Golf MK4 ASZ/ARL engine-4motion Покупка и обслужване
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Гледай като взимаш части да са ремък Gates и ролки Ina, да не те набутат с боклуци...
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Точно така - Ремък Gatesи ролки INA и си караш спокойно
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Ееее, за пореден път благодарско!
Честно казано за Ина не бях и чувал!
ПП - интересно къде се загубиха другите колеги,
много ме вълнува мнението на хората тук, особено ако имат ARL или ASZ или 4motion.
Това, че си взех фарове с ксенони и диоди, вместо да обслужа мотора беше тъпо - ДА,
но тогава ми се налагаше да избирам. Сега не е така и няма и повод за размисъл.
ПП2 - Колега MK4, специално за теб реших да направя следния експеримент:
- 50км. трипче - извънградско спазвайки пътните знаци!
- не съм карал като поп
- но не съм и карал като Шумахер!
Честно казано за Ина не бях и чувал!
ПП - интересно къде се загубиха другите колеги,
много ме вълнува мнението на хората тук, особено ако имат ARL или ASZ или 4motion.
Това, че си взех фарове с ксенони и диоди, вместо да обслужа мотора беше тъпо - ДА,
но тогава ми се налагаше да избирам. Сега не е така и няма и повод за размисъл.
ПП2 - Колега MK4, специално за теб реших да направя следния експеримент:
- 50км. трипче - извънградско спазвайки пътните знаци!
- не съм карал като поп
- но не съм и карал като Шумахер!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Така по-става
И аз съм постигал същия разход.... от Пампорово до Смолян на спускане на 6-та без газ..даже малко по-нисък
garage.php?mode=view_image&image_id=15519
И аз съм постигал същия разход.... от Пампорово до Смолян на спускане на 6-та без газ..даже малко по-нисък
garage.php?mode=view_image&image_id=15519
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Не е кой знае каква болка за умиралка тези ремъци. Аз наскоро ги смених.... ремъка беше на 92000км (Бош. без никакви видим следи от износване. Ролките бяха оригинални, газовият обтегач, водната помпа също..... 172000км.
Пистовият ремък също беше на 92000км (Бош). Единствено ролката на обтегача на пистовият имаше шум, която също беше оригинална.
Пак си взех ремъци Бош, ролки и обтегач на IPD (уж с ролки на INA) и водно помпа на Колбеншмит. Ще ги видим колко ще изкарат, но немисля да ги пипам в следващите 130000км. освен ако не се скъсат или ако не се разтропа някоя ролка
Идеята ми не е да те накарам да ги караш докато се скъсат, а да ти кажа, че не е толкова фатално да покараш извесно време, ако ремъка е във видимо добро състояние, и няма шумове от ролките или водна помпа.
Още несъм чул PD да скъса ремък (все пак е с размерите на 2.5 V6 TDI), което незначи че няма такива случай, но пък за калпаво зацепени колкото искаш
Ако моята кола ми даваше среден разход на един резервоар 4.6л. щях да се оженя за нея
Пистовият ремък също беше на 92000км (Бош). Единствено ролката на обтегача на пистовият имаше шум, която също беше оригинална.
Пак си взех ремъци Бош, ролки и обтегач на IPD (уж с ролки на INA) и водно помпа на Колбеншмит. Ще ги видим колко ще изкарат, но немисля да ги пипам в следващите 130000км. освен ако не се скъсат или ако не се разтропа някоя ролка
Идеята ми не е да те накарам да ги караш докато се скъсат, а да ти кажа, че не е толкова фатално да покараш извесно време, ако ремъка е във видимо добро състояние, и няма шумове от ролките или водна помпа.
Още несъм чул PD да скъса ремък (все пак е с размерите на 2.5 V6 TDI), което незначи че няма такива случай, но пък за калпаво зацепени колкото искаш
Ако моята кола ми даваше среден разход на един резервоар 4.6л. щях да се оженя за нея
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
morfei1 написа:Не е кой знае каква болка за умиралка тези ремъци. Аз наскоро ги смених.... ремъка беше на 92000км (Бош. без никакви видим следи от износване. Ролките бяха оригинални, газовият обтегач, водната помпа също..... 172000км.
Пистовият ремък също беше на 92000км (Бош). Единствено ролката на обтегача на пистовият имаше шум, която също беше оригинална.
Пак си взех ремъци Бош, ролки и обтегач на IPD (уж с ролки на INA) и водно помпа на Колбеншмит. Ще ги видим колко ще изкарат, но немисля да ги пипам в следващите 130000км. освен ако не се скъсат или ако не се разтропа някоя ролка
Именно:
nPaCe™ написа:На капака на анг. ремък пише 153000км.
Махнахме капака. Марката е Гейтс и изглежда чудесно! Няма шум.
Имам основание да вярвам, че колата е на реални 180000км. -> тук съм на 90% сигурен!!!
Това значи, че обслужването е било преди 27000км.
И все пак!
morfei1 написа:Идеята ми не е да те накарам да ги караш докато се скъсат, а да ти кажа, че не е толкова фатално да покараш извесно време, ако ремъка е във видимо добро състояние, и няма шумове от ролките или водна помпа.
Още несъм чул PD да скъса ремък (все пак е с размерите на 2.5 V6 TDI), което незначи че няма такива случай, но пък за калпаво зацепени колкото искаш
Така или иначе намерих парите и ще ги сменя! Важното е да намеря читави, иначе "кел файда"!
Нямам влечение към други коли, дори било и по-нови. Така или иначе ще си я карам цифра време! (здраве да е)
morfei1 написа:Ако моята кола ми даваше среден разход на един резервоар 4.6л. щях да се оженя за нея
Това последното ме амбицира! Следващия път когато заредя догоре, ще зануля борд-а и като го изхарча резервоара, ще снимам таблото и ще пост-на снимката!
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Ако моята кола ми даваше среден разход на един резервоар 4.6л. щях да се оженя за нея
Аз съм го докарвал на 4.3/100 с комбито на нощен преход до Каварна. Жена, дете и много багаж, без климатик. Нормалното е около 5.5/100.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
dragozow написа:Ако моята кола ми даваше среден разход на един резервоар 4.6л. щях да се оженя за нея
Аз съм го докарвал на 4.3/100 с комбито на нощен преход до Каварна. Жена, дете и много багаж, без климатик. Нормалното е около 5.5/100.
Мисля, че това е тема на друг разговор. Ако не се лъжа има и доста дълга такава по въпроса.
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Моите части са купувани от Елиткар. Ако държиш на Гейтс, бих ти препоръчал Аутоплюс. Само от тези два магазина пазаря и проблеми нямам, поне за сега.
Интересното в случая е че ангренажен Бош е 80лв. докота ангренажен Гейтс е 125лв. Пистов Бош е 60лв., докато пистов Гейтс е към 30лв.
Ако комбинираш ангренаж на Бош с пистов на Гейтс, можеш да спестиш ей така едни 75лв.
Интересното в случая е че ангренажен Бош е 80лв. докота ангренажен Гейтс е 125лв. Пистов Бош е 60лв., докато пистов Гейтс е към 30лв.
Ако комбинираш ангренаж на Бош с пистов на Гейтс, можеш да спестиш ей така едни 75лв.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Снимката с разхода направо ме изкефи ....ако снимам моята ....аз на 9-10 /100 се кефя
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
nPaCe™ написа:Ееее, за пореден път благодарско!
Честно казано за Ина не бях и чувал!
ПП - интересно къде се загубиха другите колеги,
много ме вълнува мнението на хората тук, особено ако имат ARL или ASZ или 4motion.
Това, че си взех фарове с ксенони и диоди, вместо да обслужа мотора беше тъпо - ДА,
но тогава ми се налагаше да избирам. Сега не е така и няма и повод за размисъл.
ПП2 - Колега MK4, специално за теб реших да направя следния експеримент:
- 50км. трипче - извънградско спазвайки пътните знаци!
- не съм карал като поп
- но не съм и карал като Шумахер!
Имам 2 неща за казване:
1. Как ги правите тея снимки на таблото на тъмно и се получават? Имам нормално апаратче, без светкавица ли става?
2. Ако това ти е празния ход, поне на око са ти прекалено високи оборотите - чекни ги на ВАГ
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Да...наистина как стана толкова хубава снимката....аз като снимам таблото и цифрите ми излизат светлосини а фотоапарата е хубав
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
hooligan_sk написа:Имам 2 неща за казване:
1. Как ги правите тея снимки на таблото на тъмно и се получават? Имам нормално апаратче, без светкавица ли става?
2. Ако това ти е празния ход, поне на око са ти прекалено високи оборотите - чекни ги на ВАГ
По първия въпрос - Да, без светкавица!
Много е важно обаче да не мръднеш докато апарата снима.
Може да използваш нещо за опора, например таблото.
Аз да речем правя по няколко и избирам "най-бистрата"
Има значение и скоростта (ISO-то) с което апарата снима.
Повечето са на "Auto" по "default",
но можете да си го пуснете на "manual" и да си поиграете с ISO-тo.
Много се радвам, че си обърнал внимание на оборотите, защото и на мен ми се струват високи.
Може от там да ми се завишава толкова градския разход. Имате ли представа на какво може да се дължи това и колко е "по книжка" празния ход на ASZ?
ПП - взех ремъци "gates", утре ролките, помпата и отивам в бокса!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Поне на 1Z, AHF, AJM(PD) са 903об/мин. 99% и при теб трябва да са толкова - по стрелката обаче изглеждат като 940-950 твойте
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Разхода го гледайте поне на един резервоар...... като гледате, среден разход и средната си скорост за изминатите километри по MAF-a 2, като при самото зареждане занулявате МАФ-а 2. Иначе си говорим празни приказки
Моята кола може да постигне среден 4.6л можеби ако се пускам надолу по Хималайте
Моята кола може да постигне среден 4.6л можеби ако се пускам надолу по Хималайте
Последна промяна от morfei1 на Пет 18 фев 2011 15:40, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта