Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
Здравейте на ясички Колеги, та така от дълго време в форума на Сеат вече се преместих тук
дано да съм полезен с каквото и колкото мога и вие на мен преди карах ибиза 1.4 99
но вчера си взех голф 3 93 gti 2.0 литровия двигател ни все още незнам какъв е кода на двигатела,
взех я на много добра цена запазена но проблема е следния: като запаля и оборотите се менкат и стрелката буквално си танцува и като загрее между предавките 1и 2-ра гасне моментално по някога оборотите падат до 200-300- и се стабилизира от какво може да е този проблем? и дайте мнение за такъв тип GTi дали са четливи? иначе е голяма бегачка
дано да съм полезен с каквото и колкото мога и вие на мен преди карах ибиза 1.4 99
но вчера си взех голф 3 93 gti 2.0 литровия двигател ни все още незнам какъв е кода на двигатела,
взех я на много добра цена запазена но проблема е следния: като запаля и оборотите се менкат и стрелката буквално си танцува и като загрее между предавките 1и 2-ра гасне моментално по някога оборотите падат до 200-300- и се стабилизира от какво може да е този проблем? и дайте мнение за такъв тип GTi дали са четливи? иначе е голяма бегачка
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
Щом е '93г то кода на мотора е или 2Е или ABF
2Е-то е 8 клапана, 115 коня, а ABF-а е 16 клапана, 150 коня.
Уточни това, защото има значение за изложения от теб проблем.
Все пак основното е чист (нов) въздушен филтър и липса на обикновена газова, която да го запушва
2Е-то е 8 клапана, 115 коня, а ABF-а е 16 клапана, 150 коня.
Уточни това, защото има значение за изложения от теб проблем.
Все пак основното е чист (нов) въздушен филтър и липса на обикновена газова, която да го запушва
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
2e е мотора колега днес разглобих и изчистих дросела и смених филтъра и се оправи малко утре ще я вкарвам и на Ваг ком да обуча клапата и да видя за грешки щото сега пък работи на високи обороти:) а и дали е добър този тип двигател?
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
Има някъв датчик, който като се замърси почва да се прави на интересна. Моята глъхнеше при определени обороти, ходих на ВАг, на кочпа не излезе нищо, след което майстора просто го видя това. ЗА съжаление не помня кой беше, само знам, че не разглобяваше нищо п омотора, или ако е отварял е било малко. Оправено беше за 30-тина минути. Като идеш докторът ще каже Иначе принципно Г3 ГТИ е добър с всичките двигатели.
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
Датчика за оборотите на празен ход "стъпков мотор",при мен на АБф-а беше посъщия начин,гаснеше,менеше постоянно обороти,трабва да го види някои майстор и евентуално да ти го изчисти и ще се оправи,Успех!
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
Viktor Cankov написа:Датчика за оборотите на празен ход "стъпков мотор",при мен на АБф-а беше посъщия начин,гаснеше,менеше постоянно обороти,трабва да го види някои майстор и евентуално да ти го изчисти и ще се оправи,Успех!
за Кои датчик става дума колега з оборотите на празен хот да не става дума за дебитомета или стъпковото моторче дроселова клапа ? изчистих доста неща включих на ваг ком и нищо никакви грешки но просто си прекъсва лекичко харчи много гориво и не върви колкото трябва да върви съмнява ме дебитоера и за това намерих един 2 ра ръка и днес ще пробвам дали е от него щото предишния е пипан .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
djuni_ibiza написа:... или стъпковото моторче дроселова клапа ?
На 2Е-то няма стъпково моторче. Особено на дросела.
ТПС-а е потенциометричен датчик, хванат на оста на дроселовата клапа от задната му страна, към купето. 3 кабела излизат от него. Ако не греша - на Г3 е стегнат с 2 болтчета М4 с еврейска звезда.
Те тук, с по-грозната стрелка
Стабилизацията на празния ход се извършва от 'Клапан за стабилизация на празния ход', разположен над капака на клапаните:
Т'ва чудо с куплунга.
Сваляш го, хващаш едно шише коресилин, пълниш, ламбурцаш и изсипваш. И продължаваш да го правиш, докато изчезне всякаква идея от замърсяване вътре
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
колега по принцип имам същия мотор . когато го взех беше с същия мотор - почнах да сменям едно по едно всичко и накрая се оказа проблем в инсталацията на компа. Ако си от София мога да ти помогна с помощ да премерим датчиците ( старомоден начин но ефективен при липса на вагком)
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
radotom написа:djuni_ibiza написа:... или стъпковото моторче дроселова клапа ?
На 2Е-то няма стъпково моторче. Особено на дросела.
ТПС-а е потенциометричен датчик, хванат на оста на дроселовата клапа от задната му страна, към купето. 3 кабела излизат от него. Ако не греша - на Г3 е стегнат с 2 болтчета М4 с еврейска звезда.
Те тук, с по-грозната стрелка
Стабилизацията на празния ход се извършва от 'Клапан за стабилизация на празния ход', разположен над капака на клапаните:
Т'ва чудо с куплунга.
Сваляш го, хващаш едно шише коресилин, пълниш, ламбурцаш и изсипваш. И продължаваш да го правиш, докато изчезне всякаква идея от замърсяване вътре
Идеята ми хареса много Колега но този потенциометър който е на дросела нея как да я чистя ? направо да свалям дросела и да чистя ли с бенз или коресилин ? или да сменя направо потенциометъра как ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
Направо нов няма да ти хареса
110 кинта е в ПоршеБГ (не помня с или без отстъпка)
Добрия вариант е да се свали цялото тяло на дросел клапата, тялото и самата клапа да се измият с корисилин, а датчика се отваря и се почиства със спирт. Желателно е да е с домакинска хартия или парцалче, което не пуска мъхчета.
Потенциометъра се разглабя лесно - избиват се месинговите втулки, през които минават болтовете чрез натискане (с отверка) и след това с тънко ножче се отварят внимателно зъбчетата отстрани и се отваря пластмасата.
Запомни точното положение, в което е плъзгача, че аз, понеже съм умен и бърз, веднъж си го монтирах обратно!
Та за това знам колко струва ново, де!
110 кинта е в ПоршеБГ (не помня с или без отстъпка)
Добрия вариант е да се свали цялото тяло на дросел клапата, тялото и самата клапа да се измият с корисилин, а датчика се отваря и се почиства със спирт. Желателно е да е с домакинска хартия или парцалче, което не пуска мъхчета.
Потенциометъра се разглабя лесно - избиват се месинговите втулки, през които минават болтовете чрез натискане (с отверка) и след това с тънко ножче се отварят внимателно зъбчетата отстрани и се отваря пластмасата.
Запомни точното положение, в което е плъзгача, че аз, понеже съм умен и бърз, веднъж си го монтирах обратно!
Та за това знам колко струва ново, де!
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
radotom написа:Направо нов няма да ти хареса
110 кинта е в ПоршеБГ (не помня с или без отстъпка)
Добрия вариант е да се свали цялото тяло на дросел клапата, тялото и самата клапа да се измият с корисилин, а датчика се отваря и се почиства със спирт. Желателно е да е с домакинска хартия или парцалче, което не пуска мъхчета.
Потенциометъра се разглабя лесно - избиват се месинговите втулки, през които минават болтовете чрез натискане (с отверка) и след това с тънко ножче се отварят внимателно зъбчетата отстрани и се отваря пластмасата.
Запомни точното положение, в което е плъзгача, че аз, понеже съм умен и бърз, веднъж си го монтирах обратно!
Та за това знам колко струва ново, де!
Та така изчистих всичко както каза и ефекта е супер запали и няма не танцуват оборотите но сега пък работи на 1400 оборота стабилно имам Ваг ком но единствената грешка отчете че просто е еткачена букса, но нали ти казвм ватя клучето и 1400 оборота на място стабилно докато я карам 1600 някаде
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
djuni_ibiza написа:... но единствената грешка отчете че просто е еткачена букса...
Аъ?!?
Коя букса?
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
radotom написа:djuni_ibiza написа:... но единствената грешка отчете че просто е еткачена букса...
Аъ?!?
Коя букса?
Този на потенциометъра кадет е клапатa но забравих точно какво пишеше яжно щото откачих буксата и за това е скочила грешката незнам друго от какво може да е скочила грешката но незнам какда оправям оборотите сега
- tasosss3
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
колега и аз имам същия проблем и при мен държи 1300 оборота съмняваме някои вакум ама не мога го напипа
- djuni_ibiza
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
- Автомобил: Golf MK4 1.6sr
- Двигател: AKL
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf III 2.0 GTI 115ph 93.Прекъсва и гасне!
tasosss3 написа:колега и аз имам същия проблем и при мен държи 1300 оборота съмняваме някои вакум ама не мога го напипа
Колега я виж този маркуч кадето е отбелязано с зелено то едно тънко , виж да не е нацепен или да не е скочил.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта