VW 1.8T AGU Ниско налягане/параметри на работа
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU
Тая проверка с надуването с уста може да бъде меродавна ако колата прави максимално 0.2-0.3бар-а. Ако някой си мисли, че може да приложи по-високо налягане с уста го признавам за добър духач. В реалната ситуация обаче турбината надува от 0.5-0.6 стоково, до към 1.0-1.2 при чипнати изпълнения. При това налягане пружината на клапана не издържа и започва леко да отваря, а ако клапана е 10-ина години (на колкото са тези коли обикновенно) и налягането е 1 бар - откровенно си отваря юнашки. Не се чудете какво се случва ами сменете клапаните с по-корави или направо ги заменете с друг тип.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU
Прав си ,че проверката не гарантира ,че клапана отваря правилно,но то проблема на фабричните клапани е ,че направо е пукната гумата и разбираш дори с уста - аз досега не съм виждал оригинален клапан да не е с пукната гума на 10 годинки.На ТТ клапана държи на о,8-0,9.Истинското решение е Forge защото е алуминиев и с няколко пружини според налягането ,ама цената е 200++ лева
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU
Според мен пукната мембрана е единия от проблемите. Другия е омекнала пружина, който може да се хване само ако имаш друг нов клапан и ги сравниш 2-та. Не е задължително да се взима Forge. Има достатъчно китайски клапани с реглаж на пружините и цена под 100лв. В случая не мисля, че има какво да е по-различното при клапаните и да оказва влияние на това къде е произведен.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU
neon написа: Има достатъчно китайски клапани с реглаж на пружините и цена под 100лв.
Ся ако метнеш някой линк цена няма да имаш.Иначе си прав тоя клапан на Forge е ена метална пластина с пружина - нищо повече.
Като цяло обаче от всички течове на налягане в 1.8Т тва със DV-то е най-очевадния и лесно решим.Аз бях(преди смяната на софта) с нов DV 710N от ТТ за налягане 0,8 и пак нямах заветното 0,6.Сега съм със сменен софт и турбото надува на 1-1,2 което значи ,че то е ОК и следователно си имам някъде малък гаден теч на налягане .Пусто обаче като няма време да си наоправя устроиство за надуване с компресор.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU
Добавям още освен тези,които е показал колегата:
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=670
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=30
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=670
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=30
Re: Ниско налягане/параметри на работа на 1.8Т AGU
Я кажете на кой канал се гледа МАП- налягане на турбото. Не намерих. За 1,8Т Ауди А4. МАФ го видях.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 176 госта