Golf 3 или Golf 4
Golf 3 или Golf 4
Интересува ме най-вече разликата в цените на частите голяма ли е като процентно съотношение? Иначе не ме бърка да дам 2000 лв отгоре първоначално при покупката на колата.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
Ако смяташ да заложиш на Мк4, дето е с 2000 лева по-скъпа от Мк3, то тогава Мк3 е твоята кола. Коментирано е нееднократно, че коли със съмнително ниска цена не са препоръчителни. Кажи поне някакъв таван за парите.
Re: Golf 3 или Golf 4
Май не ми разбра въпроса.
Идеята е следната. Първоначално бях решил твърдо да си купя някакъв Golf 3 за около 3000 лв. Обаче видях, че цените на Golf 4 са около 5000 лв, а 2000 лв горница за по-нов модел не ме бърка да дам. Финансовият проблем би се появил в последствие, в случай че частите за Golf 4 са много по-скъпи от на Golf 3.
Та основният ми въпрос е дали частите за Golf 4 са значително по-скъпи от на Golf 3 или разликата е в рамките на около 20%.
Идеята е следната. Първоначално бях решил твърдо да си купя някакъв Golf 3 за около 3000 лв. Обаче видях, че цените на Golf 4 са около 5000 лв, а 2000 лв горница за по-нов модел не ме бърка да дам. Финансовият проблем би се появил в последствие, в случай че частите за Golf 4 са много по-скъпи от на Golf 3.
Та основният ми въпрос е дали частите за Golf 4 са значително по-скъпи от на Golf 3 или разликата е в рамките на около 20%.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
По-скъпи са,с колко процента точно вече не знам,ако нямаш кинти за подръжка купувай Г3.
Не че Г4 и той вече не е дърта кошница но още държи цена,резервните части също
Не че Г4 и той вече не е дърта кошница но още държи цена,резервните части също
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
EMILEN написа:Май не ми разбра въпроса.
Идеята е следната. Първоначално бях решил твърдо да си купя някакъв Golf 3 за около 3000 лв. Обаче видях, че цените на Golf 4 са около 5000 лв, а 2000 лв горница за по-нов модел не ме бърка да дам. Финансовият проблем би се появил в последствие, в случай че частите за Golf 4 са много по-скъпи от на Golf 3.
Та основният ми въпрос е дали частите за Golf 4 са значително по-скъпи от на Golf 3 или разликата е в рамките на около 20%.
Колега, разбрах те прекрасно каква ти е мисълта. Не знам колко пари си заделил за кола, това е от особена важност. Също и месечният ти доход е важен за поддръжката на една кола. Аз съм семеен с едно дете, не плащам квартира, общо за момента доходът ни с жена ми е около 1300 лева, а горе-долу смогвам да поддържам Джета Мк2. Оттам насетне сам можеш да прецениш за себе си докъде биха ти стигнали парите. Казвам ти всичко това, защото най-лесното е да купиш една кола, само че харчовете започват тепърва след това. Обслужването на Голф Мк3 моно и Голф Мк4 1.9 ТДИ (помпа-дюза или по-старото) съвсем не са еднакви. Едното зимата можеш да го караш с 13-цолови гуми, другото - не. На едната фар от морга ти е 20-30 лева, на другата двойно, за нови също е доволна разликата и т.н.
Според мен ако не ти се дават много пари за кола си вземи Мк3 Голф или Венто вече си е по твой вкус. Има по-запазени екземпляри от последните години на производство 1997-1998 така че можеш да се поогледаш за такъв. Голф Мк4 за 1000-2000 лева по-скъпо едва ли ще е в това състояние и с това оборудване, иначе сигурно за 4-5000 може и да вземеш някое двуврато 1.4 с най-голяма екстра хидравлика и ел.стъкла
Примерно:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Вентото е с хубав цвят металик, хубав мотор - е не е "нов" както са писали щото АФН е бащата на всичките производни 110 коньови мотори в гамата на Фолксваген, ама както и да е (бих разкарал чипа, ако купя чипната кола, но това си е мое мнение), има ел.пакет, климатик, 4 дискови спирачки, плитко рекаро, подгреваеми седалки, борд. компютър, имай впредвид, че тези екстри не са често срещани в един автомобил VW накуп, да не говорим, че дори липсват доста често дори и при Мк4 Подгреваемите седалки са много добра екстра зимата, тествал съм ги на собствения си г@з.
Re: Golf 3 или Golf 4
Ами мен основно ме интересуваше дали има сериозна разлика в цените на частите. Съдейки по твоите думи, разликата в цените на частите е чувствителна, което е достатъчно основателна причина да си купя Golf 3 вместо Golf 4. Иначе ако цените на частите бяха приблизително еднакви, нямаше да се замисля еднократно да дам 2000 лв повече и да се радвам на по-новата генерация.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
Ами зависи за кои части имаш предвид. Оригиналните части на марката VW са скъпи независимо дали става реч за Мк2 или Мк4. При някои от частите разликата е чувствителна (скоростните кутии примерно - направи справка във форума какви пари се искат на кутии от Мк4 и колко се искат за Мк3), а при други не чак толкоз . Иначе ако говорим за части по окачване примерно Мк4 не е с кой знае колко по-различен от дядо си Мк2, в тоя ред на мисли специално по отношение окачване може да нямаш притеснение (говорим за кола с предно). Посочи конкретно два модела, между които се колебаеш, за да може някои колеги да ти кажат цени за части и консумативи за тях. Логично е за по-новите коли частите по моргите да са малко по-скъпи, поради щото се предполага, че каращите такива коли са най-малкото по-платежоспособни от тези, дето карат 25-годишни. Пък и всеки е виждал фар на Мк4 и такъв на Мк2 логично е по-новият да струва повече. От друга страна пък вземайки Мк4 се "застраховаш" за по-дълго време, че в моргите и по магазините ще се поддържат по-големи количества части/автомобили от тази генерация. Всяко нещо си има и плюсове и минуси. Тройките както и двойките и единичките бавно и славно отстъпват място на по-новите модели както на пазара, така и в автоморгата. Имам познат в морга, който ми е казвал, че при тях вече не вземат коли от Мк3 надолу (даже и тройките малко с неохота ги купували при тях, разбирайки по тона на думите му).
Ето ти един сайт, който да те ориентира горе-долу с цените на основните неща по някои модели двигатели и генерации на Голф, пък и не само.
http://drive.bg/
Ето ти един сайт, който да те ориентира горе-долу с цените на основните неща по някои модели двигатели и генерации на Голф, пък и не само.
http://drive.bg/
Re: Golf 3 или Golf 4
EMILEN написа:Интересува ме най-вече разликата в цените на частите голяма ли е като процентно съотношение? Иначе не ме бърка да дам 2000 лв отгоре първоначално при покупката на колата.
как може да НЕ те бърка да дадеш 2000 отгоре ,а после да се притесняваш че ще дадеш 10-20-30-40 лв за част отгоре
колкото по млада толкова по хубава и скъпа.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 или Golf 4
Колега, сподели какви пари можеш да заделиш за автомобил? И от там насетне можем да ти дадем нашето мнение!
Иначе частите от Г3 до Г4 имат разлика, както в цената така и в това че някои части където ги има на Г4 ги няма на Г3! Примерно, при някои модели на Г3 няма хидравлика (както е моята, ма на мен си ми харесва, едно зло по-малко ) а при друг можел на Г4 га има хидравликата! И едно скапване на хидравличната помпа струва около 300 лева! Китаиче!
Примерно, водната помпа на Г3 е 60 лева (без монтаж) на Г4 е около 100 лева! Това са горе доло ориентировачни цени! Някои ше каже, дет са 60 лева там са и 100 лева, ма не е така, когато ги нямаш
Но може да е всичко, новото си е ново! Ако имаш възможност вземи си Г4 или Г5! Искрено ти пожелавам да си нямаш взимане даване с Моргите, като те видят на зор, те лЮпат здравата!
Иначе частите от Г3 до Г4 имат разлика, както в цената така и в това че някои части където ги има на Г4 ги няма на Г3! Примерно, при някои модели на Г3 няма хидравлика (както е моята, ма на мен си ми харесва, едно зло по-малко ) а при друг можел на Г4 га има хидравликата! И едно скапване на хидравличната помпа струва около 300 лева! Китаиче!
Примерно, водната помпа на Г3 е 60 лева (без монтаж) на Г4 е около 100 лева! Това са горе доло ориентировачни цени! Някои ше каже, дет са 60 лева там са и 100 лева, ма не е така, когато ги нямаш
Но може да е всичко, новото си е ново! Ако имаш възможност вземи си Г4 или Г5! Искрено ти пожелавам да си нямаш взимане даване с Моргите, като те видят на зор, те лЮпат здравата!
Re: Golf 3 или Golf 4
Абе како да кажа четворката си е по-добре спор няма, ама такава разлика м/у 3-ка и 4-ка от 2000лв не я виждам или освен ако става въпрос за хубава 3-ка и скапана 4-ка, една хубава 3-ка струва около 3500-4000лв, а 4-ка двойно около 7000-8000лв говорим за хубави автомобили не за ръждиви дрънчове, така е и с частите всичко е по 2 само ще ти кажа че аз като си купих моята 4-ка я вкарах в сервиз и сменях ангренаж(ремаци, ролки),водна понмпа щото и тя се задвижва от ремъка на ангренажа и е хубаво да я смениш, и 4 подгряващи свещи и дадох 800лв, така че ти си прави сметката.
Re: Golf 3 или Golf 4
Благодаря ви, момчета. Имам заделени 5000 лв за кола и явно ще си взема Golf 3, щом поддръжката на Golf 4 е с над 50% по-скъпа. Иначе ако разликата в цената беше само при първоначалната и покупка нямаше да се поколебая да взема Golf 4.
За мен не е важно, че една част за Golf 4 е с 40 лв по-скъпа от същата част за Golf 3, защото 40 лв са нищо в днешно време. За мен от ключово значение е разликата в процентно съотношение. Ако определена част за Golf 3 струва 60 лв, а за Golf 4 струва 100 лв, тези 40 лв разлика са много. Но ако за Golf 3 някоя част струва 300 лв, а за Golf 4 струва 340 лв, 40-те лв разлика не се забелязват. Това ми беше мисълта, за който не ме е разбрал.
За мен не е важно, че една част за Golf 4 е с 40 лв по-скъпа от същата част за Golf 3, защото 40 лв са нищо в днешно време. За мен от ключово значение е разликата в процентно съотношение. Ако определена част за Golf 3 струва 60 лв, а за Golf 4 струва 100 лв, тези 40 лв разлика са много. Но ако за Golf 3 някоя част струва 300 лв, а за Golf 4 струва 340 лв, 40-те лв разлика не се забелязват. Това ми беше мисълта, за който не ме е разбрал.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
За частите втора ръка е малко относителна разликата щото там е, както ги намериш или по-скоро - както те одерат За новите - хвърлих едно очо на шарнирите в нета излиза, че тройковият на Феби е на цена около 16 лева мисля, а четворковият къмто 28. И в другите неща има съответно малка разлика. Според мен ако имаш заделени 5000 лева изобщо не поглеждай към Мк4, щото да имаш кола не значи само да я купиш. На някои хора колите им стоят по гаражите и ползват градски транспорт, заради това, че не си правят сметката при покупка. Ако твърдо си решил да е Голф поогледай се за някой 1996-1997 година, поне да е от по-последните
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
EMILEN написа:Благодаря ви, момчета. Имам заделени 5000 лв за кола и явно ще си взема Golf 3, щом поддръжката на Golf 4 е с над 50% по-скъпа. Иначе ако разликата в цената беше само при първоначалната и покупка нямаше да се поколебая да взема Golf 4.
За мен не е важно, че една част за Golf 4 е с 40 лв по-скъпа от същата част за Golf 3, защото 40 лв са нищо в днешно време. За мен от ключово значение е разликата в процентно съотношение. Ако определена част за Golf 3 струва 60 лв, а за Golf 4 струва 100 лв, тези 40 лв разлика са много. Но ако за Golf 3 някоя част струва 300 лв, а за Golf 4 струва 340 лв, 40-те лв разлика не се забелязват. Това ми беше мисълта, за който не ме е разбрал.
Правиш правилния избор, съобразно ситуацията ти с финансите. Казвам ти го като препатил
Re: Golf 3 или Golf 4
според мене голф 4 е по-удачния вариант. само дето зора е ремъците след това си шести номер. частите им ще паднат драстично в близките дни месеци.
даже ако са сменени и запазени ремъците може да прескочиш 50-100 000км. маслото си го сменяш сам и е 10в40 и не е много скъпо до 60лв може да ти излезне смяната , че даже и на половина по-евтино. не се връщай назад в времето чрез закупуване на голф3 заради това че имаш избор за по-нов модел. също така и двигателите на 3 и 4 са направо еднакви с малки разлики в някои модели.
и един съвет според мене взимай си бензин и бутни от цената за да сложиш газова или метан. ако имаш парите си направи сметка да ти останат едни 1000лв за газчица . според мен това е ний правилния избор. успех
даже ако са сменени и запазени ремъците може да прескочиш 50-100 000км. маслото си го сменяш сам и е 10в40 и не е много скъпо до 60лв може да ти излезне смяната , че даже и на половина по-евтино. не се връщай назад в времето чрез закупуване на голф3 заради това че имаш избор за по-нов модел. също така и двигателите на 3 и 4 са направо еднакви с малки разлики в някои модели.
и един съвет според мене взимай си бензин и бутни от цената за да сложиш газова или метан. ако имаш парите си направи сметка да ти останат едни 1000лв за газчица . според мен това е ний правилния избор. успех
Re: Golf 3 или Golf 4
stefan4o написа:За частите втора ръка е малко относителна разликата щото там е, както ги намериш или по-скоро - както те одерат За новите - хвърлих едно очо на шарнирите в нета излиза, че тройковият на Феби е на цена около 16 лева мисля, а четворковият къмто 28. И в другите неща има съответно малка разлика. Според мен ако имаш заделени 5000 лева изобщо не поглеждай към Мк4, щото да имаш кола не значи само да я купиш. На някои хора колите им стоят по гаражите и ползват градски транспорт, заради това, че не си правят сметката при покупка. Ако твърдо си решил да е Голф поогледай се за някой 1996-1997 година, поне да е от по-последните
Напълно съм съгласен с колегата.аз също преди една година бях пред тази дилема Мк3 или Мк4 и си взех Голф 3 97' GT с газов инжекжион мога да кажа в перфектно състояние.А за цените на частите мисля, че всеки от този форум знае, че на Мк3 са по евтини - неуспоримо е !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта