VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
- simo7
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Здравейте,въпроса ми е свързан с ангренажният ремък.С оригиналният съм ремък.Нищо не сменяно по комплекта на колата.Само масло и филтри за тези 9.5 години.На малко км е колата,трябва ли да сменя всичко или да изчакам още км да мина.И в картера маслената помпа дали е с ремък.Скоростната кутия е 7-степенна амтомат със сухи съединители.Казаха ми ,че не се обслужвала.В руски форуми я обслужват-2литра е маслото и 1л в не знам как се казва другата част на кутията.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Ремъка е хубаво да го смениш защото са минали над 8г. вече, кутията трябва да я обслужиш ако не искаш да имаш проблеми с мехатроника
Какъв е кода на мотора?
Какъв е кода на мотора?
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Маслената помпа е с ремък, дават му 260хил км , но информацията е противоречива. Ангренажа бих го сменил , не е скъп, аз сложих на Contitech на 200хил ,какъвто беше и оригиналния , заедно с пистовия и всички ролки беше нещо около 360лв , преди 4 години, пропуснах този на маслената помпа но сега на 260хил съм решил да сменя и този на маслената заедно с ангренажния. С ръчна скоростна кутия съм, нека някой запознат да се изкаже как е при теб.
- simo7
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
fur1ous написа:Ремъка е хубаво да го смениш защото са минали над 8г. вече, кутията трябва да я обслужиш ако не искаш да имаш проблеми с мехатроника
Какъв е кода на мотора?
Мисля ,че е CAYC,маслото е сменяно в преставителство на Фолсваген Кастрол 5-30 е.Пише го в книжката 2г. или 30000км.Сега съм на 12000км и на 1година и три месеца.Май и него да сменя ,да не го чакам вече.Колата е на 54000км.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Аз го исках за да проверя за маслената помпа, ама той колегата по горе ти каза нещата.
Ако е карано предимно градско е хубаво да го смениш двигателното масло 12 000км са му достатъчно за предимно градски цикъл.
Ако е карано предимно градско е хубаво да го смениш двигателното масло 12 000км са му достатъчно за предимно градски цикъл.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Ангренажа не се ли сменяше на 60000 км или 4 години ,което настъпи първо
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Оригиналния ангренаж е на 200 хил първия , годините не помня 5-7 нещо такова
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Аз не бих карал мой автомобил, на който ремъка му е станал на 10 години или да чакам 200 хил км .Ако питате някой монтьор дали би карал собствената си кола така ,съм убеден че отговора ще е НЕ .Още повече когато си си купил нова кола и да се скъпиш 400-500 кинта за ангренажен комплект е като да вярваш във вечния несменеям антифриз,спирачна течност ,хидравлична .
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Моя си го смених на 200хил , на толкова взех колата, честно казано беше безупречен, ролките нямаха шум, водната помпа не беше просълзила, самия ремък си беше без забележки, сега вложените мисля точно на 60хил да ги сменя за всеки случай.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Моя го смених на 208 000 и 8г. с оригинален комплект от порше, видимо можеше да кара още. Оригинално му дават 210к или 7г.
Мога да кажа, че в чужбина никой не сменя преди 200 на тези дизели и до сега оплакал се няма.
Мога да кажа, че в чужбина никой не сменя преди 200 на тези дизели и до сега оплакал се няма.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Ти си я взел на 200 000 ,а сигурен ли се ,че предишния собственик не е сменял нищо .Не знам ,малко ми се вижда това като игра на руска рулетка.Всеки сам си решава кое как да обслужва .Моя съвет към автора е да си обслужи колата ,ремъци ,ролки ,всичко по ангренажния комплект .Нов антифриз ,нов горивен филтър /ако не сменян/ щото до колкото разбрах само масло и маслен филтър е сменял досега ,да си смени и спирачната течност ,че е станала на чорба вече със сигурност.Да посети сервиз където ще му дадат гаранция за труда и частите .
- simo7
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
McLane написа:Ти си я взел на 200 000 ,а сигурен ли се ,че предишния собственик не е сменял нищо .Не знам ,малко ми се вижда това като игра на руска рулетка.Всеки сам си решава кое как да обслужва .Моя съвет към автора е да си обслужи колата ,ремъци ,ролки ,всичко по ангренажния комплект .Нов антифриз ,нов горивен филтър /ако не сменян/ щото до колкото разбрах само масло и маслен филтър е сменял досега ,да си смени и спирачната течност ,че е станала на чорба вече със сигурност.Да посети сервиз където ще му дадат гаранция за труда и частите .
2018г. е сменена спирачната течност.Филтрите въздушен,на купето и горивен си ги смених сега сам.Колата я купих август месец от първи собственик купувана тук.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Супер ,много добре си направил .Сега си смени и ангренажния комплект щото недай си стане сакатлък .Тук ще те питат "Що не го смени " и ще те ти зададт този въпрос ,които твърдят ,че може да си караш още 10 години с него :) .Не е кой знае какво като цена ......като знаеш как мотора може да стане на салата .Пистов и ангренажен ремък си ги сменям на 4 години .
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
McLane написа:Ти си я взел на 200 000 ,а сигурен ли се ,че предишния собственик не е сменял нищо.
Абсолютно. С пълна история към Ауди е колата до последния километър. Ремъка не беше сменян никога.
Пак казвам, за тези двигатели дават 210к км пробег на ангренажа или 7г. Което настъпи първо. И пак казвам в чужбина никой не сменя ангренаж под 200к или 7г. на тази генерация мотори, сменя се по предписание и до сега оплакал се няма. Нито тук, нито по чуждите форуми, нито никъде.
McLane написа:да си смени и спирачната течност ,че е станала на чорба вече със сигурност.
Не е задължително да зле счирачната течност, има си тестери и показват състоянието.
Последна промяна от fur1ous на Пон 06 дек 2021 20:58, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 227 госта