Проблем с лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот GolfForever » Нед 24 апр 2011 21:45


radotom написа:И по-точно - температурата на маслото е различна :?
От къде си толкова сигурен, че маслото не е 'леко разминаващо се с данните от производителя му'?


Vaico 10w14 подържа специдификацията на моят двигател, проверих преди да го сложа.Засега стига толкова с гадаенето утре на колата ще се замери налягането.После ще споделя резултата.Тук таме ме оплашиха че маслена помпата струвала кам 150 лева??? .




Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот GolfForever » Пон 25 апр 2011 20:15


днеска бяхме при майстора.Принципа на действие беше от негова страна беше такъв коийто се различава от принципа коийто прочетох във форума:
Зави манометър отгоре на датчиците ,тези които са до свещите теста се извърши на датцика който се намира отдясно(понеже са два) ,отначало когато колата беше студена забелязах по високо ниво на налегането,след като колата беше загрена на 90 градуса на празен ход манометъра показа някаде кам 900 атмосфери(незнам точно каква е мерната единица) а при пална газ манометъра показа 3 атмосфери.Според майстора причината е в маслената помпа.Искам да се допитам до вас понеже този метод е различен от този във форума.и по тези данни коийто казах какъв би бил вашият извод.БЛАГОДАРЯ ВИ


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот joker » Пон 25 апр 2011 20:48


GolfForever написа:днеска бяхме при майстора.Принципа на действие беше от негова страна беше такъв коийто се различава от принципа коийто прочетох във форума:
Зави манометър отгоре на датчиците ,тези които са до свещите теста се извърши на датцика който се намира отдясно(понеже са два) ,отначало когато колата беше студена забелязах по високо ниво на налегането,след като колата беше загрена на 90 градуса на празен ход манометъра показа някаде кам 900 атмосфери(незнам точно каква е мерната единица) а при пална газ манометъра показа 3 атмосфери.Според майстора причината е в маслената помпа.Искам да се допитам до вас понеже този метод е различен от този във форума.и по тези данни коийто казах какъв би бил вашият извод.БЛАГОДАРЯ ВИ

Има само един едимствен параметър,който се измерва и който е стандартизизран!!!Налягането на маслото при напълно загрял ДВГ(перката да е включвала!) ПРИ 2000 об/мин!!!!И това налягане не трябва да бъде под 2 бара!!!!Всичко останало е неточно и нискоинформативно...не ти трябва празен ход,не ти трябва форсиране(освен ако искаш да провериш за действието на клапата)...2000 об/мин-там е истината....А дали помпата е причината????Ами докато не свалиш картера и да почистиш всичкия мъзгоч там, не бързай с диагнозата...а иначе причини може да има много....и много лоши...ама всичко по реда си за да не даваш пари залудо!


Потребителски аватар
lokva
Мнения: 832
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот lokva » Пон 25 апр 2011 20:53


имах подобен проблем с масло esso 15 х 40 сега е карам само с мобил и нямам никакви подобни проблеми


Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот GolfForever » Пон 25 апр 2011 21:06


joker написа:
GolfForever написа:днеска бяхме при майстора.Принципа на действие беше от негова страна беше такъв коийто се различава от принципа коийто прочетох във форума:
Зави манометър отгоре на датчиците ,тези които са до свещите теста се извърши на датцика който се намира отдясно(понеже са два) ,отначало когато колата беше студена забелязах по високо ниво на налегането,след като колата беше загрена на 90 градуса на празен ход манометъра показа някаде кам 900 атмосфери(незнам точно каква е мерната единица) а при пална газ манометъра показа 3 атмосфери.Според майстора причината е в маслената помпа.Искам да се допитам до вас понеже този метод е различен от този във форума.и по тези данни коийто казах какъв би бил вашият извод.БЛАГОДАРЯ ВИ

Има само един едимствен параметър,който се измерва и който е стандартизизран!!!Налягането на маслото при напълно загрял ДВГ(перката да е включвала!) ПРИ 2000 об/мин!!!!И това налягане не трябва да бъде под 2 бара!!!!Всичко останало е неточно и нискоинформативно...не ти трябва празен ход,не ти трябва форсиране(освен ако искаш да провериш за действието на клапата)...2000 об/мин-там е истината....А дали помпата е причината????Ами докато не свалиш картера и да почистиш всичкия мъзгоч там, не бързай с диагнозата...а иначе причини може да има много....и много лоши...ама всичко по реда си за да не даваш пари залудо!


знаех и го споменах но акъл на маистори не се дава.(откъм финансова точка няма да коментираме)забелязах че между студен и топъл двигател имаше разлика в налягането.съшо така при форсиране забелязах че от 900 колата бързо минаваше 2 атмосфери и така до три.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот joker » Пон 25 апр 2011 21:19


GolfForever написа:[
знаех и го споменах но акъл на маистори не се дава.(откъм финансова точка няма да коментираме)забелязах че между студен и топъл двигател имаше разлика в налягането.съшо така при форсиране забелязах че от 900 колата бързо минаваше 2 атмосфери и така до три.

Трябваше да обърнеш внимание на колко об ти дава 2 атмосфери!А иначе на студено масло винаги дава по-високо налягане заради по-високия вискозитет!
Колкото до акъла....ами бягай от този майстор,защото той явно го мързи да се образова,но не го мързи да брои грешно взетите пари!


Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот GolfForever » Пон 25 апр 2011 21:27


пари не ми бяха взети. ами нямам е обортомер, а нали трябва да я спра и да настроя с километража за да пусна дигиталният обортомер,но не го направих за да не спирам работата на човека.


dsc
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот dsc » Вто 26 апр 2011 8:14


Здравейте!
Да разкажа и аз за моя проблем.Автомобила е ГолфIII. 1,8. 75 коня.На 170000км е,без до сега да е пипано нещо по мотора.Зимата ми се появи проблема със "зумера" и маслото и то само при студен двигател,загрее ли няма проблем.Отидох в голям сервиз тук във Варна.Замерваха ми налягане точно както се описва по горе,всичко беше в норми..поне според тях.Смениха ми датчиците и накрая ми ремонтираха нещо и по таблото.Не знам точно къде беше проблема,но се оправи...до предната седмица,когато на път за гр.В.Дол в Суворово ми писна пак,но сега се промени и звука на двигателя/разтракаха се клапаните/Угасих я веднага и я отвориха там в едно сервизче.Какво излезе? Ами 3-4 пръста кал в картера. Помпата,всмукателя и не се виждаше от тиня ,гледах това и се сетих за "реномирания" сервиз от Варна..
Почистиха ми всичко,смениха ми и биелните лагери,защото не им харесаха,ново масло,филтър и т.н.Запалих я там,покарах,никакъв проблем,но на връщане на магистралата при обороти около 2000 ми писва пак зумера.Подам или отпусна газ ,спира на сек.Питах пак майстора,каза смени си датчика.Отидох и си купих 2 нови..пак същата работа,включва се на 2000 оборота,на 5 скорост и около 100-120км.Моля,ако някой има идея от какво е да сподели.
Благодаря предварително..


Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот GolfForever » Вто 26 апр 2011 10:56


ще се прави повторно замерване, за да сам сигурен за всякакви отваряния.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с лампата за маслото

Мнениеот joker » Вто 26 апр 2011 20:43


GolfForever написа:ще се прави повторно замерване, за да сам сигурен за всякакви отваряния.

:да: :applause: :applause: :applause:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalcho, Stoyanvasilev и 54 госта