Здравейте! За да не отварям нова тема, ще пиша в тази.
Същия проблем го имам и аз - придърпване в диапазона на 1900-2000 оборота вече няколко месеца. При шофиране в градски условия е адско дразнещо. На бензин се усеща леко, а на газ (ГИ)- доста повече, особенно при изкачване на балкански път. От време на време като освободя от скорост, оборотите падат до към 500 и след това веднага се вдигат отново на 900. Сутрин на студен двигател държи 1050-1100 оборота, като съвсем лекичко се усещат леки вибрации. Иначе пали от четвърт оборот, както студена, така и топла. Единствено не ми придърпва, ако при ускорението педала на газта е натиснат до край. Тогава си ускорява без да се замисля.
Колата два пъти съм я карал на диагностика при различни диагностици. Първия път излезна само температурен датчик, тъй като понякога стрелката на температурата пада на нула. Втория път при другия диагностик показа грешка 00A301. Казаха ми, че първи цилиндър не работи . След преглед на свеща и замерване на кабела, не открихме нищо. Ходих при газаджията, тъй като газовата ми е в гаранция още, върза я към лаптопа, но проблем не откри. След няколко часа четене във форума на подобни теми, първо се ориентирах към почистване на дроселовата клапа, тъй като видимо беше доста омаслена, почистих я, също така почистих и макуча на картерните газове, смених свещите - Champion, триполюсни (предишните бяха на 13-14 хил.км, от същия вид), смених газовия филтър, че и той беше на почти толкова км. Проблема си остана. Намислил съм да сменям и кабелите тези дни.
През главата ми минават мисли относно вакуумни мъркучи. Възможно ли е да имам някакъв такъв скъсан? На пръв поглед не изглеждат да са скъсани.
Бихте ли ми предложили някаква идея относно прекъсването? И как винаги прекъсва на точно тези обороти? Има ли някой справил се с този дразнещ проблем? Всеко мнение ще ми е от полза.
Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Как стрелката на температурата паднала на нула? И да имаш проблеми с температурния датчик, трудно ще го забележиш на таблото.
Дай подробности около това!
Дай подробности около това!
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
hitman0013 написа:Как стрелката на температурата паднала на нула? И да имаш проблеми с температурния датчик, трудно ще го забележиш на таблото.
Дай подробности около това!
Мислех, че има възможност заради този температурен датчик да прекъсва, защото понякога стрелката на температурата спира да отчита, пада на нула, но рядко. Из форумите съм чел, че той може да е причина за прекъсването на двигателя. На втората диагностика при другия диагностик не отчете тази грешка.
Днес проверих вакуумите при работещ двигател. Този, който излиза от сервото и влиза в дроселовата клапа работи. Има още един, който се намира под входа на маркуча на картерните газове във въздушния филтър - той също работи. Единствено не намерих разлика в работата на двигателя като махнах вакуума, който влиза в ЕГР клапана. Не знам дали той оказва някакво значение.
При почистването на дроселовата клапа онзи ден не отворих страничното капаче. Днес го отворих. На пръв поглед няма никакви замърсявания по пистите и зъбните колела. Не мога да определя дали пистите са износени и дали те могат да бъдат причината за проблема. Казаха ми днес, че при определено положение на педала на газта, точно в този диапазон на обороти, там където минава палеца, пистите може да са износени и заради това да прекъсва в тези обороти. Дали е възможно? Направих няколко снимки:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
са износени и заради това да прекъсва в тези обороти. Дали е възможно?
Вероятно не.
Разходи я поне 20км само на бензин и виж дали има промяна.
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Няма промяна, а и редовно си я карам на бензин, най-вече градско, защото на бензин се усеща много по-леко.
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Писах за бензина ,защото ..при подобен проблем минах през цялата процедура(сеат 1.4мпи) по профилактика и замяна на почти всичко възможно без ефект.
При поредната настройка на ГИ,поредния "майстор" не успя с тестер да нулира компа(така се изрази,бил самообучаващ се) и след изключване на газта карах на бензин (25км).
Последва настройка на газта (в движение) и от тогава колата няма проблем.Просто калпавата настойка на газовия комп е повлиявала на бензиновия.Ако се е получило след монтажа на АГУто
възможно и при теб да е така.
Иначе вакумите,уплътнение под дросела и колектора сигурно е първото,което трябва да провериш.
При поредната настройка на ГИ,поредния "майстор" не успя с тестер да нулира компа(така се изрази,бил самообучаващ се) и след изключване на газта карах на бензин (25км).
Последва настройка на газта (в движение) и от тогава колата няма проблем.Просто калпавата настойка на газовия комп е повлиявала на бензиновия.Ако се е получило след монтажа на АГУто
възможно и при теб да е така.
Иначе вакумите,уплътнение под дросела и колектора сигурно е първото,което трябва да провериш.
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Значи да пробвам така: махам бушона на ГИ, карам около 30 км. и след това пак слагам бушона?
Вакуумите ги прегледах, работят, с изключение на...мисля, че е на ЕГР клапана. Намира се точно до температурния датчик. Като го махна, не отчитам разлика в работата на двигателя.
Вакуумите ги прегледах, работят, с изключение на...мисля, че е на ЕГР клапана. Намира се точно до температурния датчик. Като го махна, не отчитам разлика в работата на двигателя.
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Имах абсолютно същия проблем,пробвах със смяна на свещи, кабели, бобина и какво ли още не ( добре че само свещите си купих, а останалите неща ги взимах от работеща кола за проба и после ги връщах) . Проблема излезе от калпава настройка на компа на ГИ и не добра синхронизация на същия с бензиновия комп. Така че колеги, търсете решението в тази насока! Успех
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Газаджията ми каза, че всичко е наред по ГИ. Гледа някакви диаграми на лаптопа, кара ме да форсирам в проблемния диапазон на обороти и нищо не откри. Каза, че ще ми увеличи налягането малко, въртя с един шестограм по изпарителя, но нищо не се промени.
Има ли възможност свещите да са проблема, въпреки че са чисто нови, Champion, триполюсни. Май имам някакви спомени, че за газов автомобил е препоръчително свещите да са с един полюс?
Има ли възможност свещите да са проблема, въпреки че са чисто нови, Champion, триполюсни. Май имам някакви спомени, че за газов автомобил е препоръчително свещите да са с един полюс?
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Възможно е. Аз се бях набутал с едни Denso Iridium от "Косер", дадох сумати пари, а излезе че двете дават искра когато си искат и ги смених. Това за полюсите е до някъде вярно, защото за газ трябва по-плътна искра.
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Днес се уверих, че със сигурност не са свещите или кабелите, тъй като бях силно подозрителен в тях. Благодарности на колегата BG_Golf4e, че нямаше нищо против да пробвам как върви колата ми с неговите свещи и кабели
А за тази грешка 00A301 някой може ли да каже нещо?
А за тази грешка 00A301 някой може ли да каже нещо?
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Колата прекъсва от няколко дена вече при всякакви обороти, едвам ускорява, особенно сега в дъждовните дни, на бензин и на газ, по един и същи начин. Към какво да се ориентирам - бобина, датчик разпределителен вал или?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Пробвай с друга бобина
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
така както го обясняваш се доближаваш до моя проблем viewtopic.php?f=5&t=330822
след направените тестове на свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец, бобина днес нещата започват да клонят към датчик на Хол или ДЕБИТОМЕР или и двете.
Като е много вероятно да е дебитомера защото той ... абе занимава се с всичко свързано с въздуха в колата както и количеството на бензин в зависимост от атмосферните условия за да може да бъде сместа (кислород + гориво) най-оптимална, а цената му е no coment
след направените тестове на свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец, бобина днес нещата започват да клонят към датчик на Хол или ДЕБИТОМЕР или и двете.
Като е много вероятно да е дебитомера защото той ... абе занимава се с всичко свързано с въздуха в колата както и количеството на бензин в зависимост от атмосферните условия за да може да бъде сместа (кислород + гориво) най-оптимална, а цената му е no coment
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване от 1900 до 2000 оборот Голф 4 1,4 75коня
Симптомите ни са различни. Сутрин пали безпроблемно и докато карам на бензин и е студена всичко е наред, като изключа съвсем лекото усещане за придърпване на 1900 оборота. Като започне да прехвърля на газ към 40 градуса, започва да претриса, да придърпва и вече след като прехвърли напълно на газ след няколко минути, започва обичайното придърпване на 1900 оборота, а във влажно време - на всякакви обороти.
Тези дни ще пробвам с друга бобина, тъй като събрах вече доста мнения за нея, че вероятно тя ще е проблема, но ми се иска първо да сваля моята и да й направя един оглед в какво положение е. Има ли някакви тънкости при свалянето или просто махам кабелите, отвивам четерите болта и я изваждам?
Ако е бобината, каква марка да търся, тъй като гледам, че има доста модели на пазара? А цени приблизително?
Тези дни ще пробвам с друга бобина, тъй като събрах вече доста мнения за нея, че вероятно тя ще е проблема, но ми се иска първо да сваля моята и да й направя един оглед в какво положение е. Има ли някакви тънкости при свалянето или просто махам кабелите, отвивам четерите болта и я изваждам?
Ако е бобината, каква марка да търся, тъй като гледам, че има доста модели на пазара? А цени приблизително?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ch90chavdarov, Zdravkov94 и 174 госта