Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
от известно време като карам на газ и я угася после трудно пали . колата винаги се пали на бензин, и голф3 1.8 ми що така ??
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: трудно пали след работа на газ
Изпарителят изпуска газ в колектора, после смесва двете горива,като тръгнеш да палиш и дюзата налее бензин и няма палене.Много типичен проблем при изпарителите Lovato и лицензните им турски Voltran
Оправя се със смяна на гумичката на клапана.
Оправя се със смяна на гумичката на клапана.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: трудно пали след работа на газ
на кой клапан .колко струва
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: трудно пали след работа на газ
Зависи от изпарителя
Идеята е,че изпарителя вътре изпарява газта от течна фаза в газообразна,съответно в него има доста газ.Има клапан,който отделя тази газ от отделението с мембраната,която вече подава газ към колектора на колата.Когато този клапан се скапе (а това се случва доста често),когато изгасиш колата,газта от целия изпарител се изсипва в двигателя и когато завъртиш да запалиш,не става.
Според типа изпарител тези клапани са на различен принцип - електрически (има една бобина на изпарителя отстрани) или вакуумен (при вакуумния,когато спре да има вакуум от двигателя,спира притока на газ).Във всичките случаи ти трябва газаджия,за да разглоби изпарителя и да смени гумичката на клапана (ако трябва да му поразстегне малко и пружинката,за да затваря по-плътно).При Ловато често е доста голям проблем,защото там,където седи клапана,не може да се разглоби - сглобката е на месингов детайл към алуминиев детайл и спича жестоко.Тогава се сваля отзад само болта,който също не винаги се развива успешно.Ако не се развият или си караш така или сменяш изпарителя, защото иначе няма как да се оправи.
Идеята е,че изпарителя вътре изпарява газта от течна фаза в газообразна,съответно в него има доста газ.Има клапан,който отделя тази газ от отделението с мембраната,която вече подава газ към колектора на колата.Когато този клапан се скапе (а това се случва доста често),когато изгасиш колата,газта от целия изпарител се изсипва в двигателя и когато завъртиш да запалиш,не става.
Според типа изпарител тези клапани са на различен принцип - електрически (има една бобина на изпарителя отстрани) или вакуумен (при вакуумния,когато спре да има вакуум от двигателя,спира притока на газ).Във всичките случаи ти трябва газаджия,за да разглоби изпарителя и да смени гумичката на клапана (ако трябва да му поразстегне малко и пружинката,за да затваря по-плътно).При Ловато често е доста голям проблем,защото там,където седи клапана,не може да се разглоби - сглобката е на месингов детайл към алуминиев детайл и спича жестоко.Тогава се сваля отзад само болта,който също не винаги се развива успешно.Ако не се развият или си караш така или сменяш изпарителя, защото иначе няма как да се оправи.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: трудно пали след работа на газ
значи решението е нов изпарител така ли моя изпарител е Ловато електрически
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: трудно пали след работа на газ
ако трябва да сменя изпарителя непременно л трябва да е Л овато, или може например Волтран
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: трудно пали след работа на газ
automan написа:ако трябва да сменя изпарителя непременно л трябва да е Л овато, или може например Волтран
сменяй смело,може волтран
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: трудно пали след работа на газ
не зависимо че всичк друго е Ловато
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: трудно пали след работа на газ
Изпарителят си е отделен компонент, може да го замениш с какъвто искаш така или иначе (важно е само да кажеш за колко мощен двигател го искаш,защото са до не помня точно ама 100 и няколко коня и над 100 и няколко коня.Ако си с голям двигател,малкия ще му идва малък,ако си с малък двигател,големия не може да се настрои толкова прецизно и подава повече газ, от колкото трябва).Преди да го сменяш,не е лошо да отидеш на газаджия и да погледне какво може да се направи за твоя изпарител,който иначе си работи.Моят е Ловато, първите две години можеше да се разглобява от където трябва,после спря да може да се разглобява там и следващите 2 години го разглобявам от задния му край (въпросното болтче) и си го ремонтирам от там и няма проблеми.Сменя се една гумичка,която не е скъпа (не навсякъде я продават отделно,защото принципно върви комплект с всичките мембрани,но и така да е,той е не повече от 30лв за италиански и около 10-15лв за български и мембраните можеш да си ги запазиш,за когато ти потрябват или да се обслужи целия изпарител наведнъж).Ще ти излезе много по-евтино от това да си смениш целия изпарител и да отидеш да ти го настроят после.
Аз турски не бих си сложил,защото имат някои недостатъци (все пак са по-евтино копие на Ловато и съответно не толкова изпипано) а и известно време карах с такъв и разхода беше по-висок с около литър и половина спрямо 'талянския.
Ето една картинка по въпроса :
http://prikachi.com/files/145324G.jpg
Тук обсъждаме гумичката 16 .Тя улътява под натиска на пружината 18.За да се стигне до нея,трябва да се развие болта с номер 17,да се извади пружината с номер 18 и да се извади цилиндъра (котвата) с номер 14.Когато бобината сработи,тя издърпва котвата,като сплесква пружината и така гумичката се мърда и отваря клапана.Случват се две неща - гумичката се втвърдява и спира да уплътнява добре или пружината омеква и спира да я натиска добре.И двете са поправими ,стига да се развие болта 17.Принципно се сваля и тялото с номер 12,но то почти никога не може да се развие.
Аз турски не бих си сложил,защото имат някои недостатъци (все пак са по-евтино копие на Ловато и съответно не толкова изпипано) а и известно време карах с такъв и разхода беше по-висок с около литър и половина спрямо 'талянския.
Ето една картинка по въпроса :
http://prikachi.com/files/145324G.jpg
Тук обсъждаме гумичката 16 .Тя улътява под натиска на пружината 18.За да се стигне до нея,трябва да се развие болта с номер 17,да се извади пружината с номер 18 и да се извади цилиндъра (котвата) с номер 14.Когато бобината сработи,тя издърпва котвата,като сплесква пружината и така гумичката се мърда и отваря клапана.Случват се две неща - гумичката се втвърдява и спира да уплътнява добре или пружината омеква и спира да я натиска добре.И двете са поправими ,стига да се развие болта 17.Принципно се сваля и тялото с номер 12,но то почти никога не може да се развие.
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Re: трудно пали след работа на газ
Ако не пали и на газ и на бензин може да е
от комутатора.
След като го смених заедно
с централния кабел на делкото,
при мен се оправи паленето при загрял мотор.
И аз съм с Ловато и от 8г. не е пипано нищо по него.
от комутатора.
След като го смених заедно
с централния кабел на делкото,
при мен се оправи паленето при загрял мотор.
И аз съм с Ловато и от 8г. не е пипано нищо по него.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: голф3 1.8 ми - трудно пали след работа на газ
къде се намира комутатора , не ли комлект с бобината
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: трудно пали след работа на газ
zfa159 написа:Изпарителят си е отделен компонент, може да го замениш с какъвто искаш така или иначе (важно е само да кажеш за колко мощен двигател го искаш,защото са до не помня точно ама 100 и няколко коня и над 100 и няколко коня.Ако си с голям двигател,малкия ще му идва малък,ако си с малък двигател,големия не може да се настрои толкова прецизно и подава повече газ, от колкото трябва).Преди да го сменяш,не е лошо да отидеш на газаджия и да погледне какво може да се направи за твоя изпарител,който иначе си работи.Моят е Ловато, първите две години можеше да се разглобява от където трябва,после спря да може да се разглобява там и следващите 2 години го разглобявам от задния му край (въпросното болтче) и си го ремонтирам от там и няма проблеми.Сменя се една гумичка,която не е скъпа (не навсякъде я продават отделно,защото принципно върви комплект с всичките мембрани,но и така да е,той е не повече от 30лв за италиански и около 10-15лв за български и мембраните можеш да си ги запазиш,за когато ти потрябват или да се обслужи целия изпарител наведнъж).Ще ти излезе много по-евтино от това да си смениш целия изпарител и да отидеш да ти го настроят после.
Аз турски не бих си сложил,защото имат някои недостатъци (все пак са по-евтино копие на Ловато и съответно не толкова изпипано) а и известно време карах с такъв и разхода беше по-висок с около литър и половина спрямо 'талянския.
Ето една картинка по въпроса :
http://prikachi.com/files/145324G.jpg
Тук обсъждаме гумичката 16 .Тя улътява под натиска на пружината 18.За да се стигне до нея,трябва да се развие болта с номер 17,да се извади пружината с номер 18 и да се извади цилиндъра (котвата) с номер 14.Когато бобината сработи,тя издърпва котвата,като сплесква пружината и така гумичката се мърда и отваря клапана.Случват се две неща - гумичката се втвърдява и спира да уплътнява добре или пружината омеква и спира да я натиска добре.И двете са поправими ,стига да се развие болта 17.Принципно се сваля и тялото с номер 12,но то почти никога не може да се развие.
благодаря много за нагледния пример колега ето така разбирам аз точното обяснение
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф3 1.8 ми - трудно пали след работа на газ
Всъщност аз малко съм се пообъркал с това си обяснение,защото днес си играх с моят изпарител
Дефакто не може да се развие болта от месинговия корпус,иначе корпуса се развива от изпарителя без проблем.T.e. развиваш номер 12,заедно с номера 17,18,19 и 20,защото номер 17 не желае да се развие.Малко по-неудобно е,защото бобината си остава на място и пречи да се работи лесно,но се сваля Вътре вече се вижда гумичката и пружинката.При мен проблемът се оказа самата пружинка,която пак се беше свила (когато колата работи на газ тя седи свита.Понеже се кара предимно на газ,седи свита много време и омеква и започва да не притиска добре).Обмислям да я сменя в даден момент от време
Дефакто не може да се развие болта от месинговия корпус,иначе корпуса се развива от изпарителя без проблем.T.e. развиваш номер 12,заедно с номера 17,18,19 и 20,защото номер 17 не желае да се развие.Малко по-неудобно е,защото бобината си остава на място и пречи да се работи лесно,но се сваля Вътре вече се вижда гумичката и пружинката.При мен проблемът се оказа самата пружинка,която пак се беше свила (когато колата работи на газ тя седи свита.Понеже се кара предимно на газ,седи свита много време и омеква и започва да не притиска добре).Обмислям да я сменя в даден момент от време
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: голф3 1.8 ми - трудно пали след работа на газ
преди да смениш изпаритела направи елементарен тест.Спри си газта от бутилката.Карай на бензин един ден и ако няма проблем с паленето-от клапана е.Продават се самите гумички,но при мен не даде резултат.Смених изпаритела.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: голф3 1.8 ми - трудно пали след работа на газ
спрях газта от бутилката и карах само на бензин!но кошмара се повтори гасне и на бензин!прави го много рядко , гасне изведнъж, в движение. после след дълго въртене пали едвам едвам.забелязах че повече тия номера ми ги прави при влажно време!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта