Здравейте,
На въпросното возило има сложена газова, но не за пълен инжекцион. Проблема на колата е, че се усещаше едно придърпване/прекъсване на около 1600-2000 оборота. На газ много малко на бензин осезаемо. Оборотите играеха. Сега проблема на колата е, че и на бензин и на газ гасне и от време на време пука двигателя от предпазната клапа. Какво съм видял аз без да разбирам много от коли. На прикачената снимка съм маркирал някои проблеми които "майсторите" дето са я ремонтирали са ми завещали. 1-во един маркуч към стъпковото моторче е без кривка и се сгъва и пречи на въздуха преминаващ през него, при подаване на газ въздуха там свисти като минава. 2-ро там този маркуч стои на светите крепки и не знам правилно или неправилно е да го пристегна. 3-то този дебел и голям маркуч е скъсан и е облепен с изолирбанд. Преди 6 месеца съм сменял бобина на двигателя. Свещите са сменяни преди 2-3 години. Колата няма проблем с паленето. Посъветвайте ме при кой сервиз да я закарам така, че да не ме въртят между сервиз за двигателя и газаджии, защото досега все едните се оправдават с другите. Какъв може да е проблема на колата? Намирам се в София. От прегледаните набързо теми тук видях да се Коментира датчик на Хол, смяна на масло в скоростната кутия /което аз не съм сменял за 5 години/ и др.
Голф 3 1.6 101 коня пълен инжекцион - проблеми
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 101 коня пълен инжекцион - проблеми
Щом гърми,имаш проблеми с кабели или свещи.А може и капачка на делкото или палец.Закарай я да ги погледнат,а маркуча на стъпковото моторче не трябва да свисти или да е прегънат,че от него зависи стабилния празен ход
Re: Голф 3 1.6 101 коня пълен инжекцион - проблеми
Bai Sando написа:Щом гърми,имаш проблеми с кабели или свещи.А може и капачка на делкото или палец.Закарай я да ги погледнат,а маркуча на стъпковото моторче не трябва да свисти или да е прегънат,че от него зависи стабилния празен ход
Основното ми питане е за препоръка къде в София да я закарам да я оправят?
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 1.6 101 коня пълен инжекцион - проблеми
2 и 3 за така заради Светата Плочка и нейните габарити да ги Ева
Сега малко по-сериозно, изолирбанда на дебелия маркуч може да пропуска въздух, а той е след дебитомера, така че трябва да се затвори херметично и да не пропуска. Другия маркуч е вентилация на картерните газове, той се управлява с клапанче доколкото знам, но и там да засмуква въздух също прави бели. Та доста може да са причините за описаните проблеми.
Колегата над мен е написал причините за гърмежи, също мога да добавя, че бедната смес предизвиква гърмежи на газ, а ако засмуква въздух без компютъра да знае за него тя си обеднява.
Сега малко по-сериозно, изолирбанда на дебелия маркуч може да пропуска въздух, а той е след дебитомера, така че трябва да се затвори херметично и да не пропуска. Другия маркуч е вентилация на картерните газове, той се управлява с клапанче доколкото знам, но и там да засмуква въздух също прави бели. Та доста може да са причините за описаните проблеми.
Колегата над мен е написал причините за гърмежи, също мога да добавя, че бедната смес предизвиква гърмежи на газ, а ако засмуква въздух без компютъра да знае за него тя си обеднява.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 161 госта