Golf MK4 ASZ/ARL engine-4motion Покупка и обслужване
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Оборотите са идеални. Не се притеснявай.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
neon написа:Оборотите са идеални. Не се притеснявай.
Откъде знаеш? На това табло не стоят така 903 оборота!!! Може и да са толкова, но един чек на ВАГ не пречи
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Има табла които показват повече, а реално са по-малко оборотите по ВАГ.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
morfei1 написа:Има табла които показват повече, а реално са по-малко оборотите по ВАГ.
Като нищо! За това му казвам на човека да си го провери, за 15сек работа все пак
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Съвет относно покупка на Golf-4 ASZ/ARL 4motion
nPaCe™ написа:Ееее, за пореден път благодарско!
Честно казано за Ина не бях и чувал!
ПП - интересно къде се загубиха другите колеги,
много ме вълнува мнението на хората тук, особено ако имат ARL или ASZ или 4motion.
Това, че си взех фарове с ксенони и диоди, вместо да обслужа мотора беше тъпо - ДА,
но тогава ми се налагаше да избирам. Сега не е така и няма и повод за размисъл.
ПП2 - Колега MK4, специално за теб реших да направя следния експеримент:
- 50км. трипче - извънградско спазвайки пътните знаци!
- не съм карал като поп
- но не съм и карал като Шумахер!
Чудесен разход,готов си за море А има хора, където все викат няма как тия коли да ви дават такъв разход. Аз съм стигал най-малко до 5.00л/100км,но все пак зависи от каква до каква точка стигаш и какъв е пътя.
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Пълен резервоар 65л. 800км пробег, от които 750км извънградско, 2 часа работа на празен ход и около 50км градско = 6.5л за изминатите километри и средна скорост за изминатите километри 65км/ч. Остава гориво за още около 170 ~ 180км
По надолнище харчат малко, но след голямото надолнище идва голямо нагорнище и разхода става "дабъл"
По надолнище харчат малко, но след голямото надолнище идва голямо нагорнище и разхода става "дабъл"
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
е при нас сме така - или има надолнище кат хората, или фотоапарат
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Колеги днес направихме обслужване на мотора. Горе на снимката са главните герои.
...но, ето и малко предистория.
След покупката на ремъци:
Ангренаж - "Gates" - 126лв. - Аутоплюс (стария при мен, сменян от италианците, беше същия на 27000 км.)
Пистов, двустранен - "Gates" - 38лв. - Аутоплюс (стария при мен, сменян от италианците, е същия на 27000 км.)
И след един неуспешен опит за набавяне на "оригинални" ролки и помпа, които в последствие смених,
посетих близкия магазин (до сервиза) и за моя приятна изненада се оказа доста приличен такъв.
Там купих:
Обтяжна ролка - "INA" - 105 лв.(старата при мен, сменян от италианците на 27000 км.)
Планка с обтечач - "INA"- 120 лв.(старата при мен не беше сменяна и беше изпуснала - цялата в масло)
След което се оказа, че и помпата и паразитната не стават, та човека от магазина ги докара на място:
Водна помпа - "SKF" - 125лв. (старата при мен, беше сменяна от италианците с рециклирана на 27000 км.)
Паразитна ролка - "INA" - 45лв. (старата при мен, беше сменяна от италианците на 27000 км.)
В последствие се наложи да вземем и 1 литър червен антифриз (G12), че имаше малко загуби.
Колата запали без проблем и отивайки до бензиностанцията установих, че турбото не надува.
Сложихме антифриз и закачихме тръбата, кяото беше откачена.
Тръгвайки обаче после, след като я понастъпих, колата си "изплю" друг от маркучите.
За капак улицата беше мега разбита, и връщайки се към сервиза,
прищипах маркуча и снадката между кулера и алуминиевата тръба се изкриви.
Нямаше с какво да я заместим и отложихме за утре. Стана все пак доста късно!
Едвам си я докарах до нас. Карах я максимум до 1800 оборота.
Ама то не бяха придърпвания, пушаци абе ужас!!!
Старият ми атмосферен дизел вървеше по-добре!
Утре продължаваме и мисля да не търся нова снадка.
Мисля да си взема едно парче син, силиконов маркуч и с едни хубави скобички да го притегна към системата.
Ако се сещате за нещо, давайте идеи в движение. Аз утре продължавам и ще си пускам форума през деня чат пат, така че...
ПП - Засякох му градско ~ 8/100 до 9/100 с ръчки по сфетофарите - говорим само за градско 4х4!
ПП2 - Гледам, че го обърнахте на кой е по-по-най май! Казах ви, има си тема за мерене на въдиците!!!
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Тръбите от турбината към кулера не са поставени правилно-хубаво и затова излизат. Ако пак продължи да си плюе тръбите, вижте и наляганията с ВАГ.
560лв...... мене ми излезна толкова, но и с 3л. антифриз и 3л дестилирана вода - 569лв., който според мен е хубаво също да се смени, след като се сменя и водна помпа. Така или иначе се откача водна помпа, просто трябва да се пусне и от пропката на радиатора .
Подмяната на спирачната течност също е добра процедура, а и не много скъпа 11лв за литър течност и 1 час занимавка. Ако старата не е пипана, най-вероятно е тъмна и определено след смяната и ще усетиш ефект.
Маслото на кутията също..... моето беше станало черно. Препоръчвам ти Кастрол ТАФ-Х.... около 32лв. за литър - трябват ти 2.5л, което покрива стандарта на ФВ за нашите кутии.
Както и да е, важното е че е станала и да си доволен
560лв...... мене ми излезна толкова, но и с 3л. антифриз и 3л дестилирана вода - 569лв., който според мен е хубаво също да се смени, след като се сменя и водна помпа. Така или иначе се откача водна помпа, просто трябва да се пусне и от пропката на радиатора .
Подмяната на спирачната течност също е добра процедура, а и не много скъпа 11лв за литър течност и 1 час занимавка. Ако старата не е пипана, най-вероятно е тъмна и определено след смяната и ще усетиш ефект.
Маслото на кутията също..... моето беше станало черно. Препоръчвам ти Кастрол ТАФ-Х.... около 32лв. за литър - трябват ти 2.5л, което покрива стандарта на ФВ за нашите кутии.
Както и да е, важното е че е станала и да си доволен
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
...трябва да си сложа радар-детектор!
Като изключим, срамът който брах докато стигна до сервиза и че вече съм болен и подсмърчам( за първи път тази зима), колата е готова... Е, поне за сега де!
Тук съм отбелязал мястото на захващане на алуминиевата тръба която отива до кулера. Е при мен не е била захваната и от там е дошла мъката.
След като малко поразмърдахме двигателя, снадката там се е разхлабила. Както и да е, взех си силиконов маркуч и две скоби и решихме проблема.
Естествено останаха и други работи за обслужване, но тях по-натам.
Засега ми е поне по-спокойно, че с мотора всичко е ОК!
Не съжалявам, че ги смених. Щяха да издържат до другата смяна на маслото, но едва ли още 30000.
С този изпуснал амортисьор и рециклирана помпа(без име).
Спирачна течност взех на БОШ (още когато си сменях накладките) - 7,50лв.
Антифриза не съм сменял. Нали все пак е G12 - оригинален. Та тя колата няма и 8 години.
Може би другата зима ще си взема на IGAT - червен, една туба G12.
Долях му 1 литър за 9 лв. Незнам какъв е този антифриз дето си взел - 3 литра и 3 литра дестилирана вода за 9 лв.
Относно маслото за скоростната кутия.
В Порше беше 55 лв. литъра, а и нямаха половинки, т.е. ~ 165лв. за масло за скорости.
Ти си дал наполовина - 80 лв. Откъде го взе? Доволен ли си? Слагал ли си добавки?
Като изключим, срамът който брах докато стигна до сервиза и че вече съм болен и подсмърчам( за първи път тази зима), колата е готова... Е, поне за сега де!
Тук съм отбелязал мястото на захващане на алуминиевата тръба която отива до кулера. Е при мен не е била захваната и от там е дошла мъката.
След като малко поразмърдахме двигателя, снадката там се е разхлабила. Както и да е, взех си силиконов маркуч и две скоби и решихме проблема.
Естествено останаха и други работи за обслужване, но тях по-натам.
Засега ми е поне по-спокойно, че с мотора всичко е ОК!
Не съжалявам, че ги смених. Щяха да издържат до другата смяна на маслото, но едва ли още 30000.
С този изпуснал амортисьор и рециклирана помпа(без име).
morfei1 написа:Тръбите от турбината към кулера не са поставени правилно-хубаво и затова излизат. Ако пак продължи да си плюе тръбите, вижте и наляганията с ВАГ.
560лв...... мене ми излезна толкова, но и с 3л. антифриз и 3л дестилирана вода - 569лв., който според мен е хубаво също да се смени, след като се сменя и водна помпа. Така или иначе се откача водна помпа, просто трябва да се пусне и от пропката на радиатора .
Подмяната на спирачната течност също е добра процедура, а и не много скъпа 11лв за литър течност и 1 час занимавка. Ако старата не е пипана, най-вероятно е тъмна и определено след смяната и ще усетиш ефект.
Маслото на кутията също..... моето беше станало черно. Препоръчвам ти Кастрол ТАФ-Х.... около 32лв. за литър - трябват ти 2.5л, което покрива стандарта на ФВ за нашите кутии.
Както и да е, важното е че е станала и да си доволен
Спирачна течност взех на БОШ (още когато си сменях накладките) - 7,50лв.
Антифриза не съм сменял. Нали все пак е G12 - оригинален. Та тя колата няма и 8 години.
Може би другата зима ще си взема на IGAT - червен, една туба G12.
Долях му 1 литър за 9 лв. Незнам какъв е този антифриз дето си взел - 3 литра и 3 литра дестилирана вода за 9 лв.
Относно маслото за скоростната кутия.
В Порше беше 55 лв. литъра, а и нямаха половинки, т.е. ~ 165лв. за масло за скорости.
Ти си дал наполовина - 80 лв. Откъде го взе? Доволен ли си? Слагал ли си добавки?
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Май останах неразбран..... ремъците ми струваха 516лв. 3л антифриз 30лв. 3л. вода - 3лв.
Опа нещо грешно съм ги сметнал първият път, излизат 549лв.
Опа нещо грешно съм ги сметнал първият път, излизат 549лв.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
Реших да не спестявам точно от това и взех маслата от "Porsche Sofia Iztok".
1литър x 58 лв. - за задания диференциал - сивото
3литра х 52 лв. - за скоростната кутия - бялото
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
52лв. е литъра на маслото за скоростите или 156лв. за трите литра? Правилно ли съм разбрал?
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Покупка и обслужване на GOLF-4 ASZ/ARL engine - 4motion
morfei1 написа:52лв. е литъра на маслото за скоростите или 156лв. за трите литра? Правилно ли съм разбрал?
Така е Митак.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта