колеги как да си сваля плафоните на щипки ли са или как?
искам да сложа диодни и да е бяла светлината вътре
Golf MK4 плафони в купето
- radonsa
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 23:09
- Автомобил: VW Passat B5.5 [] VW Passat B3
- Двигател: ALZ 2002 [] RP 1988
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 плафони в купето
Ако плафоните ти са като мойте на Пасата (мисля че са еднакви), пробвай с тази тема:
viewtopic.php?f=6&t=207277
Утре мога и да ти снимам , ако не се оправиш!
viewtopic.php?f=6&t=207277
Утре мога и да ти снимам , ако не се оправиш!
- n1kSy
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 23:09
- Автомобил: VW PASSAT B5.5
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Пещера
Re: голф 4 плафони в купето
самото стъкло как се сваля с отверка ли? или..
аз искам да сменя кружките няма да свалям целия плафон
аз искам да сменя кружките няма да свалям целия плафон
- radonsa
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 23:09
- Автомобил: VW Passat B5.5 [] VW Passat B3
- Двигател: ALZ 2002 [] RP 1988
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 плафони в купето
Стъклото се сваля с ръце.
Като седнеш на предната седалка,хващаш стъклото в предната част(от към предното стъкло) и го отваряш все едно е с панти от другата страна и то си пада.
А задните тряя ги свалиш целите!
Като седнеш на предната седалка,хващаш стъклото в предната част(от към предното стъкло) и го отваряш все едно е с панти от другата страна и то си пада.
А задните тряя ги свалиш целите!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: голф 4 плафони в купето
n1kSy написа:колеги как да си сваля плафоните на щипки ли са или как?
искам да сложа диодни и да е бяла светлината вътре
Препоръчвам ти да не се занимаваш... квото и светодиодно да сложиш след Х дена или седмици почва да мига и става циганска дискотека а и светлината винаги синее. След 4 смени се отказах, в момента половината работят, скоро ще върна оригиналните.
За да постигнеш това, което ти се иска и ми се искаше и на мен трябва да инвестираш по-солидна сума във висококачествени диодни грушки с конкретна и сигурна температура на цвета. Дълга и широка, а и пак може да попаднеш на боклук.
Слагах такива и на задния номер.... до 2 седмици или изгаряха или почваха да мигат... след 4-тата смяна и там си върнах старите и това е. Пък и когато не е бяла светлина а синкава изглежда просто като Илиенски тунинг
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф 4 плафони в купето
Хм, аз моите ги смених абсолютно навсякъде и нямам проблем. От Хонг Конг ги поръчах
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: голф 4 плафони в купето
Централния плафон му се сваля само стъклото, за да се смени крушката. Сваля се с ръка - хващаш здраво откъм панорамния прозорец и дърпаш назад и надолу. 3 лампички са - 2 като за габарит и една голяма.
Плафоните под сенниците се махат с помощта на отверка, за да се натисне металната скоба. Мисля, че от ляво на дясно се плъзгаха и тогава леко се издърпваха назад, за да се види скобата.
Плафоните между вратите се махат като се повдигнат в задната част. Май трябваше да се оставят в положение "0" прети това.
На плафоните под сенниците, между вратите и на задния номер лампите са еднакви.
Плафона в жабката се вади смотано и почти винаги се разглобява на части, има тема как да си я сглобиш на ново, понеже има една пружинка с особена позиция.
Плафона в багажника е с крушка като за габарит
Налял съм значителна сума пари в плафоните си, но съм изключително доволен. Светят в бяло, силно и вече над 6 месеца нямам проблем с тях/които е виждал колата знае за какво говоря/.
Винаги плафоните ми загасват напълно, с изключение на един период когато ми бе повреден микрека на багажника и тогава оставаше остатъчна светлина.
Плафоните под сенниците се махат с помощта на отверка, за да се натисне металната скоба. Мисля, че от ляво на дясно се плъзгаха и тогава леко се издърпваха назад, за да се види скобата.
Плафоните между вратите се махат като се повдигнат в задната част. Май трябваше да се оставят в положение "0" прети това.
На плафоните под сенниците, между вратите и на задния номер лампите са еднакви.
Плафона в жабката се вади смотано и почти винаги се разглобява на части, има тема как да си я сглобиш на ново, понеже има една пружинка с особена позиция.
Плафона в багажника е с крушка като за габарит
Налял съм значителна сума пари в плафоните си, но съм изключително доволен. Светят в бяло, силно и вече над 6 месеца нямам проблем с тях/които е виждал колата знае за какво говоря/.
Винаги плафоните ми загасват напълно, с изключение на един период когато ми бе повреден микрека на багажника и тогава оставаше остатъчна светлина.
- radonsa
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 23:09
- Автомобил: VW Passat B5.5 [] VW Passat B3
- Двигател: ALZ 2002 [] RP 1988
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 плафони в купето
И при мен е така колега.
Доста хора ми разправяха че мигали ,гаснели ,светели синьо... и тем подобни. Няма такова нещо!
Хубава силна бяла светлина вече 5-6 месеца без проблеми.
Доста хора ми разправяха че мигали ,гаснели ,светели синьо... и тем подобни. Няма такова нещо!
Хубава силна бяла светлина вече 5-6 месеца без проблеми.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: голф 4 плафони в купето
radonsa написа:Аз използвах 3бр. от ТОВА
E те такива 4 комплекта смених и повече не се занимавам с глупости По-добре да си измия колата за тия пари 1 път по-често
Имаш късмет ако си ти работят както трябва
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф 4 плафони в купето
ОФФ:То верно е въпрос на вкус ,ама какво ви кефи да имате студено и "петнисто/интензивно" осветление на купето.Диодите са много готини за акценти в таблото понеже имат фокусирана и интензивна светлина.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: голф 4 плафони в купето
Rabbit_TDI написа:ОФФ:То верно е въпрос на вкус ,ама какво ви кефи да имате студено и "петнисто/интензивно" осветление на купето.Диодите са много готини за акценти в таблото понеже имат фокусирана и интензивна светлина.
Бяло седи много по-добре! Това е все едно да кажеш, че старите жълтеникави монитори те кефят с "по-топлата" си светлина повече, от колкото LED монитор със "студената" си бяла светлина
Особено на светъл салон, светлината е чудесна, когато е качествена и бяла!
Проблемът е, че освен ако не инвестираш в нещо качествено, в колата ти свети като "Ксенон" от Илиенци и след някоя друга седмица или месец почва и да мига като циганска дискотека.
Вътре в купето пак издържат малко повече, но отзад на номера... само до месец вече ставаш за смях
Пък да хвърлиш над 50-70 лева за крушки..... май има по-добре къде да ги хвърли човек тия пари по колата.
Но все пак някои явно имат късмет и с евтинджоса. При мен в едната кола опред средната свети на половина, другите 2 все още светят. (друг е въпроса, че средната зеленее, а страничните синеят ), а в другата отзад едната не свети, другата мига, а опред едната свети по-слабо, другата от време на време премигва
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 плафони в купето
http://www.youtube.com/watch?v=y5PuC9Te ... re=related
предният е лесен, ето малко помощ за задните да не ги счупиш
предният е лесен, ето малко помощ за задните да не ги счупиш