GolfForever написа:днеска бяхме при майстора.Принципа на действие беше от негова страна беше такъв коийто се различава от принципа коийто прочетох във форума:
Зави манометър отгоре на датчиците ,тези които са до свещите теста се извърши на датцика който се намира отдясно(понеже са два) ,отначало когато колата беше студена забелязах по високо ниво на налегането,след като колата беше загрена на 90 градуса на празен ход манометъра показа някаде кам 900 атмосфери(незнам точно каква е мерната единица) а при пална газ манометъра показа 3 атмосфери.Според майстора причината е в маслената помпа.Искам да се допитам до вас понеже този метод е различен от този във форума.и по тези данни коийто казах какъв би бил вашият извод.БЛАГОДАРЯ ВИ
Има само един едимствен параметър,който се измерва и който е стандартизизран!!!Налягането на маслото при напълно загрял ДВГ(перката да е включвала!)
ПРИ 2000 об/мин!!!!И това налягане не трябва да бъде под 2 бара!!!!Всичко останало е неточно и нискоинформативно...не ти трябва празен ход,не ти трябва форсиране(освен ако искаш да провериш за действието на клапата)...2000 об/мин-там е истината....А дали помпата е причината????Ами докато не свалиш картера и да почистиш всичкия мъзгоч там, не бързай с диагнозата...а иначе причини може да има много....и много лоши...ама всичко по реда си за да не даваш пари залудо!