200 000км. Веригата като и дойде времето почва да издава характерен шум до 2000 оборота...
- пластмасовите успокоители- по 2х30 лв
- обтегачи- 2х100лв (като е безсмислено да се сменят, освен ако триещата повърхност не е износена)
Това е информаця на човек от форума, който е доста на ти с VR6.
- пластмасовите успокоители- по 2х30 лв
- обтегачи- 2х100лв (като е безсмислено да се сменят, освен ако триещата повърхност не е износена)
Това е информаця на човек от форума, който е доста на ти с VR6.
Re: голф vr6!!!!
е значи пича дето продава голфа нещо ме послъгва голфа е на 90000 км. гарантира че са реални!или голфа не е на толкоз и ме взима за балък или проблема не е от веригата!
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф vr6!!!!
Колега, колата трудна ще е на 90 000 км, освен ако не й искат 6 000 евро.
За справка отвори Цък тук и се огледай с какви пробези са продаваните коли.
Сега някой да не каже, че има и под 150 000 км за по-малко от 2000 евро. За турци, руснаци, поляци, продаващи коли да сте чували?
Ето и пример от Ауди форума
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Няма какво повече да се добави.
За справка отвори Цък тук и се огледай с какви пробези са продаваните коли.
Сега някой да не каже, че има и под 150 000 км за по-малко от 2000 евро. За турци, руснаци, поляци, продаващи коли да сте чували?
Ето и пример от Ауди форума
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Няма какво повече да се добави.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: голф vr6!!!!
brabus написа:- двете вериги- около 200лв. Смяната е към 200 000км. Веригата като и дойде времето почва да издава характерен шум до 2000 оборота...
- пластмасовите успокоители- по 2х30 лв
- обтегачи- 2х100лв (като е безсмислено да се сменят, освен ако триещата повърхност не е износена)
Това е информаця на човек от форума, който е доста на ти с VR6.
Потвърждавам с платени части преди 2 дни.
Освен тях обаче, всички гарнитури е добре да се сменят, щото гаранция са станали на кокали и още куп неща.
По пресно инфо от първа ръка, на мен ми излезна "стягането" към 1500лв.
Пс. По удебеленото от мнението на Брабуса....
Пс2.Да караш напълно стегнат Вр6 - неописуем кеф, всяка стотинка си заслужава....
Всички обтегачи на проверени 203000км. бяха на парчета.
Re: голф vr6!!!!
колеги мерси много за мненията и саветите ама маи маи ще се откажа с голфето и ще взема да взема 150 КС защото няма смисък да взимам вр6-цата и да стои доло пред блока както вие казахте и съм чел в форома тая кола си иска неинотоси не става с такава кола да си броиш стотинките за бенз.за такава кола трябва да имаш кинта
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: голф vr6!!!!
Аз лично VR6 от BG не бих си взел, особено с такива съмнителни симптоми и описания. Тук масово ги карат като за последно и ги поддържат точно така - като за продаване!
VR6 са коли, карани доста км предимно надълго - НЯМА как да е под 200.000км, особено на приемлива цена. АБСУРД просто! И защо е на газ - щото не се кара много ли?!
Отвори немското мобиле и виж колко VR6 има и колко от тях са под 200.000км. И на какви цени са.
Другото са ти го казали - гори си 15-16 градско, 10 извънградско и е скъп и сложен за поддръжка спрямо 4-цилиндровите. Но пък си е голям кеф и супер мания да си го караш. Просто трябва да можеш да си го позволиш.
VR6 са коли, карани доста км предимно надълго - НЯМА как да е под 200.000км, особено на приемлива цена. АБСУРД просто! И защо е на газ - щото не се кара много ли?!
Отвори немското мобиле и виж колко VR6 има и колко от тях са под 200.000км. И на какви цени са.
Другото са ти го казали - гори си 15-16 градско, 10 извънградско и е скъп и сложен за поддръжка спрямо 4-цилиндровите. Но пък си е голям кеф и супер мания да си го караш. Просто трябва да можеш да си го позволиш.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф vr6!!!!
Само да добавя, че за смениш веригата трябва да се свали и скоростната кутия, което си е готино занимание и качва цената на услугата значително, така че както са ти написали ще трябва да си заделиш едни 1500лв. за верижки, обтегачи гарнитурки и т.н. и труд.
Отделно почти сигурно ще са му заминали кабели, свещи, дебитомера може да е финала с две думи поне 2хил.лв. ти трябват заделени за да си спокоен.
Иначе е голямо извращение този мотор след като видях разглобен такъв не бих си купил, вижда ми се доста калпав като коляно-мотовилков механизъм и ми се струва че има голяма вероятност да има по-малък ресурс от 1.8/2.0 8/16клапана .
Значи моя съвет взимай си един АБФ (ти сам си стигнал до този извод де), така ще си караш спокойно и по-дълго време и ще спестиш едни 2000лв., който ще са необходими да съживиш 12клапановия арахик, чакам сега да започне храната .
Иначе вярно звук и разход на бензин има това няма кой да го успори и изглежда внушително.
А има и готин диапазон като сток почва да върви на от 3500об/мин и свършва на 6000об/мин заради скопената равна дизелова глава.
Отделно почти сигурно ще са му заминали кабели, свещи, дебитомера може да е финала с две думи поне 2хил.лв. ти трябват заделени за да си спокоен.
Иначе е голямо извращение този мотор след като видях разглобен такъв не бих си купил, вижда ми се доста калпав като коляно-мотовилков механизъм и ми се струва че има голяма вероятност да има по-малък ресурс от 1.8/2.0 8/16клапана .
Значи моя съвет взимай си един АБФ (ти сам си стигнал до този извод де), така ще си караш спокойно и по-дълго време и ще спестиш едни 2000лв., който ще са необходими да съживиш 12клапановия арахик, чакам сега да започне храната .
Иначе вярно звук и разход на бензин има това няма кой да го успори и изглежда внушително.
А има и готин диапазон като сток почва да върви на от 3500об/мин и свършва на 6000об/мин заради скопената равна дизелова глава.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: голф vr6!!!!
Само не знам откъде ги измисли тия 1500лв. за обслужването, сигурно в Порше го пращаш да го прави.
Хората са ти написали цените - с труда не минава 600-700лв.
За ресурса също си далеч от истината - отвори мобилето и виж колко има с motorschaden процентно!
За останалото си прав, и аз съм повече фен на ABF, отколкото на VR6, макар и двата да имат недостатъци, VR6 е пълен с недомислици и компромисни решения (основно пълненето на мотора - 2 клапана, различни по форма и дължини смукатели и др.). Винаги съм казвал, че са бързали да го пуснат и да са първи в класа на Голф 3 с 6-цилиндров и голям по обем мотор! Е, успяли са, ама какво от това...
Хората са ти написали цените - с труда не минава 600-700лв.
За ресурса също си далеч от истината - отвори мобилето и виж колко има с motorschaden процентно!
За останалото си прав, и аз съм повече фен на ABF, отколкото на VR6, макар и двата да имат недостатъци, VR6 е пълен с недомислици и компромисни решения (основно пълненето на мотора - 2 клапана, различни по форма и дължини смукатели и др.). Винаги съм казвал, че са бързали да го пуснат и да са първи в класа на Голф 3 с 6-цилиндров и голям по обем мотор! Е, успяли са, ама какво от това...
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф vr6!!!!
Май само, частите са толкова.
А цената на труда хич не е за подценявани при тази манипулация, все пак скоростната кутия трябва да се свали и слагането/зацепваметп на веригите не може да го направи всеки, защото хич не е просто. Отделно една камара гарнитурки..., все пак не ми се е налагало да плащам и няма как да знам от първа ръка.
А цената на труда хич не е за подценявани при тази манипулация, все пак скоростната кутия трябва да се свали и слагането/зацепваметп на веригите не може да го направи всеки, защото хич не е просто. Отделно една камара гарнитурки..., все пак не ми се е налагало да плащам и няма как да знам от първа ръка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта