Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
Е ти за 3 години не можа да пробваш с друга бобина?
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
и да пробвам то трябва когато угасне, иначе си пали и работи нормално!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
Еми при влажно време е нещо по токовете,аз за толкова време щях да съм сменил всичко от яд.
Вчера сутринта се качвам да паля в бурята и неще-първата ми мисъл беше бобина,незнам защо.В дъжда свалих от другата кола,монтирах и запали от раз.Предната вечер без да направи намек-прибрах се нормално.Предния път когато изгоря обаче беше в движение и се наложи да карам на обороти 10 км.Тогава забелязах,че на бензин изобщо нямаше как да върви,докато на газ и на обороти се предвижих някак.
Инъче казано при теб може да е всичко,щом го прави рядко,ама като го направи трябва да имаш нещо под ръка за да почнеш от някъде.Аз например вадя централния кабел от делкото,опирам го на болта на амортисьора/за да виждам от вратата/и чуквам веднъж с ключа.
Щото може и датчик на хол да се ебава/гасне в движение/
Релетата на газаджиите-примерно това за дюзата.
Ключа газ/бензин.
Някоя маса-примерно тая към бобината.
Тая другата пък на другата кола отказваше от време на време.Оказаха се някак си хлабави двете гайки по средата,дето са за комутатора май.
Вчера сутринта се качвам да паля в бурята и неще-първата ми мисъл беше бобина,незнам защо.В дъжда свалих от другата кола,монтирах и запали от раз.Предната вечер без да направи намек-прибрах се нормално.Предния път когато изгоря обаче беше в движение и се наложи да карам на обороти 10 км.Тогава забелязах,че на бензин изобщо нямаше как да върви,докато на газ и на обороти се предвижих някак.
Инъче казано при теб може да е всичко,щом го прави рядко,ама като го направи трябва да имаш нещо под ръка за да почнеш от някъде.Аз например вадя централния кабел от делкото,опирам го на болта на амортисьора/за да виждам от вратата/и чуквам веднъж с ключа.
Щото може и датчик на хол да се ебава/гасне в движение/
Релетата на газаджиите-примерно това за дюзата.
Ключа газ/бензин.
Някоя маса-примерно тая към бобината.
Тая другата пък на другата кола отказваше от време на време.Оказаха се някак си хлабави двете гайки по средата,дето са за комутатора май.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Golf MK3 1.8 MI - трудно пали след работа на газ
това май ми остава, да сменям всичко по ред , и пак може да се окаже че пак не съм налучкал проблема!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, kalin09, vasilkr159 и 240 госта