Golf MK3 Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Ок, благодаря, ще се пробва
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Сама да кажа, че панелчето ABS/AIR на Емо е нестандартен вид и е с един пин повече. Проверено
Аз лично не зная защо е така, това сме го гледали с него, предполагам, че е понеже колата му е GT Special и е с 4 Бег-а.
Казвам го като инфо, ако някой се сети нещо в тази връзка.
Аз лично не зная защо е така, това сме го гледали с него, предполагам, че е понеже колата му е GT Special и е с 4 Бег-а.
Казвам го като инфо, ако някой се сети нещо в тази връзка.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Малко да вдигна темата има ли решение на проблема със автора на темата в същото положение съм и за сега знам че не е от течността.Интересното е че и моя абс при скачане в дупка със задния мост понякога светва лампата му(на абс а) и сама се оправяше докато преди 2 седмици светна за постоянно и след седмица светна и ръчната.Предстои да закача за ваг ком и да разнищя нещата но ми е интересно какво е излязло при колегата.
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Здрасти колега.
Ами почти 100% проблемът е в АБС-а. Не съм имал време да се занимавам, да разглобявам и т.н.
Лампата все още си свети
Поздрави и успех!
Ами почти 100% проблемът е в АБС-а. Не съм имал време да се занимавам, да разглобявам и т.н.
Лампата все още си свети
Поздрави и успех!
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 17 юни 2012 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Колеги, аз имам същия проблем (даже бях пуснал отделна тема) (колата е golf 3 1,8 - модел 1997)
По последна информация проблемът ми е точно в скапаните (един или повече) датчици на ABS - в тази ситуация не свети само лампичаката до сигнализацията на airbeg-а, но и на ръчната (!). По принцип има една букса в моторното отделение (това ми обясняваха, не знам за какво става дума) и някои пишман техници я разкачат за да не светка лампата на ръчната когато ABS-а има ядове. Това не пречи на работата на спирачната система, но голямата брада е че не можеш да разбереш ако възникне друг проблем (при мен наскоро се спука цилиндърче на задно колело, получи се теч и педала почна да потъва без да задейства спирачките както трябва). Според моя майстор обаче проблема с датчиците не може да се види на диагностика, тъй като компютъра на моята кола бил по-тъп, но при всички случаи трябвало да се измерят датчиците и да се установи кои са повредени и да се сменят. (При мен със сигурност има повредени датчици, не е ясно обаче кои са).
Така че предлагам на колегата със същия проблем да провери датчиците (ако му е по читав компютъра сигурно може и с диагностика)
По последна информация проблемът ми е точно в скапаните (един или повече) датчици на ABS - в тази ситуация не свети само лампичаката до сигнализацията на airbeg-а, но и на ръчната (!). По принцип има една букса в моторното отделение (това ми обясняваха, не знам за какво става дума) и някои пишман техници я разкачат за да не светка лампата на ръчната когато ABS-а има ядове. Това не пречи на работата на спирачната система, но голямата брада е че не можеш да разбереш ако възникне друг проблем (при мен наскоро се спука цилиндърче на задно колело, получи се теч и педала почна да потъва без да задейства спирачките както трябва). Според моя майстор обаче проблема с датчиците не може да се види на диагностика, тъй като компютъра на моята кола бил по-тъп, но при всички случаи трябвало да се измерят датчиците и да се установи кои са повредени и да се сменят. (При мен със сигурност има повредени датчици, не е ясно обаче кои са).
Така че предлагам на колегата със същия проблем да провери датчиците (ако му е по читав компютъра сигурно може и с диагностика)
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Ами оказа се преден ляв датчик като грешката не може да се изтрие и заден десен като тя се трие но там ми прави проблеми отвреме на време.Интересно че скоро ми сменяха преден ляв лагер и що ми се затвърждава мнението дан си давам колата на Майстори вече.Тия дни ще разглобя да видя букса или датчик ще излезе.
- oreol187
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Колеги и аз имам същите проблеми с колата - МК3,97г.,АГГ, 115кс
1:светна АБС лампата на страничното панелче преди около 1 година. Оказа се, че не е от датчика, а от връзката към блока за у-ние(с новия пак си свети ;). Оставил съм го така. Направи ми впечатление, че зимата и като е по-студено, изгасва и АБС работи. Когато свети индикатора АБС не работи.
2:Светна индикатора за ръчна, преди около 3 седмици. Проверени баха:
- Датчика за ниво на спирачна течност - работещ е.
- Ниво на спирачната течност близо до максималните стойности е.
- Ръчна спирачка е с проверено и почистено копче.
- Накладки - ОК.
Искам да споделя и моите наблюдения за поведението на индикатора:
Като дам на контакт и сваля ръчната-индикатора изгасва. Ако не изгасне след сваляне на ръчната, си стои и след запалване. Като запаля и изгасне (което става с една идея по-бавно от преди)светва примерно след около 10мин. или при по-здраво раздрусване на колата. Ако запаля и не изгасне, в началото когато се появи, се оправяше с изгасяне и палене отново. ВЕЧЕ НЕ Е така. Сега като не изгасне след проверката, при запалване, трябва карам известно време и след това като изгася и запаля си гасне. Появява се при студена и загряла кола като при загряла кола е по-често.
Момчето, което прави тези манипулации ми сподели, че според него е проблем в таблото и че не може да влезе в таблото.Аз не знех, че с компютър може да се направи връзка и с таблото или аз не съм разбрал както хората.
Предполагам, че е някоя смотана писта на таблото, която се е отлепила или нещо друго.
Няма друго табло за проверка и мисля да изчакам докато и нещо друго се повреди в таблото или не си купя табло за да го сменя.
Имам въпрос! Трябва ли след това да се пренастройва новото табло, т.като колата е с фабричен имобилайзер в ключа?
поздрави
1:светна АБС лампата на страничното панелче преди около 1 година. Оказа се, че не е от датчика, а от връзката към блока за у-ние(с новия пак си свети ;). Оставил съм го така. Направи ми впечатление, че зимата и като е по-студено, изгасва и АБС работи. Когато свети индикатора АБС не работи.
2:Светна индикатора за ръчна, преди около 3 седмици. Проверени баха:
- Датчика за ниво на спирачна течност - работещ е.
- Ниво на спирачната течност близо до максималните стойности е.
- Ръчна спирачка е с проверено и почистено копче.
- Накладки - ОК.
Искам да споделя и моите наблюдения за поведението на индикатора:
Като дам на контакт и сваля ръчната-индикатора изгасва. Ако не изгасне след сваляне на ръчната, си стои и след запалване. Като запаля и изгасне (което става с една идея по-бавно от преди)светва примерно след около 10мин. или при по-здраво раздрусване на колата. Ако запаля и не изгасне, в началото когато се появи, се оправяше с изгасяне и палене отново. ВЕЧЕ НЕ Е така. Сега като не изгасне след проверката, при запалване, трябва карам известно време и след това като изгася и запаля си гасне. Появява се при студена и загряла кола като при загряла кола е по-често.
Момчето, което прави тези манипулации ми сподели, че според него е проблем в таблото и че не може да влезе в таблото.Аз не знех, че с компютър може да се направи връзка и с таблото или аз не съм разбрал както хората.
Предполагам, че е някоя смотана писта на таблото, която се е отлепила или нещо друго.
Няма друго табло за проверка и мисля да изчакам докато и нещо друго се повреди в таблото или не си купя табло за да го сменя.
Имам въпрос! Трябва ли след това да се пренастройва новото табло, т.като колата е с фабричен имобилайзер в ключа?
поздрави
- oreol187
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лампата за дръпната ръчна (!) свети постоянно, Голф Мк3
Andonov написа:Не
благодаря за отговора колега!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 239 госта