изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот billy_bg » Пет 11 ное 2011 17:30


голф 3 ABF 2.0 кубика 150 коня с климатик.Колеги може ли да се сложи по къс ремък като на модел без климатик и джигателя чрез широкия ремък да върти само динамото.Мерси




Потребителски аватар
vlado0o^
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
Автомобил: GTI Edition
Двигател: 1994 2.8 AAA
Местоположение: Варна

Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот vlado0o^ » Пет 11 ное 2011 21:55


Колега мисля че няма как да стане докато компресора си е там...ако го махнеш предполагам може да сложиш някакъв ремък,стига да намериш толкова къс де :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот zfa159 » Съб 12 ное 2011 0:16


Ако проблема на компресора е само в лагера на шайбата на съединителя ,по-добре си смени лагера и си оправи компресора.Ако целия е блокирал,пак сменяш лагера на шайбата,маха му се съединителя и компресора си остава една доста непотребна ролка за ремъка.
:beer


Потребителски аватар
v.valchinov
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 16 ное 2011 17:59
Автомобил: VW Passat B6
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот v.valchinov » Чет 17 ное 2011 18:24


Колега аз имах един Опел и като го взех му бяха сложили по къс ремък който не минава през компресора на климатика.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот Iago » Пет 18 ное 2011 19:35


Може.. сменяш и ролката на водната помпа (по спомен) и си намираш подходящ, като размер ремък..


nicky12
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 03 яну 2024 19:51
Автомобил:
Двигател:

Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот nicky12 » Сря 03 яну 2024 20:27


Здравейте колеги, въпроса ми е относно пак същата тема дали мога да карам моя фокс без пистовия ремък да минава през ролката на климатика? Интересното е че новия по-къс ремък пасна идеално :gruebel ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик

Мнениеот zfa159 » Съб 06 яну 2024 12:45


За ремъкът не е учудващо, защото при тези години на производство, повечето автомобили са серийно оборудвани с клим. с-ма и липсата на такава, е по-скоро изключение от масовото производство. Заради това, конструкторите са предвидили да се направи така, че когато автомобилът няма да има климатик, да се използват същите компоненти (конзола, алтернатор, обтегач и шайби) и реално само не монтират компресор и слагат по-къс ремък.
За колата не е проблем да се кара така безкрайно дълго време, тъй като при този модел, компресора отговаря единствено и само за охлаждането на купето лятото и няма други последици от изолирането му. За клим. с-ма като цяло е вредно да не работи по-дълго време, така че ако смятате някога да се възстановява, колкото повече го отлагате, толкова по-лошо ще става състоянието и.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 275 госта