Golf MK4 Тампони по окачването- системат. информация

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот red.devilll » Пет 29 юли 2011 17:28


marin_andonov написа:
Sashko_Trg написа:Колеги дайте да се разберем за тея тампони ли става дума ???? Дето са в най-долната част на носача ???

Колега,
Това са задни тампони на преден носач.
Тука става въпрос за тампони стаб. щанга.
Като се вдигне на канал, ако този тампон е напукан сменяй и него.
Аз също съм с две ръце за оригинални тампони.
По колата всичко що е тампон съм го сменил с оригинален (без значение дали е имало нужда) и мисля докато е моя да не сменям повече тампони.

Ако е само напукан ,а не скъсан изобщо и не си помисляй да го сменяш защото новия който ще го сложиш и уж оригинален да е няма да изкара колкото този на колата ти-напукания




marin_andonov
Мнения: 312
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
Автомобил: VW
Двигател: TAIGO
Местоположение: sofia

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот marin_andonov » Пет 29 юли 2011 17:43


red.devilll написа:
marin_andonov написа:
Sashko_Trg написа:Колеги дайте да се разберем за тея тампони ли става дума ???? Дето са в най-долната част на носача ???

Колега,
Това са задни тампони на преден носач.
Тука става въпрос за тампони стаб. щанга.
Като се вдигне на канал, ако този тампон е напукан сменяй и него.
Аз също съм с две ръце за оригинални тампони.
По колата всичко що е тампон съм го сменил с оригинален (без значение дали е имало нужда) и мисля докато е моя да не сменям повече тампони.

Ако е само напукан ,а не скъсан изобщо и не си помисляй да го сменяш защото новия който ще го сложиш и уж оригинален да е няма да изкара колкото този на колата ти-напукания


Много интересно мнение,
Напукан ще издържи повече от нов оригинален :bowdown
Колега,
Тампон изкарал 8-9год. на хубави пътища е нормално като нов по нашите пътища да се скапе за 2-3 години.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот joker » Пет 29 юли 2011 21:56


tehniiik написа:Тези тампони на стабилизиращата и мене ме вбесяват. :banghead:
Смених ги с феби но след седмица взеха да скърцат сериозно.Намазах ги с свинска мас и спряха но за месец.С силиконово масло за уплътнения нищо не става и накрая се ядосах и ги хлепнах с молибденова грес за карета.
За сега карат но до кога не знам а и греста сигурно ще прецака гумата но ми писна от това скърцане няма махане.
Дано да имате решение.

Абе и моите през лятото се разскърцаха....силикон,тефлон,масло...краткотраен ефект....не са сменяни...оригинални са...накрая си казах "МАЙНАТА ИМ"....


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот red.devilll » Съб 30 юли 2011 8:04


marin_andonov написа:
red.devilll написа:
marin_andonov написа:
Sashko_Trg написа:Колеги дайте да се разберем за тея тампони ли става дума ???? Дето са в най-долната част на носача ???

Колега,
Това са задни тампони на преден носач.
Тука става въпрос за тампони стаб. щанга.
Като се вдигне на канал, ако този тампон е напукан сменяй и него.
Аз също съм с две ръце за оригинални тампони.
По колата всичко що е тампон съм го сменил с оригинален (без значение дали е имало нужда) и мисля докато е моя да не сменям повече тампони.

Ако е само напукан ,а не скъсан изобщо и не си помисляй да го сменяш защото новия който ще го сложиш и уж оригинален да е няма да изкара колкото този на колата ти-напукания


Много интересно мнение,
Напукан ще издържи повече от нов оригинален :bowdown
Колега,
Тампон изкарал 8-9год. на хубави пътища е нормално като нов по нашите пътища да се скапе за 2-3 години.

Колега,този оригиналния е толкова оригинален че си нямаме и идея .На моя голф като смених съединителя майстора ми каза че тампона на скоростите и леко скъсан,но можел да кара още,но си взех "ОРОГИНАЛЕН" Ленфиордер :banghead: и на третата седмица започна като паля мотора по някой път да чука-после нова процедура-сваляне на новия "оригинален уж" и поставяна на този който е от 2001г и за сега го карам 40 000км и не се е разчукал или да има луфтове някакви.За това си мисля,че ако не е скъсан да не се сменя.
Сменях тампони на стабилизиращата щанга сваг 2 седмици,после сложих уж оригинални(но на дали ще изкарат 10г)и за сега около 20000км нямам проблем


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот LiRiX » Нед 06 ное 2011 20:49


LiRiX написа:След това си купих оригинални от VW по 15 лева броя и работата заспа. Смятаната ми беше 10 лева.
Изглежда разликата е в материала, от които са изработени тампоните, външно изглеждат еднакво.

4 месеца и работата пак умря. Оригинални с фактура, с щампи здадоха багажа и се разкърцаха :banghead:
Някой да е слагал нещо издържащо повече? О_О


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 07 ное 2011 18:12


LiRiX написа:
LiRiX написа:След това си купих оригинални от VW по 15 лева броя и работата заспа. Смятаната ми беше 10 лева.
Изглежда разликата е в материала, от които са изработени тампоните, външно изглеждат еднакво.

4 месеца и работата пак умря. Оригинални с фактура, с щампи здадоха багажа и се разкърцаха :banghead:
Някой да е слагал нещо издържащо повече? О_О


Кой ти ги сменя ?


Потребителски аватар
maerto
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
Автомобил: VW Golf 4 2001
Двигател: 1.6 16V AUS
Местоположение: sofia/silistra

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот maerto » Чет 01 дек 2011 17:20


И аз да се запиша.Днес сменях следните неща-
Тампони на макферсон 2х28лв=56лв.
Биалетки 2х32лв.=64лв.
Маншон 1 бр.22лв. Всичко е на Лемфордер
Труд -90лв Тотал=232лв.

Дотук добре ,но скърцането си остана :banghead: мисля че идва от биалетките.
Незнам да се връщам ли в сервиза(сигурен съм че нищо не могат да направят)или да прилагам някви мазила и аз??


Потребителски аватар
sharky_88
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот sharky_88 » Пет 09 дек 2011 12:52


maerto написа:И аз да се запиша.Днес сменях следните неща-
Тампони на макферсон 2х28лв=56лв.
Биалетки 2х32лв.=64лв.
Маншон 1 бр.22лв. Всичко е на Лемфордер
Труд -90лв Тотал=232лв.

Дотук добре ,но скърцането си остана :banghead: мисля че идва от биалетките.
Незнам да се връщам ли в сервиза(сигурен съм че нищо не могат да направят)или да прилагам някви мазила и аз??

При мен се оказа от шарнира,а скърцаше мн гадно

Последна промяна от sharky_88 на Пет 09 дек 2011 13:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maerto
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
Автомобил: VW Golf 4 2001
Двигател: 1.6 16V AUS
Местоположение: sofia/silistra

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот maerto » Пет 09 дек 2011 13:00


sharky_88 написа:
maerto написа:И аз да се запиша.Днес сменях следните неща-
Тампони на макферсон 2х28лв=56лв.
Биалетки 2х32лв.=64лв.
Маншон 1 бр.22лв. Всичко е на Лемфордер
Труд -90лв Тотал=232лв.

Дотук добре ,но скърцането си остана :banghead: мисля че идва от биалетките.
Незнам да се връщам ли в сервиза(сигурен съм че нищо не могат да направят)или да прилагам някви мазила и аз??

При мен се окоза от шарнира,а скърцаше мн гадно


И при мен се оказа шарнира:)Но това го забеляза вече втория маистор при когото отидох.Както се вика -Трябва да си намериш майстора :beer


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот siso_k » Съб 15 дек 2012 18:51


Да питам и аз нещо.

Като минавам през неравности или дупки се чува едно почукване. Не мога да рабера точно от къде идва. Не е удар на метал, просто почукване. Чудех се да не е тампон на задния мост, но от това което четох тука май не е. Може ли да тампон на омортесьор или накрайник или шарнир?


VALENTINO87
Мнения: 1741
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот VALENTINO87 » Съб 15 дек 2012 19:33


и при мен е така,колега.Смених и тампони на амортесьорите,на заден носач,отдолу едни дълги рамене...и пак тропа.Не е нещо фрапиращо,но го чувам и ме дразни от време на време


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот Jonkata_v » Съб 15 дек 2012 20:44


Миналата година сменях предни лагери на главини....
- симптомите бяха,че чувах едно тупкане на интервали което не беше постоянно изразено ,и се чуваше най-вече когато завивах на ляво.Изчезваше след като мина 40-50км/ч.
Другите симптоми който имаше за да се усъмня в лагерите беше едно съвсем леко виене при 80-90км/ч като правя резки движения наляво-надясно.След време поради други причини свалях предните главини и видях,че преден десен лагер е за смяна,аз смених и двата.
- лагерите който купих са SNR от вносителите им - "триера" на цена със всички отстъпки за 50лв двата.
- цената за работа на двата лагера е 60лв.

Последна промяна от Jonkata_v на Съб 15 дек 2012 21:58, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот siso_k » Съб 15 дек 2012 20:46


VALENTINO87 написа:и при мен е така,колега.Смених и тампони на амортесьорите,на заден носач,отдолу едни дълги рамене...и пак тропа.Не е нещо фрапиращо,но го чувам и ме дразни от време на време


точно щото и мен ме дразни. Принципно обичам колата ми да е изрядна и такива шумове са много неприятни. юе я карам на майстори след празниците да я видят.

При мен не са лагери. това е почукване само при дупки и неравности.


VALENTINO87
Мнения: 1741
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот VALENTINO87 » Съб 15 дек 2012 21:12


и аз преди 2 месеца смених десен лагер на главина - въпросното чукане пак си остана.Преди 2 години последно съм сменал тампоните на стабилизираща щанга,освен от тях да е :roll:


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Тампони по окачването на Голф 4 - системат. информация

Мнениеот mitko85 » Съб 15 дек 2012 21:32


Фирмите производители предлагат тампони на щангата с гърбица в предната част. Със замяната на тампон без гърбица с тампон с такава се налага и смяната на планката, която също се предлага на пазара. Доста коли вече карат така и няма оплаквания.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mytak69 и 92 госта