Golf MK3 Теч на антифриз
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stambolovo
Golf MK3 Теч на антифриз
Колеги можете ли да ми помогнете с един проблем.Така... днес дигнах капака на колата да видя за течноста за чистачките и гледам доло при акумолатора на двигатела има някаква течност оказа се че е антифриз погледнах резервоарчето и беше спаднало нивото на антифриза. На един от двата трипътника беше насълзено с антифриз ако на някои му се е случвало да пише колата е голф 3 1.4 моно инжекция
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Теч на антифриз голф 3
За да ти е насълзен тройника значи или той или някои от маркучите захванати за него изпускат от някъде, погледни добре от къде сълзи. Често тройниците се пукат тъй като са пластмасови, а понякога и О-образния им пръстен изпуска.
Re: Теч на антифриз голф 3
колега до преди няколко дни имах подобен проблем погледни от дясно на двигателя пласмасовия фланец запали колата и гледай дали ти сълзи от там
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stambolovo
Re: Теч на антифриз голф 3
Течът е от трипътника над термостата колко струва такъв трипътник.Днеска погледнах и пак е имало теч.
- plamenpet81
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: ABS
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на антифриз голф 3
В Ауто плюс струва 3-4лв.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stambolovo
Re: Теч на антифриз голф 3
Колеги оказа се че е това под делкото то е спукано
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч на антифриз голф 3
Извинявам се, че вдигам темата от небитието. Забелязах, че ми сълзи леко от посоченият тройник и губя антифриз(който е и чисто нов, син и бях го сменял много наскоро, взех си една дестилирана вода да допълня) Понеже са почивни дни, а ползвам колата и няма от къде да купя посоченият тройник, може ли нещо да се измисли със силиконче за двигатели? Сълзи само когато е хладна, очевидно. Иначе като е загряла е сухо. Мога ли да разкача маркуча тройника, системата под налягане ли е - иска ли източване за процедурата - да мога да видя уплътнението и да сложа термоустойчив силикон. Сигурно не мога директно да разкача тройника, нали, за да избегна източване на антифриз и обезвъздушаване.
Колата е Vento-то от профила ми. Ако няма как да стане и е по-добре да не опитвам, ще я оставя така и ще изчакам да купувам тройник, като ще благодаря много, ако някой сподели читава марка, разбира се и цената е фактор, но не за сметка на това да ме остави на пътя и някакви тънкости около смяната му.
Колата е Vento-то от профила ми. Ако няма как да стане и е по-добре да не опитвам, ще я оставя така и ще изчакам да купувам тройник, като ще благодаря много, ако някой сподели читава марка, разбира се и цената е фактор, но не за сметка на това да ме остави на пътя и някакви тънкости около смяната му.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч на антифриз голф 3
Ако теча не е голям, по-добре доливай и карай така докато купиш друг читав фланец и го смениш. Иначе ще стане двойна работа. Като го сменяш добре изчисти със шкурка участъка където ляга о-пръстена, защото се получават язвички в метала и може да не уплътни.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч на антифриз голф 3
megatone написа:Ако теча не е голям..
Казанчето на VW е много особено и срещам определена трудност да определя нивото. Трябва да има антифриз в отвора където се налива или трябва да продължа да наливам, докато се напълни външната част, т.е то от 2 части ли е или как точно работи? Ако ми кажеш това, аз ще ти кажа колко антифриз съм загубил.
Тройника може ли да си го сменя сам и има ли нещо друго специфично, нужно ли е да се източва системата и т.н?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 Теч на антифриз
можеш са, - ама , ако можеш /т.е. да си сръчен, а не ръцете да са 2 леви- няма как да се прецени/. Разхлабваш скобата на долния маркуч на радиатора, подлагаш леген и леко разхлабваш капачката на разширителния /леко за да не стане потоп, а тече леко. После прецеждаш антифриза през ситна цедка / аз има с 5-8 микрона мрежа/. Може и да не го събираш антифриза , а директно сваляш тройника /което изтече изтича - после доливаш/. Приготви си 1 керпеден и ч клещи с регулируемо разстояние на захвата за скобите.
П.п. Добре е да събереш поне 200 гр от антифриза и да го провериш за т. на замръзване / има приборчета като аерометрите за акумулатор или във фризера, че с доливането не знаеш колко е разреден.
П.п. Добре е да събереш поне 200 гр от антифриза и да го провериш за т. на замръзване / има приборчета като аерометрите за акумулатор или във фризера, че с доливането не знаеш колко е разреден.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 Теч на антифриз
kris11 написа:можеш са, - ама , ако можеш /т.е. да си сръчен, а не ръцете да са 2 леви- няма как да се прецени
Значи във всеки случай ще тече, ще изтича, ще доливам, ще разреждам, ще обезвъздушавам. Оставям я да работи с отворена капачка - това беше при тия коли? И как се гледа това прословуто казанче за нивото? То хубаво има Min/max, но казанчето е толкова странно, че за него, за разлика от трипътника, ще ми трябва упътване, за да се ориентирам. Антифриза е нов, няма какво да го цедя. На 2 месеца е, син, Лукойл-ски.
Та казанчето трябва да сипвам в тясната му част, докато прелее и влезе във външната част ли, та да ми показва ниво min/max?
На старата кола много по-просто казанчето, направено като за идиоти. И тогава въобще не знаех какво е трипътник.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 Теч на антифриз
Хич даже не е особено казанчето, ами явно И твоето е оплескано отвътре с мизерии (малко проникнало масълце, ръжди и прочее)
Това, само по себе си, не бива да те притеснява - огромна част от колите на тази възраст са така.
Когато сменяш тройника, използвай случая да свалиш и казанчето. Слагаш 1 шепа морска (едра) сол, малко вода, запушваш отворите с пръсти и почваш да джуркаш
Скоро ще разбереш, че при повече старание казанчето ще стане прозрачно и ще можеш да следиш нивото на антифриза отвън ;)
И не, не трябва да прилива средната част - трябва нивото на течността да е м/у Min и Max.
А прецеждането на уловения антифриз ти трябва не, защото е нов или стар, а защото със сигурност ще има песачинки и др такива глупости, заради прахоляка по двигателя.
Това, само по себе си, не бива да те притеснява - огромна част от колите на тази възраст са така.
Когато сменяш тройника, използвай случая да свалиш и казанчето. Слагаш 1 шепа морска (едра) сол, малко вода, запушваш отворите с пръсти и почваш да джуркаш
Скоро ще разбереш, че при повече старание казанчето ще стане прозрачно и ще можеш да следиш нивото на антифриза отвън ;)
И не, не трябва да прилива средната част - трябва нивото на течността да е м/у Min и Max.
А прецеждането на уловения антифриз ти трябва не, защото е нов или стар, а защото със сигурност ще има песачинки и др такива глупости, заради прахоляка по двигателя.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 Теч на антифриз
radotom написа:Хич даже не е особено казанчето, ами явно И твоето е оплескано отвътре с мизерии (малко проникнало масълце, ръжди и прочее)
Благодаря Цялото казанче е жълто отвсякъде, така че едва ли спасение има. А пък днес и научих, че за централното на багажника имало значение, ако отключваш с ключа, в каква позиция си го оставил. В едната и с централното може да се отключва, в другата само с ключа.
Когато купих колата багажникът не се отваряше, понеже палчето металното беше заяло. Освободих го и си помислих, че нещо с централното е дало фира. От тогава до сега отключвах на ръка багажника с ключа, а то било толкова просто.