Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Здравейте,колеги искам да помоля някой да ми даде съвет за колата ми.Колата е голф 2 1.3 карбуратор с газова уредба с механичен превключвател,паля и я карам, предимно на газ,рядко на бензин.Проблемът ми е следния: на газ колата няма никакви проблеми,пали и при -15,но на бензин пали много трудно.След като запали на бензин работи няколко секунди след това гасне(да отбележа ,че пали след продължително въртене на стартера),после пак я паля и пак гасне и така няколко пъти.След това няма проблеми,а загрее ли пали от раз без да гасне.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
А когато запали и е студена,ако пипнеш педала на газта веднага след като е запалила гасне ли???Етествено,като искаш да палиш на бензин си превключил предишната вечер и колата е поработила поне няколко секунди на бензин преди да я угасиш,нали така???Смукача раздвижвал ли си на карбуратора?А знаеш ли как се включва автоматичния смукач на този карбуратор??? Отговори ми на тези въпроси,пък аз ще ти кажа какво да направиш,за да пали при първото подчукване,дори и навън да е -20 градуса...
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Колега,благодаря ти,че се отзова.По принцип преди да угася колата я карам около 5 минути на бензин и после я гася.А когато реша да потегля на бензин като натисна педала на газта и колата гасне.А автоматичния смукач не съм го пипал и да ти кажа честно не знам как се включва.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Правиш следното и си го правиш ТИ,за да знаеш,че е свършено като хората!Отиваш в магазина за авточасти,купуваш спрей за почистване на карбуратор(около 14 лв е качествения)!Сваляш въздушния филтър и цялата филтърна кутия,на няколко болта е захваната за карбуратора!Пръскаш със спрея отвън карбуратора и всички лостчета и пружинки дето видиш,докато ги раздвижваш и с ръка!После пръскаш и ръчно раздвижваш едновременно с това клапата на смукача,като застанеш пред карба и гледаш отгоре,клапата се вижда,пада се тази дето е по-горе,другата не те интересува,дето е долу вътре в карба,нея и няма как да я стигнеш де...Та така,раздвижваш тази клапа хубаво,докато не почне да се движи много лесно,на студен мотор,ще почне даже самичка да се затваря,а ако е топъл мотора ще има малко усилие и като я пуснеш ще се отваря самичка(с биметална пружинка от температурата на антифриза е смукача).След като свършиш с това,остави така колата за около 10 минутки.Ще имаш още спрей,предлагам ти така или иначе си отворил отгоре карба,почисти го със спрея,като пръскаш вътре в него!Прави се по следния начин,палиш мотора и пръскаш с тръбичката колкото дълбоко стигаш с нея в карба,колата ще почне да се дави,общо взето ще си усетиш кога да спреш и кога да продължиш с пръскането!Като привършиш с чистенето(поне десетина пъти пръсни по около 4-5 секунди да изчистиш де що има жигльори),сглобяваш кутията,не е зле и филтъра да смениш,все пак си я отворил,така или иначе...И се наслаждаваш на безпроблемно палене и работещ смукач!Тази кола се пали по следния начин на студено.Качваш се,натискаш си съединителя,даваш си на контакт,натискаш педала на газта додолу,но само веднъж(за да сработи сукача),пак казвам-само веднъж,за да не я задавиш!След това въртиш,без да пипаш газта и колата пали и работи чудесно...Може би забравям нещо....Тази процедурка отнема не повече от 30 минутки,пиши в темата като привършиш,за да видим резултата!Толкова от мен!
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Колега,благодаря ти за съвета,днес преди обед направих точно това,което ми каза и да ти кажа честно досега голфа не е вървял така добре и запали от първия път така се изкефих ,че я карах около час.Карбуратора направо светна какви ли не боклуци се разтекоха.Но преди половин час реших да я пробвам как пали след като е изстинала- веднага запали така както ми каза натиснах съединителя ,дадох на контакт,натиснах газта ,пуснах и запалих без никакъв проблем, като дадох газ колата изгасна .Запалих я пак без проблеми но като реших да тръгна за малко пак да изгасне после стана по -лошо колата започна да придръпва от време на време губеше мощност,забиваше на всяка скорост.Карах я около 15 минути.Какво може да й е станало при положение,че по обяд вървеше така добре а сега е така.Да не би да трябва да се свали карбуратора и да се почисти по добре отвътре.Ти как си го обясняваш.
