Двигателя преди е бил 1.8 много инджекция,но са го сменили и сега е - 1.3 С, 1991 г.Казаха ми го да го паля катро дръпна леко смукача, но пак става от поне третия път. Днес я изкарах за риболов и беше добре в жегите към 18:00 часа и после като се прибирах към 21:00 пак започна да прави номера, да придърпва, да гасне, да губи мощност....Нямаше да слагам газ , ако знае как ще се държи колата.
Утре ще погледна номера от талона и ще го запиша пак тук като редакция.
Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Ходи при тези газаджии да си оправят бакиите. Не може моята кола, която също е карбуратор, като види ключа да пали, а твоята от 3,4-ти път...
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Проблема е, че колата и на бензин си палеше трудно. При газаджиите ходих два пъти...пипат нещо , настройват....върви си колата. Чисто нова е уредбата, а и те не са аматьори.
Паленето айде ще си хабя акумулатора, но защо започва да губи мощост като паднат температурите ( говоря за сега през лятото , но сутрин рано или нощно време). Настъпвам газта и няма никой, карам 50-60 км (не мога да ускоря повече) , колата придърпва. Като стане 10:00 часа и се стопли, коата тръгва.
Еми ще си я карам....сега сложих АГУ нова. Ще се мъча докато се изплати :)
Всичките ми коли са били на гас досега, но не са били карбураторни
Паленето айде ще си хабя акумулатора, но защо започва да губи мощост като паднат температурите ( говоря за сега през лятото , но сутрин рано или нощно време). Настъпвам газта и няма никой, карам 50-60 км (не мога да ускоря повече) , колата придърпва. Като стане 10:00 часа и се стопли, коата тръгва.
Еми ще си я карам....сега сложих АГУ нова. Ще се мъча докато се изплати :)
Всичките ми коли са били на гас досега, но не са били карбураторни
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Масово "про" газаджиите се излагат на уж елементарните карбуратори,я с настройка,я с монтаж.Най-добре за газ на карбуратор са щуцери,или долна плочка.С тази горна плочка,в момента смукачът е неизползваем.Накарай ги да ти сложат долна плочка.Аз не бих им дал да ми дупчат карбуратора,че не се знае къде ще пробият и какво ще прецакат още повече.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
men79 написа:Проблема е, че колата и на бензин си палеше трудно.
За какво си търкахме клавиатурите тогава....
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
stefan4o написа:men79 написа:Проблема е, че колата и на бензин си палеше трудно.
За какво си търкахме клавиатурите тогава....
Но двигателя независимо от температурите и сезона си работше нормално на бензин след като загрее, а на газ е....да не повярва човек, че и такива проблеми е имало. Зимата направо я зазимявам . Предполагам, че така ще се получи.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
stefan4o написа:Този двигател е 1.3. не зная,
Но е от старите - като гледам е с еднокамерен карб. и стария капак на клапаните. Затова го питах за кода на мотора,даже проверих има такъв с еднокамерен карбуратор който е по-мощен от МН с 4 к.с. Ша пукна от яТ заради тез 4 катъра.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Няма номер на двигател в талона. Така я купих
Днес пак половин час я палих....изтощих акумулатора.
Днес пак половин час я палих....изтощих акумулатора.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
На каквото гориво угасиш колата на това палиш ! Ако превключваш между паузите на въртене газ -бензин смесва горивата и започват мъките.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Така и правя. Загасвам на газ и се опитвам да паля на газ, но не става. Смених свещите . Купих триполюсни, били точно за модела. На бензин заработи по-добре. Сега пали от раз. На газ обаче си е същата боза, не пали. Работи в жегите, но сутрин към 09:00 и вечер пак 21:00 изведнъж нещо се случва и нямам газова уредба. Вчера ми загасна на натоварен булевард и да видиш как се бута голф2 пред 30 коли.
Та както и да е сега се появи и друг проблем - присветва постоянно лампичката за маслото , когато съм на скорост. Премина ли на свободна , спира да премига.
При смяната на свещите без да искам съм дръпнал единия от датчиците за масло и съм палел колата без да е включен. И размяна на два от кабелите за свещите направих също.....
Та както и да е сега се появи и друг проблем - присветва постоянно лампичката за маслото , когато съм на скорост. Премина ли на свободна , спира да премига.
При смяната на свещите без да искам съм дръпнал единия от датчиците за масло и съм палел колата без да е включен. И размяна на два от кабелите за свещите направих също.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта