Аз в момента съм с такова на ARL-а и съм доволен. Много ми хвалеха това по новото със златистата кутия може и него да видиш,то също отговаря на спесификацията.
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 9,r:13,s:0
Golf MK4 ASZ/ARL engine-4motion Покупка и обслужване
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Честито колега! Със здраве да си я караш,завиждам ти благородно!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Честита кола Правилно е маслото
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Колеги, здравейте отново!
Първо благодаря за поздравленията и съветите.
Макар и със закъснение, прилагам малко снимков материал.
"Гърба" на маслото.
- Масло с филтър и пробка от "Porsche Sofia Iztok"
- Въздушен - MANN
- Горивен - Bosch
- Поленов - Bosch
- Задни накладки - TEXTAR
- Спирачна течност - Bosch
Италианска гавра!
На капака на анг. ремък пише 153000км.
Махнахме капака. Марката е Гейтс и изглежда чудесно! Няма шум.
Имам основание да вярвам, че колата е на реални 180000км.
Това значи, че обслужването е било преди 27000км.
Сипах тази добавка LIQUI MOLY за дюзи, дано да съм я уцелил.
Втората добавка е за маслото. Още не съм решил дали ще я слагам.
Според мен би било добре, особено след като установих,
че маслото и филтрите са сменяни най-вероятно с ангренажа, което е преди 27 000км.
Как мислите?
Първо благодаря за поздравленията и съветите.
Макар и със закъснение, прилагам малко снимков материал.
"Гърба" на маслото.
- Масло с филтър и пробка от "Porsche Sofia Iztok"
- Въздушен - MANN
- Горивен - Bosch
- Поленов - Bosch
- Задни накладки - TEXTAR
- Спирачна течност - Bosch
Италианска гавра!
На капака на анг. ремък пише 153000км.
Махнахме капака. Марката е Гейтс и изглежда чудесно! Няма шум.
Имам основание да вярвам, че колата е на реални 180000км.
Това значи, че обслужването е било преди 27000км.
Сипах тази добавка LIQUI MOLY за дюзи, дано да съм я уцелил.
Втората добавка е за маслото. Още не съм решил дали ще я слагам.
Според мен би било добре, особено след като установих,
че маслото и филтрите са сменяни най-вероятно с ангренажа, което е преди 27 000км.
Как мислите?
Последна промяна от nPaCe™ на Пет 18 фев 2011 0:43, променено общо 2 пъти.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
10.3/100
Добре си го покарал дизела
Добре си го покарал дизела
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
MK4 написа:10.3/100
Добре си го покарал дизела
Ооо той си беше на 12+!
Странен е малко този разход, макар че десния крак си ми е тежък,
но има време... то ще си покаже защо така
... иначе натам плана е следния:
- Мисля да се свържа с моя човек с диагностиките,
да я занули и да ми смени езика на таблото.
Това... "...рагаааци... тути-фрути... моменто...ала-бала" - нищо не му разбирам какво ми говори
- По принцип ми се ще да направя профилактика на турбото и дебитомера.
Макар че турбото се държи доста добре.
Не мисля да експериментирам и да си го правя сам, а ще потърся теми по въпроса къде да я закарам.
- Мисля да махна катализатора.
- Тъй като имам кривина в шенкела/амортисьора (не се знае кое точно), не ми позволява да направя реглаж.
Тя там си е имала лек удар и по принцип е сменям носача.
Първо възнамерявам да сменя шенкела и да пробвам с реглаж, ако не стане ще продължа към амортисьорите.
Имате ли представа от кои мотори да търся? В смисъл дали имат разлика? Благодаря предварително.
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Нищо против тия решетки без амблеми ксенони и др шукарии но според мен да си беше обслужил мотора вместо да предполагаш кога е правено или дали са върнати километрите!Успех
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
nPaCe™ написа:MK4 написа:10.3/100
Добре си го покарал дизела
Ооо той си беше на 12+!
Е или нещо не е наред по-колата или митичната икономичност на дизела е само мит
Мойта 200+ к.с. бензинка Халдекс 4х4 дава 13-14/100 в София при положение че не карам леко
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
mitakathvp написа:Нищо против тия решетки без амблеми ксенони и др шукарии но според мен да си беше обслужил мотора вместо да предполагаш кога е правено или дали са върнати километрите!Успех
Много на място казано. Вкара ме в размисъл.
MK4 написа:nPaCe™ написа:MK4 написа:10.3/100
Добре си го покарал дизела
Ооо той си беше на 12+!
Е или нещо не е наред по-колата или митичната икономичност на дизела е само мит
Мойта 200+ к.с. бензинка Халдекс 4х4 дава 13-14/100 в София при положение че не карам леко
Аз говоря само за бордовия! Не съм я засякъл още - реално!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
При мен борда отчита реално, каквото е при засичане пълно до пълно, такова е и по борд.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
- Решетка без емблема - JOM
- Фарове - черни - DEPO, модел R32
- 2х Xenon H7 - 55w - къси
- 2х Xenon H7 - 35w - дълги
- 2х Xenon H3 - 35w - фар за мъгла
- 2х Бял (9 SMD LED) - габарит
- 2х Червен (24 SMD LED) - заден мигач
- 2х Оранжев (24 SMD LED) - преден мигач
- 2х Черни странични мигачи с оранжеви (3 SMD LED)
смятай.СМД крушчиците не са много евтинки.
Обслужи си двигателя, глезотиите остави за по-нататък за да нямаш тунинговано купе без мотор.
Иначе би ли показал на снимка диодните габарити, че не всеки влиза във фара.
- Фарове - черни - DEPO, модел R32
- 2х Xenon H7 - 55w - къси
- 2х Xenon H7 - 35w - дълги
- 2х Xenon H3 - 35w - фар за мъгла
- 2х Бял (9 SMD LED) - габарит
- 2х Червен (24 SMD LED) - заден мигач
- 2х Оранжев (24 SMD LED) - преден мигач
- 2х Черни странични мигачи с оранжеви (3 SMD LED)
смятай.СМД крушчиците не са много евтинки.
Обслужи си двигателя, глезотиите остави за по-нататък за да нямаш тунинговано купе без мотор.
Иначе би ли показал на снимка диодните габарити, че не всеки влиза във фара.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Колега....един съвет от мен !!! Смени си ремъка и ролките ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !!!! И аз на "бившата ми кола дизел " ги гледахме и си казахме ооо Ангренажа е като нов и един хубав летен ден както си карах леко на 3-та се чу едно "пуф" и колата огасна ...Ангренажа се беше скъсал се едно с ножица си го рязал ....после да не ти разправям колко много разправий си имах и колко много пари хвърлих за да я оправя Имаи в предвид че моята кола беше 1.6D..съвсем обикновен дизел !!! А твоята е много по скъпа и сложна както се казва - Не питай старило , питай патило !!!
П.С -Смени ремъка и ролките възможно най-скоро
П.С -Смени ремъка и ролките възможно най-скоро
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Убедихте ме!
Откъде според вас е най-удачно да си купя комплектче?
П.С.
Цени в сайта на kanex:
- Ремък - 94 лв. (????)
- Обтягаща ролка (подвижна) - 130 лв. (FFTB)
- Обтягаща ролка (автоматична) - 116 лв. (FFTB)
- Обтягаща ролка (фиксирана) - 68 лв. (FFTB)
- Водна помпа - 67лв. (starline)
ТОТАЛ: 475лв.
(Тая фирма FFTB не съм я чувал никога)
Откъде според вас е най-удачно да си купя комплектче?
П.С.
Цени в сайта на kanex:
- Ремък - 94 лв. (????)
- Обтягаща ролка (подвижна) - 130 лв. (FFTB)
- Обтягаща ролка (автоматична) - 116 лв. (FFTB)
- Обтягаща ролка (фиксирана) - 68 лв. (FFTB)
- Водна помпа - 67лв. (starline)
ТОТАЛ: 475лв.
(Тая фирма FFTB не съм я чувал никога)
Последна промяна от nPaCe™ на Чет 17 фев 2011 17:11, променено общо 1 път.
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Пробвай и в Ауто+. Моите съм ги взимал от там и съм доволен.
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
Колега първо честито за колата много безаварийни с нея
А колкото до обслужването и аз съм за ауто+
А колкото до обслужването и аз съм за ауто+
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта