Golf 3 или Golf 4
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 3 или Golf 4
А тоя от 8000 без пари ли ще му сложат номера?За 5000 в момента може да си вземе бензинов Голф в добро здраве.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 или Golf 4
Аз в момента не мисля,че г4 за под 6000 може да е добър. Всичко е до късмет, обаче джамбазите много умело превръщат късмета в стойност в лева
Re: Golf 3 или Golf 4
IceHeart написа:joker написа::Колеги каквото и да си говорим определящото за една кола е състочнието на купето!Г-3 рядко вече има без ръжда,а тя драстично скъсява живота на колата.Двигател се прави,електроника се сменя...но купето тръгне ли banghead: Просто Г-4 е по-нова откъм години кола и това вече е предимство.
Да приемем че е така! Ми за 5 бона, каква 4-ка ще купи!? Или ще тегли заем за да я обслуже! Ма кво това си е нормално за нас Българите, даваме си последните пари за кола, и после като се скапе нещо почваме да пускаме теми, каква барака сме купили!
Та като знам 4-ките колко ще са лачени за тия 5 бона, по-добре да си купи ръждисал голф 3-ка
Ма лошото е че разполага с малко пари! Както аз бях преди 2 години!
Та за тея пари няма голям избор! Другото което е , да се насочи към друга марка автомобил!
Сеат, Рено, Фиат и т.н!
п.п Та не напразно е лаф-а, че човек прави в живота си само 5 грешки
интересно моета тройка няма грам ражда от никъде има малки забележки по боята , ама това е защото иска пастиране , ама сега да дам 100лв за пастиране забрави.
мисля че повечето голфове внос от северозападна европа и в това число и германия колите имат ръжда. за сметка на това италианките са запазени в това отношение , че даже има читави екземпляри с добър двигател. по това отношение мисля повече внос от германия никога.
Re: Golf 3 или Golf 4
Тая тема е цялата за "Бисери.."-те
Стегнете се малко и се огледайте. Четворките струваха по 7-8 000 преди две години. Сега ако се оглеждаш сериозно за кола, без да бързаш просто да си купиш нещо, се намират много добри оферти. Покрай мен замина нафтова четворка миналата седмица за 5,300 с камара подобрения, ленти и зимни гуми, регистрирана, че даже и застрахована. Сигурен съм че ако се огледа пазара внимателно, ще се намерят добри оферти и за бензинови четворки в прилично състояние.
Автора да си направи сметка какъв ще му е дохода на месец, а не да гледа с колко % са по-скъпи частите. Една елементарна лятна гума 15"-ка е минимум 100 лв, зимните и те са толкова. За 16-ки цената е с по около 30-40 лв отгоре. Гражданската ще е покрай 150, каското покрай 500/може и повече, зависи кой ще го оценява и какви екстри има/, винетката е ясна. Та мисълта ми е, че и без да се окаже потрошена колата, разходите по нея пак са си сума, и трябва да се има готовност.
Стегнете се малко и се огледайте. Четворките струваха по 7-8 000 преди две години. Сега ако се оглеждаш сериозно за кола, без да бързаш просто да си купиш нещо, се намират много добри оферти. Покрай мен замина нафтова четворка миналата седмица за 5,300 с камара подобрения, ленти и зимни гуми, регистрирана, че даже и застрахована. Сигурен съм че ако се огледа пазара внимателно, ще се намерят добри оферти и за бензинови четворки в прилично състояние.
Автора да си направи сметка какъв ще му е дохода на месец, а не да гледа с колко % са по-скъпи частите. Една елементарна лятна гума 15"-ка е минимум 100 лв, зимните и те са толкова. За 16-ки цената е с по около 30-40 лв отгоре. Гражданската ще е покрай 150, каското покрай 500/може и повече, зависи кой ще го оценява и какви екстри има/, винетката е ясна. Та мисълта ми е, че и без да се окаже потрошена колата, разходите по нея пак са си сума, и трябва да се има готовност.
Re: Golf 3 или Golf 4
SSS666 написа:godfadar написа:SSS666 написа:голф 4 под 7000-8000 лв. едва ли е читав
Това беше преди 2-3 години,сега читав бензин има за 5-6к. тези от 4к са издухани,а тези от 7к не си струва даже да завържиш и пазарлъкникейшън със собственика
и тоя за 5-6 веднага ще глътне още 1500-2000 лв. за номера , еко такса , обслужване, каско , гражданска , щото за тия пари обслужена четворка няма
Сигурно на тези за 8к са му сменили ролки,ремъци,масла,има ГО,каско,еко
Аз преди година си взех супер запазен Г4-ка за под 6к.,с обсужването и таксите отиде още 1,5к но знам какво съм сложил под капака и знам,че не е НОВ китайски ремък за 5лева
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
И от мен един съвет към колегата - по-добре се насочи към някоя по-запазена тройка, ако не разбираш ходи гледай с някой дето има опит. Давам ти веднага моя пример от април миналата година - цял месец гледах коли всякакви - голф мк2,мк3, пасат, венто ... Всеки ден качвах кола на подемника на един познат и накрая ми писна да ми показва коя какви дефекти има и една неделя се хвърлих на една дето ми изглеждаше добре. И какво се оказа ? Взех що-годе евтина кола и започнахме поддръжката. Масла и ремък не смених, то се виждаше, че бяха нови. Полека-лека се появиха следните проблеми - смяна 3 пъти на гарнитурата на картера щото не спираше всяка вечер да капе по 2 капки, смяна на рейка и т.н.
Така че като обобщим не взимай кола без да ти останат поне 1000 лева за всеки случай ако нещо се скапе ... За да не ти седи колата в гаража и да ходиш с градския транспорт
Така че като обобщим не взимай кола без да ти останат поне 1000 лева за всеки случай ако нещо се скапе ... За да не ти седи колата в гаража и да ходиш с градския транспорт
Re: Golf 3 или Golf 4
godfadar написа:SSS666 написа:godfadar написа:SSS666 написа:голф 4 под 7000-8000 лв. едва ли е читав
Това беше преди 2-3 години,сега читав бензин има за 5-6к. тези от 4к са издухани,а тези от 7к не си струва даже да завържиш и пазарлъкникейшън със собственика
и тоя за 5-6 веднага ще глътне още 1500-2000 лв. за номера , еко такса , обслужване, каско , гражданска , щото за тия пари обслужена четворка няма
Сигурно на тези за 8к са му сменили ролки,ремъци,масла,има ГО,каско,еко
Аз преди година си взех супер запазен Г4-ка за под 6к.,с обсужването и таксите отиде още 1,5к но знам какво съм сложил под капака и знам,че не е НОВ китайски ремък за 5лева
и ти твоя като си го взел за 6000 и като си сложил още 1500 ще го дадеш ли за 5000 лв. мисълта ми беше че четворката докато стане читава за каране излиза 7000-8000 лв.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
SSS666 написа:и ти твоя като си го взел за 6000 и като си сложил още 1500 ще го дадеш ли за 5000 лв. мисълта ми беше че четворката докато стане читава за каране излиза 7000-8000 лв.
И ако на автокъща се намери 4-ка за 8000 каква е гаранцията, че е читава? Защото джамбаза така ти е казал ли?
Искаш ли да ти кажа, че моя го взех преди година за 5800, изгълта антибиотици и витамини за 3000 лв, пластични операции за 1000 лв операцията на главата за още толкова и иска още да му се налеят. Е не излезе читав, ама и 1500 не ми помогнаха. Да не говорим, че се продаваше за 6999 в мобиле и 6800 на табелата.
Всичко с тия коли е въпрос на късмет.
Иначе към автора: Миленски, лично аз препоръчвам 4ката. Бензин или дизел - ти си реши. Разликата в цените на частите (зависи и за кои де) не е кой знае колко голяма - това от към обслужване: ремъци, водна помпа, масла, филтри, накладки, свещи, кабели.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 3 или Golf 4
Аз бих препоръчал да се търси 4ка но в никакъв случай нов внос и от автокъща!!! От някой който е налял в нея много пари, напълно нищо няма за правене, но примерно човека има възможност за много по-скъпа кола и я дава за 5-6000лв. Има такива оферти!!! но много търсене трябва. Даже като пиша тези неща се замислям дали да не дам мойта за 5 бона както съм налял 12К в нея
Re: Golf 3 или Golf 4
Barboukov написа:SSS666 написа:и ти твоя като си го взел за 6000 и като си сложил още 1500 ще го дадеш ли за 5000 лв. мисълта ми беше че четворката докато стане читава за каране излиза 7000-8000 лв.
И ако на автокъща се намери 4-ка за 8000 каква е гаранцията, че е читава? Защото джамбаза така ти е казал ли?
Искаш ли да ти кажа, че моя го взех преди година за 5800, изгълта антибиотици и витамини за 3000 лв, пластични операции за 1000 лв операцията на главата за още толкова и иска още да му се налеят. Е не излезе читав, ама и 1500 не ми помогнаха. Да не говорим, че се продаваше за 6999 в мобиле и 6800 на табелата.
Всичко с тия коли е въпрос на късмет.
Иначе към автора: Миленски, лично аз препоръчвам 4ката. Бензин или дизел - ти си реши. Разликата в цените на частите (зависи и за кои де) не е кой знае колко голяма - това от към обслужване: ремъци, водна помпа, масла, филтри, накладки, свещи, кабели.
всичко е на късмет така е но колкото по ниска е цената толкова процента на късмета е по нисък , сам си се убедил в това . може би най правилно е да се види най- нската цена и най- високата за даден модел и да се и да се търси нещо в средата
Re: Golf 3 или Golf 4
Bucket написа:illy написа: ти луд лиси ве пич,кав бензин ве само дизел 110 коня и е пушка,ки са тия бензини,газови уредби знаеш ли цените за частите на бензина и проблемите с газта а нещо сисе объркал,пич нищо лично но
A, ти имаш ли представа за ремонтите на дизелите и за цените на частите? Като гледам караш дизел, не е задължително всеки човек да харесва мирис на нафта, тропане, трудно палене и прочие неща Дори и дизела да е в перфектно състояние тези факти са налице [/quo
май нещо бъркаш пич,тропати главата май ,,,за дизелите че тракат сие така но е в пъти по икономичен от бензина,а ако си видял читав дизел кадето мноо ме съмнява щеси промениш мнението,а мириса сигорно си надушил от някоЙ ТРАКТОР иси правиш изводи чее дизел и мирише,а за частите ти не можеш дами казваш колко струват знам мноо добре,но знай не от опит а от други който си копуват барутници на по 300 000км,и после че са скъпи частите,а ти ако си взел някоя бензинка и тие първата кола сигорен сам че и през 2 дена даси при майстора щеси доволен карал сам и газ и бензин и метан,боклуци проблеми колкото щеш,от самата газ неми казвай че нее така,
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 или Golf 4
Според мен свястна четворка за поз 7000 все още няма. за 5000 най-много някоя бита, бита... А частите са си пачка, пчспорид майстор, на който аз вярвам, са сърадтавими с тези на А3. Да прадйлжавам ли? За г3 щи ти трябвят обща окола 5000 да я купиш, обслужиш и ремонтираи. 4ката - пони 9000.
- ozyrus
- Мнения: 227
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 или Golf 4
mania написа:Според мен свястна четворка за поз 7000 все още няма. за 5000 най-много някоя бита, бита...
mania написа:За г3 щи ти трябвят обща окола 5000 да я купиш, обслужиш и ремонтираи
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf 3 или Golf 4
SSS666 написа:всичко е на късмет така е но колкото по ниска е цената толкова процента на късмета е по нисък , сам си се убедил в това . може би най правилно е да се види най- нската цена и най- високата за даден модел и да се и да се търси нещо в средата
Приятелю,
Мицубиши Колд 1998 г. преди 2 години бяха на извънземни цени. Баща ми тогава взе едно за 3800 (обявено 4000) от автокъща, а навсякъде ги гледахме вървяха от 4500 нагоре. Човека като го видя, че се заглежда в колата сам смъкна 200 лв без ние да се пазарим. Видно беше, че иска да я разтика. 24 месеца по късно тази кола не се е чупила грам (а може би причината е, че майка ми кара в стил "Аз бърза работа нямам колкото и да бързам. Когато стигна"). Влизала е в бокса за обслужване и за оправяне на щета по калник (някой я натиснал на един паркинг).
Та ето ти пример за евтина кола и късмет: нелогично ниска цена, но никакви проблеми. Колкото ида е скъпа или евтина може да се окаже читава или боклук. Късмет!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 3 или Golf 4
1. Всички 4ки са на сериозни километри вече, отдавна са минали 200 000км и цената им общо взето не се влияе от пробега - той е много и в общия случай неизвестен!
2. Цените са по-високи от тези за Г3, понякога и Х2. И въпреки това частите никак не са скъпи!!! Повечето тампони, шарнири, лагери са между 20 и 50лв. За големи агрегати като турбини, съединители и тн, ясно че са скъпи.
2. Цените са по-високи от тези за Г3, понякога и Х2. И въпреки това частите никак не са скъпи!!! Повечето тампони, шарнири, лагери са между 20 и 50лв. За големи агрегати като турбини, съединители и тн, ясно че са скъпи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Bing [Bot] и 236 госта