EMILEN написа:Основният ми проблем не е цената на колата, а последващата и поддръжка.
Има една фраза, "Кефа се заплаща, но цена няма"
Искаш да караш бърза кола, взимаш си такава с турбо.
Искаш да караш икономична, взимаш си 1,8 моноинжекция.
Искаш да караш по-нова, купуваш си четворка.
Искаш да е тънка за ремонт, взимаш си 1,4 и после те слушаме как не вървяла, горяла и бензин и масло...
И т.н.
Истината е че ако искаш да я гледаш една кола както трябва, ще ти трябва сериозна сума за първо обслужване. Тия приказки за обслужени коли, не ги вярвам. Гуми на първо време, спирачки /преглед и ремонт/, окачване /преглед и ремонт/, ГО+каско, винетка, екотакса, регистрация, данък. И това са част от нещата дето ще се наложи да платиш. И ще ги плащаш всяка година. Отделно са всички текущи разходи за ремонтчета по колата, за да е технически изправна.
Хубавото и на двата модела е че вече има доста по моргите, и за някой неща може да се прави компромис и от там да се вземе част.