marin_andonov написа:red.devilll написа:marin_andonov написа:Sashko_Trg написа:Колеги дайте да се разберем за тея тампони ли става дума ???? Дето са в най-долната част на носача ???
Колега,
Това са задни тампони на преден носач.
Тука става въпрос за тампони стаб. щанга.
Като се вдигне на канал, ако този тампон е напукан сменяй и него.
Аз също съм с две ръце за оригинални тампони.
По колата всичко що е тампон съм го сменил с оригинален (без значение дали е имало нужда) и мисля докато е моя да не сменям повече тампони.
Ако е само напукан ,а не скъсан изобщо и не си помисляй да го сменяш защото новия който ще го сложиш и уж оригинален да е няма да изкара колкото този на колата ти-напукания
Много интересно мнение,
Напукан ще издържи повече от нов оригинален
Колега,
Тампон изкарал 8-9год. на хубави пътища е нормално като нов по нашите пътища да се скапе за 2-3 години.
Колега,този оригиналния е толкова оригинален че си нямаме и идея .На моя голф като смених съединителя майстора ми каза че тампона на скоростите и леко скъсан,но можел да кара още,но си взех "ОРОГИНАЛЕН" Ленфиордер
и на третата седмица започна като паля мотора по някой път да чука-после нова процедура-сваляне на новия "оригинален уж" и поставяна на този който е от 2001г и за сега го карам 40 000км и не се е разчукал или да има луфтове някакви.За това си мисля,че ако не е скъсан да не се сменя.
Сменях тампони на стабилизиращата щанга сваг 2 седмици,после сложих уж оригинални(но на дали ще изкарат 10г)и за сега около 20000км нямам проблем