Здравейте,имам проблем с колата
- трудно пали
- прекъсва като запали
- забива носа при смяна на скорост и след това се изстрелва
Колата е Голф 4 1.6 AKL
Моля,някои да помогне от какво може да бъде
Golf MK4 1.6 AKL Проблем - трудно пали и т.н.
Re: Проблем с Голф 4 1.6 AKL - трудно пали и т.н.
Първо диагностика, виж какви грешки ще ти даде и тогава ще се мисли!!
За паленето сутрин, на първо време .... предполагам гумичките на вх. колектор, има писано.... тоест след дебитомера ти влиза неизмерен въздух и няма правилна смес!!
За паленето сутрин, на първо време .... предполагам гумичките на вх. колектор, има писано.... тоест след дебитомера ти влиза неизмерен въздух и няма правилна смес!!
Re: Проблем с Голф 4 1.6 AKL - трудно пали и т.н.
Здрасти,
И аз имах подобни проблеми с голфа, 1.6 SR, AKL мотор.
В началото започна да придърпва между 2000 и 3000 оборота, като след 3000 започваше да набира. При превключване на предавка забиваше предницата и след няколко секунди започваше са ускорява.
Ходих на диагностика и там показа грешка в ламбда сондата, сменихме я и като чели имаше известно подобрение за седмица две но после започна пак да прекъсва дори още повече, сменихме свещите, но нямаше резултат. С течение на времето проблема стана по-голям. Стигна се до там че неможе да се изфорсира и палеше от 5-тия път. Ходохме при разни майстори които диагностицираха проблем със ламбда сондата и постоянно искаха да я сменят, като се има предвид че вече беше сменена веднъж. Накрая отидох при едно момче от Пловдив, той също видя, че на компутъра излиза грешка в сондата, но за разлика от всички други каза че тази грешка не значи че сондата не работи, защото нейната работа всъщност е да отчете бедната смес. Той започна с почистване на горивния филтър, след това закачи някакъв барометър на маркуча за бензина и останови че налягането което прави бензиновата помпа е много ниско. Смени помпата и проблема се оправи.
Надявам се да съм бил полезен.
И аз имах подобни проблеми с голфа, 1.6 SR, AKL мотор.
В началото започна да придърпва между 2000 и 3000 оборота, като след 3000 започваше да набира. При превключване на предавка забиваше предницата и след няколко секунди започваше са ускорява.
Ходих на диагностика и там показа грешка в ламбда сондата, сменихме я и като чели имаше известно подобрение за седмица две но после започна пак да прекъсва дори още повече, сменихме свещите, но нямаше резултат. С течение на времето проблема стана по-голям. Стигна се до там че неможе да се изфорсира и палеше от 5-тия път. Ходохме при разни майстори които диагностицираха проблем със ламбда сондата и постоянно искаха да я сменят, като се има предвид че вече беше сменена веднъж. Накрая отидох при едно момче от Пловдив, той също видя, че на компутъра излиза грешка в сондата, но за разлика от всички други каза че тази грешка не значи че сондата не работи, защото нейната работа всъщност е да отчете бедната смес. Той започна с почистване на горивния филтър, след това закачи някакъв барометър на маркуча за бензина и останови че налягането което прави бензиновата помпа е много ниско. Смени помпата и проблема се оправи.
Надявам се да съм бил полезен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта