Golf MK3 Проблем с оригинална аларма

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Golf MK3 Проблем с оригинална аларма

Мнениеот SobieskIm » Сря 28 сеп 2011 18:16


Здравейте колеги, колата е golf 3 от 94г.Колата е с оригинална аларма, няма дистанционно, няма и сензори (явно само вратите "охранява")За няколко години никога не ми е вършела кой знае каква работа, само дето вечер свети червения диод на вратата за респект :D .Обаче от седмица насам на обяд ако я оставя на слънце и започва да свири - и то много противно - клаксон + светене на мигачите в ритъм.Мисълта ми е, ако се сещата от какво може да е, или в противен случай да ми кажете кой е бушона за алармата да го махна - така или иначе не върши никаква работа ( вероятно няма да се задейства дори да скачаш с кубинки върху купето, а свири само когато и скимне и то от нищото).Гледах капака за бушоните но на немски не можах да разбера много много.




Потребителски аватар
piter_96
Мнения: 856
Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
Двигател: AFT 1997 AAM 1994
Местоположение: Сопот

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот piter_96 » Сря 28 сеп 2011 18:42


Заповядай :)
1.Лява къса светлина, регулатор на височината на левия фар-10A
2.Дясна къса светлина, регулатор на височината на десен фар-10A
3.Осветление на номера и на таблото-10A
4.Задна чистачка, осветление на жабката-15A
5.Интервал на предни чистачки-15A
6.Парно, климатик-20A
7.Предна/задна габаритна светлина-дясна страна-10A
8.Предна/задна габаритна светлина-лява страна-10A
9.Нагревател на задното стъкло-20A
10.Фарове за мъгла-15A
11.Дясна дълга светлина-10A
12.Лява дълга светлина-10A
13.Клаксон-15A
14.Светлини за заден ход, външни огледала, подгрев на седалките-10A
15.Електроника на двигателя-10A
16.Контр, лампа на ABS и за вдигната ръчна/износени накладки, MFA-15A
17.Мигачи-10A
18.Бензинова помпа, ламбда-сонда с подгрев-20A
19.Климатична уредба, вентилатор(тоя дето е при радиатора)-30A
20.Спирачни светлини-10A
21.Плафони, часовник, ел.антена, запалка-30A
22.Радио-10A


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Сря 28 сеп 2011 18:55


Благодаря колега но никъде не пише нищо за тази аларма - оригинална си е, не е поставяна допълнително?


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот bodil4o » Сря 28 сеп 2011 19:04


Оригиналне е да и моя има такава.А затова дали върши някаква работа ... ти само влез в колата докато е включена алармата и няма да можеш да излезеш mhihi


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот vladovelin » Сря 28 сеп 2011 19:23


Здравей колега,
и моят Голф3 е 1994 год.Имаше аларма италианска,без дистанционно за включване/забравих и марката/.
По едно време започна да писука,отидих в сервиза и те ме изпратиха при алармаджиите.Тези магьосници казаха,че алармата е повредена и не подлежи на ремонт.Намираше се при мотора до акумулатора -черна кутия с един голям куплуг с проводници.След изваждане на куплуга от алармата,двигателя на колата угасна.
Разцепиха гумения маншон на проводниците и в средата на куплуга намери два зелени проводника, отряза ги,оголи ги и ги свърза един с друг,след което ми казва пали мотора-запали веднага.
Следващото изказване беше: караш така и като събереш пари ела да ти сложим нова аларма.
Още не съм сложил нова.
Дано съм ти бил полезен.


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Пет 30 сеп 2011 21:49


Колеги алармата все още си свири като се нагрее колата.Днес отново го направи.Винаги става по обед ако я оставя на слънце.Отворих капка на двигателя днес за да видя нещо по-интересно и забелязах че се е разкачил един кабел, който се намира в дясната част до пантата на капака и се залавя за самия капак на двигателя който се вдига.Мисля че е нещо за "-", нали все пак купето е "-" но незная, да не би този кабел да е за някакъв сензор на капака и за това да свири?Кабела е еднополюсен дебел, сплескан.


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Нед 02 окт 2011 8:13


избутваам :077: :077: love.vwcluborg


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Нед 02 окт 2011 9:32


Сега бях до колата - забелязах че алармата явно не е напълно оригинална.На шофьорската врата има стикер на който пише че има аларма "blaupunkt". Гледах че в двигателния отсек няма кутия на аларма..Къде може да се намира?Другото което е, в предните постове писах за един прекъснат кабел който отива към предния капак, свързах го тази сутрин, но дали може от него да свири алармата(прилагам снимки по долу на въпросния кабел преди да го свържа)Самия кабел се намира в дясно точно до пантата на капака:

Изображение Изображение Изображение


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот vladovelin » Нед 02 окт 2011 12:32


Този кабел прилича на "маса" на капака.Понеже капака е на панти,които може да ръждясат се прави замасяване с гъвкав проводник.


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Нед 02 окт 2011 13:11


Да и аз предполагах че може да е маса, свързах го сутринта - и днес към 12 часа излезнах с колата оставих я и на 10тата минута като я напече пак се разсвири... Моля ако може да ми кажете къде може да е алармата на Blaupunkt (не е при двигателя)


JoJoooo
Мнения: 475
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
Автомобил: Volkswagen Passat
Двигател: AJM
Местоположение: Карнобат - Ямбол

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот JoJoooo » Нед 02 окт 2011 13:17


Я снимай колега дали имаш някакво устройство за изключване на алармата някаква кутия зад акумулатора :)


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Нед 02 окт 2011 15:43


Колега гледах около акумулатора, но не открих нищо което да прилича на аларма.Ето все пак снимките:

Изображение Изображение Изображение Изображение


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот hp7909 » Нед 02 окт 2011 19:48


намира се между ключа за фаровете и таблото ,една квадратна кутиика с 2 букси към нея . Изключи ги и си свиркай


Потребителски аватар
Mr.Stiff
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 04 мар 2010 0:26
Автомобил: VW Jetta III GL
Двигател: ABA 1995
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот Mr.Stiff » Пон 03 окт 2011 1:27


И докато си свиркаш сутрин, си бутай колата да запали. :screwy

Фабричната аларма има "имобилайзер"- спира тока на стартера. Също така през нея минава и централното, което не е голям проблем докато не отидеш на бензиностанцията и не ти се наложи да свалиш половината кори, за да ти заредят бензин (казвам го от личен опит). Най-добре иди на майстор да я свали и да я погледне. Като чета описанието на проблема, най-веротно има спойка, която като се нагрее и не прави добър контакт.

Иначе, ако искаш да я елиминираш напълно, наистина ще я намериш там, където колегата е казал, зад ключа за фаровете. Сваля се таблото с уредите. от дясната страна ще видиш една или две (втората е за темпомата, ако автомобила има такъв) сребристи кутийки, захванати с планка към арматурното табло. Кутийката на алармата е с две букси, а тази на темпомата с една. Сваляш блока на алармата и откачаш буксите и кабелните снопове. След това сваляш долната кора на арматурното табло, която покрива бушониерата. Изтегляш сноповете от там, режеш и свързваш двата най-дебели кабела, които вървят в тях - червен и червен/черен (те прекъсват захранването на стартера). След това намираш двата кабела, които взимат сигнал за централното от вратата и ги режеш и свързваш за другите два, които подават сигнал към компресора за централното в багажника. Нямам обаче спомен, какви цветове бяха въпросните четири кабела ( мисля, че бяха кафяв/червен, жълт/червен ,но не съм сигурен), нека някой колега, ако знае да каже. След това изрязваш всички останали кабели и ги изолираш. И чак тогава си свиркаш. :wink:

Но пак казвам, че аз не подкрепям такива намеси в автомобила. Случвало ми се е да сблъсквам с ел. инсталация с фабрична аларма, преправяна от "алармаджии" монтирали друга аларма, така че старото положение да не може никога да бъде възстановено. Уверявам ви, че това изобщо не беше сред най-приятните ми изживявания. Затова горещо препоръчвам нещо, което работи и подлежи на ремонт, да не бъде сменяно или изолирано. Изключвам, разбира се, случайте, в които се преминава към нещо по-добро.

Надявам се, да съм ти помогнал и да вземеш възможно най-доброто решение, как да се справиш с проблема! :да:


Потребителски аватар
SobieskIm
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 05 май 2009 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оригинална аларма на Golf 3

Мнениеот SobieskIm » Пон 03 окт 2011 6:55


Благодаря ви много колеги.Като се замисля алармата може и да не е оригинална, както казах понеже пише че е на Blaupunkt.Дори като си спомня освен централното в началото беше свързана с оригиналното радио на Gamma и беше настрено така ч ако не пуснеш първо радиото можеш да забравиш да запалиш :D :D Явно трик за безопасност.Като смених плеъра и го нагласиха това нещо, та мисълта ми е, че нищо чудно и аз да прецакам нещо при откачането на алармата, за това днес ще ходя на майстор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 77 госта