Темпомат на Голф 4 бензин
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Темпомат на Голф 4 бензин
Може ли да се сложи? Какво е необходимо? AKL мотор
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Ако дросела ти е с жица ти трябва само кабели и ръчка.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Схеми за свързване откъде могат да се намерят? Търся ама все на камък удрям...
Поставянето аналогично ли е на това на дизелите?
Поставянето аналогично ли е на това на дизелите?
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
На АКЛ не можеш да сложиш!С жило е!За да сложиш темпомат ти трябва електронна гаЗ!
- guzarin
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
k_garchev написа:На АКЛ не можеш да сложиш!С жило е!За да сложиш темпомат ти трябва електронна гаЗ!
Колега ще ме извиняваш,но с в грешка старият ми голф е 4ка АКЛ двигател с фабричен темпомат с газ със жило и си работи . В момента колата я кара брат ми. По форума колегите много напъваха да го вземат файла за темпомата ,обещаваха разни работи, съгласих се дадох им го и така и не разбрах какво напраха. След като го взеха повече нямаше развитие или поне не знам ...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Може да се сложи сигурно,ама предполагам е като при Мк2-ките с вакууми по педалите
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
guzarin написа:k_garchev написа:На АКЛ не можеш да сложиш!С жило е!За да сложиш темпомат ти трябва електронна гаЗ!
Колега ще ме извиняваш,но с в грешка старият ми голф е 4ка АКЛ двигател с фабричен темпомат с газ със жило и си работи . В момента колата я кара брат ми. По форума колегите много напъваха да го вземат файла за темпомата ,обещаваха разни работи, съгласих се дадох им го и така и не разбрах какво напраха. След като го взеха повече нямаше развитие или поне не знам ...
Може!И аз имах ГОлф 4 АКЛ и исках да си лсожа темпомат,но където и да питах всеки ми казваше,че не може!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
На теория може бе.Ама трябва да смениш дросел с мотор вграден за подаване на газ - пък той ще струва има няма 500-1000 лева ,още 200 за лостчето и то излезна четвърт от цената на колата
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Това, че AKL е с жило на газта, няма нищо общо с автопилота. Дъщеря ми кара Битълс AQY и е с жило на газта, но си има автопилот, който не е слаган допълнително. Освен това, както казва Владко, едно време при по-старите коли, които са с автопилот, да не би всичките да са били с електронна газ.
Файла на Гъзарина го свалих аз, но не си довърших работата, защото освен флаша трябаше да му изстръгна и еепрома. Оказа се, че вървят комплект. Освен това, трябваше и снимка да направя на ЕКУ-то отвътре, за да проверя дали има разлика с елементите по пистите. Ако тогава бях направил това, досега да съм ошетал работата, но ми е неудобно да го гърча момчето. Сърце не ми дава да му се обаждам повече. Май накрая ще купя едно ECU за AKL с автопилот и тогава ще се задействам.
Разчитам много на колегата TonyM, който ги поназнайва работите и освен това е много заядлив. В смисъл, като се захване с нещо не го изпуска докато не го направи. Не е като мен несериозник. Надявам се в скоро време да има тема в "направи си сам" как да си заредите файловете на ECU-то.
Та в крайна сметка, по темата, трябва компютъра да се докара до някое от следните разширения:
06A 906 019 G
06A 906 019 BJ
06A 906 019 AP
06A 906 019 CA
06A 906 019 AQ
06A 906 019 CB
06A 906 019 CN
06A 906 019 J
06A 906 019 BK
06A 906 019 AR
06A 906 019 CC
06A 906 019 P или
06A 906 019 BE,
което не е чак кой знае какъв проблем и да се сложи дросел с голямия гребен, като 06A 133 066 например. Не че няма да станат и от 1.8 AGU (06A 133 063 F) или AGN (06A 133 066 G) или от 2.0 (06A 133 066 E). Смяната на лостчето за мигачите и връзването му е елементарно. Щях да забравя - сменява се и стоп машинката.
Толкоз.
Файла на Гъзарина го свалих аз, но не си довърших работата, защото освен флаша трябаше да му изстръгна и еепрома. Оказа се, че вървят комплект. Освен това, трябваше и снимка да направя на ЕКУ-то отвътре, за да проверя дали има разлика с елементите по пистите. Ако тогава бях направил това, досега да съм ошетал работата, но ми е неудобно да го гърча момчето. Сърце не ми дава да му се обаждам повече. Май накрая ще купя едно ECU за AKL с автопилот и тогава ще се задействам.
Разчитам много на колегата TonyM, който ги поназнайва работите и освен това е много заядлив. В смисъл, като се захване с нещо не го изпуска докато не го направи. Не е като мен несериозник. Надявам се в скоро време да има тема в "направи си сам" как да си заредите файловете на ECU-то.
Та в крайна сметка, по темата, трябва компютъра да се докара до някое от следните разширения:
06A 906 019 G
06A 906 019 BJ
06A 906 019 AP
06A 906 019 CA
06A 906 019 AQ
06A 906 019 CB
06A 906 019 CN
06A 906 019 J
06A 906 019 BK
06A 906 019 AR
06A 906 019 CC
06A 906 019 P или
06A 906 019 BE,
което не е чак кой знае какъв проблем и да се сложи дросел с голямия гребен, като 06A 133 066 например. Не че няма да станат и от 1.8 AGU (06A 133 063 F) или AGN (06A 133 066 G) или от 2.0 (06A 133 066 E). Смяната на лостчето за мигачите и връзването му е елементарно. Щях да забравя - сменява се и стоп машинката.
Толкоз.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Защо ръчкаш софта.Темпомата се активира чрез адаптация,но си иска дроселова клапа за темпомат.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Имам приятел със АЕБ мотор/дросел със жило и темпомат със вакуум,ако нещо мога да проверя питайте иначе и моята има ама е без жило!
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Взе да става интересно, ще следя с интерес и дано се намери решение за темпомат на agu мотор
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Решение има със сигурност. Само пари да имаш, колега
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Темпомат на Голф 4 бензин
Rabbit_TDI написа:Защо ръчкаш софта.Темпомата се активира чрез адаптация,но си иска дроселова клапа за темпомат.
Ами ЕКУ-то се зарежда с файл от такова с автопилот, защото стандартно го няма заложен и при активация не приема кода. 66-ти канал остава мътен. Това софтуерно.
А за дросела е ясно. Пак по същата причина, само че хардуерна - гребена на стандартния дросел е къс.
Така е със Сименс-ите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 277 госта