На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
Колеги, ако светне лампата чек енджин и съответно колата е в "авариен режим", ограничителят на оборотите пак ли си прекъсва както обикновено или на по-малко? Примерно при някои опели съм виждал, че ако свети лампата оборотите се ограничават до 4500. И при нас ли е така? Просто, досега като е светвало, никога не ми е минавало през ум да я форсирам, че да видя. Конкретно въпросът ми е за бензинови Г4, но предполагам, че при всички VW модели е еднакво...
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
колкото и когато не свети! Пробвай и ще видиш.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
E как да пробвам? Да си изкина някой датчик, че да даде грешка ли
Затова питам колеги, които са тествали, когато им е светнало...
Затова питам колеги, които са тествали, когато им е светнало...
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
На Битълса ми е светвало два пъти до сега и разлика не съм забелязал. Веднъж за сонда и веднъж за SAI.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
Ами по принцип, даже и да са ограничени оборотите до по-малко, при нормално каране, особено градско, едва ли някой ще дава толкова газ, че да си проличи.
Бтв Бийтълът на бензин ли работи или на газ? Щото то на газ ограничителят по принцип го няма...
Бтв Бийтълът на бензин ли работи или на газ? Щото то на газ ограничителят по принцип го няма...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
Първо зависи от грешката-има няколко нива и начини на режим на защита.В най-лекия вариант на някой от датчиците дава постоянна стоиност и все едно го няма.При по-тежкия сменя картата на гориво(то не може много за да не обеднее),предварение(от тука идва разликата но и тя не е фрапираща)и управление на турбото(ако го има).Третия направо реже всичко и колата никва я няма ,ама аз не съм виждал още задействан по естествен начин.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: На колко се ограничават оборотите, когато свети check engine
А тогава да питам също, като така и така сме започнали темата, моята Бора AKL има ли изобщо лампа Check Engine? Т.е. тя сигурно има, ама има ли положение, при което да свети? Като дам на контакт не светва (светят само лампите за имобилайзера, ABS, Airbag и стандартните други (за масло, акумулатор и т.н.). С други думи на контакт не свети, а грешки иначе няма, т.е. едва ли продавачът я е изкинал... Като цяло ме съмнява това да е случаят...
В аутодата има ел. схеми, гледах ги, но просто по електроника имам доста слаби познания и не успях да разбера сега има ли сигнал към жълтата лампа check engine или не... Знам, че при моделите с 2 ламбда сонди винаги свети на контакт, но при моя AKL сондата е само една
В аутодата има ел. схеми, гледах ги, но просто по електроника имам доста слаби познания и не успях да разбера сега има ли сигнал към жълтата лампа check engine или не... Знам, че при моделите с 2 ламбда сонди винаги свети на контакт, но при моя AKL сондата е само една
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 220 госта