VW 1.8T AGU Ниско налягане/параметри на работа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 мар 2011 9:32


golf777 написа:и аз имах подобен проблем след поставянето на чипси,наложи се да се смени N75 и блуоффа и сега скача от 0.2 на 0.5 0.6 и при по високите обороти ноа 0.8 0.9

Как разбра ,че Н75 е за смяна?Странно налягане - по принцип тая турбина прави високото налягане в ниските :?




Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот Dido_Petrov » Чет 17 мар 2011 19:36


след почистване на дебитомера колата няма промяна. Днес откачих клапан Н75 и без него пак си надува 0.3 няма никаква разлика. Закачах на VAGCOM всичко си е в норми. Възможно лие този прословут клапан да не работи. Като му запуша вакуума към актуатора на място надува е 0.5. Откачам го от буксата и давам газ и актуатора пак си отваря общо взето не съм много на ясно със ситуацията която се е създала. Надявам се някой който се е сблъскал със този проблем да се намеси решително.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот skotis » Чет 17 мар 2011 22:23


На място не трябва да надува. Относно налягането и при мен беше сток 0.5. Вакуума е -0.6 на място. Това са нормалните стойности на този мотор. Срещал съм подобен проблем с ниско налягане - при нормално 1.0 бар колата дава 0.7, но след няколко хубави изръчквания налягането удря 1.0 бар. За мен това е или клеясал Н75 или уейстгест-натрупване на нагар (може и да греша). Мисля че се получава когато колата е карана полекичка дълго време или ако не е карана дълго време. Не съм автомонтьор и предположенията ми се основават на логика


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 мар 2011 23:19


Гейта си се движи нормално.То това че показва 0,5 е едно на ръка и дет се вика може и да е от уреда.По-скоро кофтито е,че на ниски предавки е 0,4-0,45 и е плаващо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 апр 2011 12:08


Малко ъпче на темата.Смених софта.Сега турбината държи средно 1 бар ,а на 3500-4000 оборота отскача и до 1,2.Интерсното е ,че това се случва на 3та,4та и 5та предавка.На първа няма никой(уреда мери само положителни и не можах да видя дали има минусови стойности),а на втора прави 0,6.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот skotis » Пон 04 апр 2011 14:52


Моя софт също не е моя и дава 0.9-1.0 на всички скорости освен първа, на която всъщност незнам колко точно дава. Ще проверя и ще пиша.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 апр 2011 22:20


Колега какво стана чекна ли твоето налягане.Днес замервах през ВАГ-а на 2ра където е 0,6 дебитомера качва до 140 единици - преди 125.Правих и лог ама стана смотан и няма смисъл да си играя да го обработвам :( .
Иначе гледах ламбдата при частично натиснат педал дава 0,8 волта ,а ако е до долу става 0,9 - ама то сондата е Narrow band и май тва нищо не значи (така е с тъпия Motronic 3.5.3) :(


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот skotis » Вто 26 апр 2011 9:54


Проверих на 3-та, 4-та и 5-та дава 1 бар точно и го държи известно време, смисъл не връща веднага. Довечера ще напиша колко е на 2-ра и първа.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 апр 2011 10:34


skotis написа:Проверих на 3-та, 4-та и 5-та дава 1 бар точно и го държи известно време, смисъл не връща веднага. Довечера ще напиша колко е на 2-ра и първа.

Гледал ли си на 25ти канал Н75 на колко ти работи.При мен е на 95-99%.Кога почва да пада?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот Dorian » Вто 26 апр 2011 17:11


Стоково колата трябва да си държи 0.5, и пик 0.6 налягане.Не се подвеждайте да мерите точно налягане с китайски уредчета,че те почти винаги дават разлики.На моето 1.8Т съм го пробвал доста често с мъркуч с манометър закачен към колектора и на предното стъкло на едната чистачка и наблюдавам в движение какво показва.
Ако колата е чипната налягането зависи от това колко го е направил тунера и не е критерии за 2 различни коли примерно.
Иначе доста бях чел за Н75 по чуждите форуми и накратко има различни видове които стават за този мотор,но имало едни който реагирали много по-бързо и колата ставала по-динамична,или други които са за чипнати коли с някаква друга настройка.
Няма да е излишно да се прежалят стотина лева за нов Н75,особено за чипнати коли където трябва да се внимава с пренадуването.
И аз не съм майстор,а само споделям какво съм чел и видял тук там покрай мойта кола.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 апр 2011 20:43


То е ясно че си зависи от софта ,но принципно при стокови Н75 и еднакви проценти на отвореност наляганията трябва да са подобни(ся китайските бустметри винаги играят тука :lol: ),но по интересното в случея е разликата в буста при различните скорости/натоварване и какво отчита дебитомера като графика.
За Н75 и аз четох ,че имало разлики ,ама така и не разбрах кога какъв се взима и за това си останах със стоковия.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Вто 26 апр 2011 20:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 апр 2011 20:44


Dorian написа: закачен към колектора и на предното стъкло на едната чистачка и наблюдавам в движение какво показва.

Добра идея ,че аз го държа с едната ръка ,а с другата имитирам нещо като шофиране-превключване на предавки,въртене на волана и такива работи :lol:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот skotis » Сря 27 апр 2011 0:59


Замерих :)
1-ва - 0.5
2-ра - 0.7
3-та - 1.0
4-та - 1.0
5-та - 1.0

Случвало се е да го видя леееко да подмине 1.0, но само с милиметър.
Днес веднага след пробите забелязах че на място като подам газ до към 3000 - 3500 налягането мърда от -0.6 до -0.1, което не е малък ход. Ако не съм давал много газ не е така - играе съвсем малко.
И нали знаеме, че турбината се раздава докрай само когато педала на газ-та е натиснат до долу. Поне за пипнатите софтове е така. Иначе стойности на ВагКом не съм гледал, защото нямам кабел.
пп: Понякога се чудя дали да не си взема един н75, новичък от порше бг, да видя дали ще има разлика.
пп2: Блоуофа ми е фабричния, знам за тоя дето е 710N от ТТ225, ама незнам дали е нужно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 апр 2011 1:14


Значи все пак има разлика в стойностите при различните предавки.Иначе и при заводския и при моднатия софт замерване има само при педала до дъното (което си е зор в реални условия :mrgreen: ).
DV клапана (не е блоу оф защото рециркулира ,а не хвърля в атмосферата) се проверява като го свалиш(става за 2 минути) и надуеш с уста - ако пропуска значи отдавна е аут.Ако не е сменян преди няма как да ти е жив особенно след 1 бар налягане.
Н75 според мен има голямо значение за 1.8Т след 2001-ва (с мотроник 7.5) защото там турбото компютъра го следи и постоянно подава сигнали към Н75.При наще праисторически мотроници по-голям проблем са издишаняита по турбопътищата.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU

Мнениеот skotis » Сря 27 апр 2011 9:02


Има разлика при различните предавки, да.
DiverterValve клапана го смених още преди чипа, че съскаше при смяна на предавките :Mr Green Fun
Иначе наскоро го проверих точно по този начин, който описваш и не издиша. Мисля че засега е ок.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 208 госта