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Това за почистването добре си го направил - полезно е. А за давенето - ако се тресе цялата след палене и гасне като те подаваш газ (докато стигне някаква работна температура) - можеш да прегледаш тампона под карба - ако е скъсан, засмуква въздух и някак си се дави. Аз имах такъв проблем.
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Аз имам същия проблем сутрин паля на бензин (даже мисля че термоампулата ми не сработва) мотора ми е 1.8 карб PH , и след като запаля почва едно трът трът трът да прави тая кола а река ли да тръгна почва да придърпва и забива и вече като си загрее се оправя , откакво ли е това и кой е най лесния вариант да проверим ..
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Най-вероятно някой боклук дето се е отделил е попаднал където не трябва...Значи хубаво е да направиш следното,взимаш от железарията един спирт за горене един литър и го бухваш в резервоара,караш колата докато не свърши горивото,когато изгориш сместа от бензин,гадости и спирт,трябва да се оправи,после сипваш хубав бензин и караш...Ти сигурен ли си,че раздвижи добре смукача???Сега студена трябва да пали супер лесно....
Да видим как ще запали утре сутрин....Ако запали без проблем,но забива както преди сипвай спирт,както ти писах вече...Все пак не е зле да се опиташ да поразклатиш леко филтърната кутия,ако се клати много значи ти е скъсан и тампона,почти не трябва да мърда,провери и това и пиши.
А за другото голфче,какъв точно е карба(модел и марка)???Знаеш ли,поне да хвърля едно око,да се информирам кое как работи???Кода на мотора си го сбъркал!Напиши ми го правилно и ще погледна...Такъв код няма в моята енциклопедия-следователно не съществува...
Да видим как ще запали утре сутрин....Ако запали без проблем,но забива както преди сипвай спирт,както ти писах вече...Все пак не е зле да се опиташ да поразклатиш леко филтърната кутия,ако се клати много значи ти е скъсан и тампона,почти не трябва да мърда,провери и това и пиши.
А за другото голфче,какъв точно е карба(модел и марка)???Знаеш ли,поне да хвърля едно око,да се информирам кое как работи???Кода на мотора си го сбъркал!Напиши ми го правилно и ще погледна...Такъв код няма в моята енциклопедия-следователно не съществува...
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Извинявай колега RH е двигателя и карбуратора е пиербург 2е2 май нещо такова наскоро му купувах ремонтен комплект от евро07 но ефект няма , е има 1 поне не капе вече бензин
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Смукача коректно ли работи на карбуратора сега,гледал ли си го на студен мотор дали затваря клпата,цепил ли си го карба??? Защо първо не пробваш да раздвижиш смукача и да почистиш карба а после и резервоара със спирт за горене?
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Пробиван е за газ иначе имам съмнения че термоампулата не работи..
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Голямо БЛАГОДАРЯ lion_heart002 повторих отново процедурите,но също така долях и една бутилка газ за горене раздвижих отново смукача-сигурно съм раздвижвал 5 минути клапата.Отначало какво давене имаше,после се оправяше не моменти,на моменти се давеше и така докато не ми свърши горивото,от там заредих за 20 лв. и как върви сега не е истина,а запалването е супер-преди ту запалваше,ту гаснеше.Отново голямо благодаря.
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
след като запаля почва едно трът..
Смукача коректно ли работи на карбуратора сега,гледал ли си го на студен мотор дали затваря клпата...
Виж и дали отваря достатъчно(някъде пишеше ,колко)за да работи,преди да загрее.
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
ще погледна ... просто от години е този проблем ала във варна няма кой да ми помогне..
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Димитър Христов написа:Голямо БЛАГОДАРЯ lion_heart002 повторих отново процедурите,но също така долях и една бутилка газ за горене раздвижих отново смукача-сигурно съм раздвижвал 5 минути клапата.Отначало какво давене имаше,после се оправяше не моменти,на моменти се давеше и така докато не ми свърши горивото,от там заредих за 20 лв. и как върви сега не е истина,а запалването е супер-преди ту запалваше,ту гаснеше.Отново голямо благодаря.
Супер,радвам се....Ама аз ти писах да сложиш СПИРТ за горене а не ГАЗ!надявам,се си сложил спирт,ако не си а си объркал с газ,пак наново,СПИРТ за горене и така... Колкото до другия карбуратор,мисля,че едно чистене на карбуратор и смукач както съм го описал ще ти помогне много!То иначе е най-лесно да го смъкнеш и да сменяваш наред...Въпроса е дали е необходимо! Ако имате нужда от литература за карбуратора си-насреща съм!!! Можете да ме намерите на скайп simeonbotev !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 244 госта