как мога сам да си проверя този температурен датчик ?[/quote]
просот откачаш датчика при запален двигател. ако не ти променя оборотите и ти ги държи в нормата 800-1000 занчи е той. отиваш в магазина оствяш 10-16 лв за него ( със жълто трябва да е тоз датчик ) пребираш се изтръгваш го, изтича малко антифриз слагаш всичко палиш и газ :)
голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
- Baharski
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 11:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Madan
Re: въпрос относно стъпков мотор голф 3 1.6mi
Колега и на мен днес м направи такъв подобен проблем. Сутринта като запалих колата и не ми вдигна оборотите на двигателя до нормалните 1100-1200 говоря на студен двигател и след един два километра на легналите полицаи ми загасна като освободих от скорост след това като загря двигателя оборотите ги държеше на около 500-600. След още няколко часа ми направи още един подобен проблем колата взе да се форсира от 1000 до 1500 оборота на тактове ако ме разбирате все едно подавам и отнемам газта, но колата си го правеше автоматично цял ден я наблюдавах и нормалните 800-850 оборота си ги потдържаше после ходих на автомивка след 50км от пробега за деня т.е двигателя беше загрял и след като я оставих да я мият след около 30 минути я запалих и веднага угасна паднаха оборотите така два три пъти докато тръгна и сега ви пиша ако може да ме посъветвате и мен. Колата е ( Golf 3 / 1.6 mi ABU ).
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: въпрос относно стъпков мотор голф 3 1.6mi
Стъпков мотор или ТПС-а на дроселовата клапа се е износил (потенциометъра на дроселовата клапа, са му се износили пистите и бърка компютъра в какво положение е отворена клапата и от там дава грешна информация на моторчето) Има много изписано по тази тема тук във форума, както и как се проверява и т.н., просто потърсете в търсачката
- Baharski
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 11:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Madan
Re: въпрос относно стъпков мотор голф 3 1.6mi
Благодаря за инфото колега, но ако не те затруднява би ли постнал някой линк да ме ориентираш, че аз от два часа търся и все не попадам на точната тема ;) Благодаря предварително!
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Здр. Колеги и аз имам сходен проблем с оборотите. В студено състояние не се отразява чак когато загрее колата тогава е движение на неутрална скорост поддържа високо оборото (1500 /1800) исъщо така примерно когато съм на скорост и отместя кръка от газта и почна да натискам спирачката сякаш колата сама си дава гази и се наема . Моляви помогнете . И ако е стъпковиа мотор как да го проверя първо дали е забил и дали ще мога да го почистя или направо трябва да купувам нов ? А ако е температурен датчик на антифриза и той как се проверява дали работи ? Колата голф 3 1.6 моно с газово . Ще съм благодарен на всички които откликнат с предложениа :)
- yordankl
- Мнения: 68
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Аз моя го отворих ,почистих и смазах но си е тънка работа за пинсети. Работи се много внимателно. След това има една регулировка с луфтомер ,бях намерил от руските форуми с снимков материал как става. Вече три години нямам проблем с него и направо не виждам за просто мотерче му искат толкова пари пък и няма нищо стъпково в него а си просто моторче. Провери си първо клемите. Виж двигатела да не е натрупал мног грешки. Грешките се чистят като откачиш акумулатора за цигара време.проблем може да ти прави тампона под моното към смукаелните тръби, външно не се вижда но вътре се напуква или разтапя и оттам смуче въздух и компа се шашка,също и неплътнос някъде по горнитурите след моното. Казваш че го усещаш че вдига и сваля оборотите по вероятно да не е от него. При мен проблема беше в тампона под моното-колата ту вдига обороти ту изгасва.
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Колеги малко е стара темата,но ако можете да помогнете и аз имам проблем с 1.6АБУ голф 3 :) .Преди държеше около 1500-2000 оборота след като изчистих стъпковото(киснах го 5 часа в корселин) спряха да са толкоз високи и от тогава до сега само 1 сутрин ми направи номера докато е студена да държи 1500 някъде и от тогава ни вест ни кост от този тип проблем ,но пък гасне мноооого често като изключа от скорост докато е още студена.Плочката на моното която е към колектора е видимо дооста напукана отвън .Според вас дали не е заради нея ? и колко струва друга такава НОВА :)
Отделно,че като угасне пали трудно 3-4 секунди върти.А като е 1во палене за деня като запаля и щом запали ако не задържа повече ключа гасне и второто палене е вече ок не гасне .
Отделно,че като угасне пали трудно 3-4 секунди върти.А като е 1во палене за деня като запаля и щом запали ако не задържа повече ключа гасне и второто палене е вече ок не гасне .
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Виж и тампона на моното, хвани цялото моно на ръка и го поразклати, ако смени работата мотора сменяй тампона
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Ок , а ако не е той освен стъпковото ми казаха за температурен датчик на двигателя това къде се намира и как изглежда?
П.С туко що се срещнах с 1.6 абу е то се едно е друга кола пали от раз и няма гаснене и грам и да кажа и при мен държи 500-600 оборота като загрее :) едвали толкоз трябва да са
П.С туко що се срещнах с 1.6 абу е то се едно е друга кола пали от раз и няма гаснене и грам и да кажа и при мен държи 500-600 оборота като загрее :) едвали толкоз трябва да са
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Тея моторчета за моно специално как ги киснете/не бих посмял аз/,после смазвате ли ги?Това е ел. мотор с червяк и зъбно колело...Първо се увери,че работи.После тая плочка /тпс/може да лъже за дросела.Тия неща се замерват или се сменя цялото моно с тях за по-евтино.Темп. датчик също се мери.
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
Значи следното .Клатих моното и то не малко обаче работата на двигателя не се промени и грам та съмненията ме налягат в стъпковото понеже откакто го киснах спря да държи 1500-2000 оборота както държеше почти постоянно но все пак доста рядко пак става така ,но се оправя бързо някога още с паленето скачат на 2000 някога докато си карам и като изключа от скорост се дигнат на 2000 друг случай пък гасне .В момента ми изпадна от една "мома" стъпково за 20лв от 1.6 АЕЕ мисля голф 3 дали ще стане да го взема да видя как ще е ? :)
Тея моторчета за моно специално как ги киснете/не бих посмял аз/, - е па да не съм го киснал аз :D аз го свалих и майстора ги натопи и стоя известно време после дойдох до сервиза пак аз си го монтирах и пробвах как е .
Тея моторчета за моно специално как ги киснете/не бих посмял аз/, - е па да не съм го киснал аз :D аз го свалих и майстора ги натопи и стоя известно време после дойдох до сервиза пак аз си го монтирах и пробвах как е .
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
АЕЕ е пълна инжекция,а ти питаш за моно,едва и имат нещо общо стъпковите.
Re: голф 3 1.6mi - въпрос относно стъпков мотор
https://scontent.fsof3-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5ACD96F6 абе незнам дали е АЕЕ...... просто не му помня кода но това е голфа. :)